Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

FlæmMing skrev:
Drugejogge skrev:
Hvordan er det med narko hunde? Tror i de kunne finde på at dukke op?
og hvad er jeres erfaringer med dem, altså ville de kunne lugte hvis man havde 1 eller 2 e piller nede i underbukserne i en godt isoleret pose fx.?

Tro mig. Hvis du har noget på dig fx. ecstasy, så skal hundene nok kunne lugte det. Også selvom du har pakket det 100 gange ind, vasket det i sprit brugt hansker osv.

Hvis det skulle være muligt at snyde hunde. Så skulle man pakke "sagerne" i et lufttomt rum. Med forsegling, evt vakkum.

god damnit, hvad fanden gør jeg så? Gider da ikke bare være stiv til en skide Tiesto koncert... :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Drugejogge skrev:
FlæmMing skrev:
Drugejogge skrev:
og hvad er jeres erfaringer med dem, altså ville de kunne lugte hvis man havde 1 eller 2 e piller nede i underbukserne i en godt isoleret pose fx.?

Tro mig. Hvis du har noget på dig fx. ecstasy, så skal hundene nok kunne lugte det. Også selvom du har pakket det 100 gange ind, vasket det i sprit brugt hansker osv.

Hvis det skulle være muligt at snyde hunde. Så skulle man pakke "sagerne" i et lufttomt rum. Med forsegling, evt vakkum.

god damnit, hvad fanden gør jeg så? Gider da ikke bare være stiv til en skide Tiesto koncert... :cry:

Finde noget som de ikke er trænet til at kunne lugte.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
FlæmMing skrev:
Drugejogge skrev:

Hundene i DK er næppe trænet til at finde MDMA/kex.
Desuden, hvis de endelig skulle gøre det, bliver de nok også trænet i beslaglagtede stoffer.
Hvad jeg mener med det, er at de med stor sandsynlighed er trænet i at lugte urenhederne i stofferne som sjældent er ordentligt oprensede.
Jeg kender ikke til et eneste phenethylamin der afgiver lugt.
Så min pointe er, at hvis du har ordentligt omkrystalliseret MDMA, der er uden rester af f.eks. safrol, piperonal eller MDP2P, som jeg kunne forestille mig var de mest hyppige urenheder, så burde køtere ikke kunne lugte det.
Men jeg tror som sagt ikke at vi har nok narkohunde her i landet til at holde øje med at folk ikke tager narko til en enkelt trance-fest.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Narkohunde må ikke lugte til mennesker i DK - Hvis vi altså taler om sådan nogle privatejede nogle. Der er så vidt jeg ved kun et firma der tilbyder denne service i landet og de har 2 hunde.

Hundene må kun lugte til kundernes tøj i garderoben. På M/S Broen i Århus har de af og til brugt disse hunde og der er det foregået på den måde at man har lugtet til de ting som der er blevet afleveret i garderoben.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Drugejogge skrev:
og hvad er jeres erfaringer med dem, altså ville de kunne lugte hvis man havde 1 eller 2 e piller nede i underbukserne i en godt isoleret pose fx.

Jeg har prøvet at blive undersøgt af en narko-hund hvor jeg havde kokain (godtnok kun 2 g) på mig, og den reagerede ikke.

Jeg tror ikke det er det store problem, sålænge du har små mængder og det er relativt "lugtfri" stoffer.

Kunne (som Dex) forestille mig, at hundene er trænede til at lugte ting som "amf-lugten" (der lugter sådan sæbe/opvaske-middel-agtigt) som skyldes syntese-rester. Og selvfølgelig lugten af pot/hash/skunk, da det er meget kraftige lugte.

Titel:
Insane psychedelia user!

Tjek forresten hemmeligheden bag Tiësto's fantastiske lyd-univers: Tiësto Studie-interview

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Zarathustra skrev:

Jeg har prøvet at blive undersøgt af en narko-hund hvor jeg havde kokain (godtnok kun 2 g) på mig, og den reagerede ikke.

Det var en politihund?

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, i udlandet.

Politibetjentene hev os ud af en bus én efter én, og den snusede til alle, og gik derefter igennem bussen og snusede.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Zarathustra skrev:
Tjek forresten hemmeligheden bag Tiësto's fantastiske lyd-univers: Tiësto Studie-interview

Den er så griner :lol:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Zarathustra skrev:
Ja, i udlandet.

Politibetjentene hev os ud af en bus én efter én, og den snusede til alle, og gik derefter igennem bussen og snusede.

OK...Jeg vil bare gerne mane i jorden at Parken kan hyre narkohunde til at snuse til deres kunder. Der er ikke noget at frygte. Det kan ikke lade sig gøre på lovlig vis i hvert fald.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er da sjældent at det virkelig er narkohunde når politiet henter "narkohunden"

De blå kan få mange informationer selv med en alm. hund. Kan fortælle at panserne observerer ens reaktion når hunden snuser rundt for at aflure evt. nervøsitet når den kommer lidt for tæt på evt. sager

Har mødt en rigtig narkohund sidste år, de er sku ikke så kække mere hvis man spreder nok cannabis-trim rundt omkring. Så bliver de så forvirrede

Btw. så er hunde ikke gode til at flyve, så hvis du ikke er en dværg kan man gemme en del ting i håret (med mindre man er skaldet)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Xtreme skrev:
Zarathustra skrev:

Den er så griner :lol:

Mine hollandske sprog skills, siger mig at det er helt hen i vejret ang undertekster.

Men jo, det er da meget underholdende. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har lige købt billetten :D YIR! 430 kr.- er fanme en dyr omgang :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
µscopiC skrev:
Jeg har lige købt billetten :D YIR! 430 kr.- er fanme en dyr omgang :/

ja for en fest der slutter kl 2 ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Synes bare det her modsiger jer..

http://www.netdyredoktor.dk/sw22013.asp

Er det bare ren vrøvl, for at skræmme folk :oops:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Og forresten..
Kunne godt tænke mig at vide mere omkring personlige rettigheder, mht. eventuelle narkohunde og kropsvisitering..

Nogen der har links (synes ikke jeg kan finde non' ) eller ved noget? :roll:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Dollface skrev:
Og forresten..
Kunne godt tænke mig at vide mere omkring personlige rettigheder, mht. eventuelle narkohunde og kropsvisitering..

Jeg er hundered for hunde, så de kommer bare an :D

og tvivler på de er trænet til at lugte methylon ;)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Dollface skrev:
Og forresten..

Jeg kan i hvert fald sige at narkohunde fra vagtselskaber ikke må lugte til mennesker, men kun til deres ejendele.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
^^ med alt det med narkohunde , hvordan kan man så pakke det ind for det ikke sku ku lugtes?
kan en masse deo gøre underværker? : )

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Peakeye skrev:
^^ med alt det med narkohunde , hvordan kan man så pakke det ind for det ikke sku ku lugtes?
kan en masse deo gøre underværker? : )

Det er intet problem at pakke sit stash ind så hundene ikke kan lugte det, problemet er bare at lugt perforerer næsten alt med tiden.
Deo ville ikke hjælpe det fjerneste, da hundenæser er meget selektive og kan adskille lugte fra forskellige ting.

Hvis man ikke vil opdages af hunden gælder det om at pakke sit stash ind så sent som overhovedet muligt i fx celofan eller lignende (og sørg for at du ikke røre ved ydersiden af din pakke mens dine hænder dufter af knark)..

Hvis det er en hash hund vil den ofte give udslag på dit tøj hvis du ryger joints tit eller har røget for nylig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]