Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Amf vs Cola
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
S-White > Du ka' vel ligge det af, som den narkotæve du er... Mmm, jah! Slavefisse! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Du er så søøøøøøøhd! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Et kæmpe minus ved amfetamin er de fysiske tømmermænd. Selvom jeg spiser frugt, protein pulver og andet gejl, får jeg det stadig af helvede til dagen efter.

In our memories
Brugeravatar

Fysiske tømmermænd?

Tror du ikke nærmere det er af at ha' danset og drukket for meget? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg burde snart få afprøvet den idé med L-DOPA til Amf-HR...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg må indrømme.. min krop efter en masse amf er også totaly smadret.... eneste jeg kan er at ligge og glo op i loftet

In our memories
Brugeravatar

Det er sguda fordi at jeres krop ikke får nogen hvile, selvom i sover, når i er overstimulerede...

Beta-blokkere og benzo'er (og evt. en joint), så er der garanteret god søvn. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg er nu ikke meget for at skulle bruge benzoer hver gang jeg skal tage amfetamin. Jeg vil helst falde naturligt ned efter en kunstig optur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har dog prøvet at komme ned med GHB (det dur self. ikke hvis man har drukket tæt samtidig), men det hjælper kun lidt. Men at ligge foran fjernsynet med cola og have selvmedlidenhed kan også være ok nogen gange [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det tærer stadig forfærdeligt på fedt og muskler.

Et kæmpe minus (til tider overskyggende) ved kokain er de afstumpede typer da som regel er gladest for det. At være til fest med folk, der alle har taget kokain for 2 timer siden og derfor er noget cola-stram i fjæset, er ikke sjovt. De eneste de som regel tænker på er mere 'cola' eller at slås.

De skulle alle sammen pacificeres med et ordentligt load af psychedeliske stoffer, så kunne det være de kunne udvide deres snævre og afstumpede synsvinkel på livet.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Jeg er nu ikke meget for at skulle bruge benzoer hver gang jeg skal tage amfetamin. Jeg vil helst falde naturligt ned efter en kunstig optur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor ???

Der er da netop mening i at bruge benzoer/beta-blokkere efter stimulanser...

Da bruger man dem jo som det, det er lavet til - nemlig medicin!

Jeg syntes ikke det er underholdende at lamme sig med Diazepam f.eks. (selvom jeg har forsøgt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]), men jeg bruger gerne de medicinske egenskaber stoffet nu engang har.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
diazepam + alkohol + en upper

Så begynder det at blive muntert [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Med brug af benzoer og betablokkere følger jo også fare for overdosis, afhænighed og hjertestop (betablokkere).

Men okay da [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img], hvis du skulle give mig en benzo-dosis anvisning til at komme ned efter en nat på stimulanser, hvad ville den så være?

In our memories
Brugeravatar

Overdosis ?

Jeg tror sgu der er større sandsynlighed for at du dør, hvis du IKKE tager f.eks. valium efter amfetamin, end hvis du gør... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

10-20 mg. Diazepam (Valium) plejer at virke fint for mig... jeg er forholdsvis ikke-resistent.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Toxicity

Adults

There is no specific dose associated with death. In the few documented fatal cases doses have not been known with certainty and other factors complicated the clinical presentation (Cardauns & Iffland, 1973).

In a survey of 914 benzodiazepine related deaths in North America, only 2 cases were associated with diazepam alone, in the remainder other drugs were present which either contributed to or caused death (Finkleet al., 1979).

After the intentional ingestion of doses of 450 to 500 mg, and 2000 mg in two cases, patients recovered without specific therapy within 24 to 48 hours (Greenblatt et al., 1978).

Relevant animal data

Acute

LD50 (oral) rat 1200 mg/kg
LD50 (oral) dog 1000 mg/kg
LD50 (oral) mice 700 mg/kg

(Clarke, 1978)<HR></BLOCKQUOTE>

Lige præcis Valium er ret harmløst, også hvis du tilfældigvis kommer til at indtage 100 gange så meget som du burde... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(Reference: International Programme on Chemical Safety Poisons Information Monograph 181)

[ 24 Maj 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Medlem

Geografisk sted: DK
Ja jeg sku da også gerne æde valium eller noget andet godt for at kunne sove efter en rus. Jeg synes egentlig amfrusen er meget meget federe end colaen, man kommer helt op at ringe på den fede måde, colaen er jeg blevet alt for resistens over for efterhånden, så det er dyrt at bruge 500 på snitter synes jeg..... Så hellere en masse amf selvom det er TOTALT nederen når man ikk kan voe eller spise, puha... Derfor ender det som regel også med jeg snupper colaen og den er da også lææææækker, men som en anden sagde den er mere til chilleren/ man sidder og drikke bajere/ sprut og spiller xbox med eller matador :0) med drengene.... Det var mine 2 cent
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Dex - drøm videre! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

ken ishii - Tror også jeg skal ud og "tigge" hos dig, du er garanteret meget sødere end ham den anden! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Snehvide > Nu skal du ikke få for fine fornemmelser, "prinsesse"! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Der er intet galt i at prostituere sig for f.eks. en kvart ecstasy-pille... jeg har selv gjort det op til flere gange!

(De fleste af gangene, blev jeg dog bare misbrugt og smidt væk, uden at få narko for det... men jeg nød det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

Medlem
Brugeravatar

ha ha! jeg synes det er helt iorden at dyrke sex for lidt narko... der er jo en lille luder i os alle [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Tina, hvornår kommer du til KBH igen! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

svin! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu har jeg så ike prøvet cola, andet end den der er i flasken. Men amf er fandme et fedt drug synes jeg, den optur man får, kæmpe snakeren og flyvende fornemmelse. Eneste nedtur ved amf er den lille diller man får af det, fandme træls.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pjat med dig, du har jo alligevel ikke noget at bruge den til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
ville egentlig fremføre et eller andet argument om at amf var fedest, i den rigtige kvalitet og rå mængder er det vildt fedt, men det samme kan jo siges om coke, så jeg egentlig lidt ligeglad hvad jeg får, bare det er fucking a-grade.

dog skal det siges at coke klart er bedre at blande med andre stoffer,
end amf.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Smag og behag den cola jeg fik som knægt til en plov var hammer skod og da jeg lider af DDA og er konstateret damp barn har amfetamin ingen stimulerende efekt kun afslappende med skrumpepik og tyggeren i munde pænt nederen faktisk men det sidste stykke tid er jeg blevet forelsket i den goe linie det jeg tager er fra Bolivia og koster 1100kr grammet men det er det værd ik så noget sten noget hvidt næstent guligt pulver og virkningen er federe og længere en alt andet cola jeg har taget og jeg har engang stjålet en hel palle med cola [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 06 Juni 2003: Besked ændret af: Marc ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]