Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Faldt lige over denne side her, og i virker til at have ret godt styr på sagerne.

Jeg var til fest igår og købte 5 gram coke, igår virkede det fint synes jeg, var selvføgelig godt ramt af alkohol, men det havde da en virkning.

Så her idag, så sidder jeg sammen med et par venner - uden alkohol - men vi liner op, og jeg kan INTET mærke overhovedet - får lige klumpen og det lammer også min tunge, men får absolut ingen opturs-virkning overhovedet ?

Det er helt sikkert at det coke der er i omløb her hvor jeg bor, det er noget værre lort, men faktisk syntes jeg igår at det taget i betragtning var bedre end det plejer at være.

Men det er som om at jeg i ædru tilstand slet ikke bliver mærket af kokain - udover lidt følelsesløshed og rendende næse.

Hvorfor i alverden er det sådan ? jeg er næsten 100% på at suger jeg mig ned med drinks og går ombord i posen så mærker jeg virkningen......

Strange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder som dårlig coke, og placebo når du er fuld.

Titel:
Junior medlem

Lilleso skrev:

For fucking sake - du siger altså til mig at jeg render rundt og bilder mig selv ind at jeg er påvirket.

Jeg var ude i et eller andet med at min hjerne havde opbrugt al sin dopamin eller hvad det er der udløses af coke.

Så har de sgu formået at tage røven på mig endnu engang, fuck hvor er jeg snart træt af danmark og det lort der er på markedet, det er så ringe kvalitet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ThorDK skrev:
fuck hvor er jeg snart træt af danmark og det lort der er på markedet, det er så ringe kvalitet.

NÅÅÅeh pus, er du blevet snydt.

Grunden til ingen virkning kunne evt også være tolorance.

Titel:
Junior medlem

FlæmMing skrev:
ThorDK skrev:
fuck hvor er jeg snart træt af danmark og det lort der er på markedet, det er så ringe kvalitet.

NÅÅÅeh pus, er du blevet snydt.

Grunden til ingen virkning kunne evt også være tolorance.

Ikke mere end hvad jeg plejer det er fra standarddealeren, men det ER skod her, der er langt imellem noget godt, var i Marokko sommers og det er jo en HELT anden verden end her.

Tror ikke det er tolerence, jeg har ikke rørt coke i 3 mdr.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ThorDK skrev:
Lilleso skrev:

For fucking sake - du siger altså til mig at jeg render rundt og bilder mig selv ind at jeg er påvirket.

Ja.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ingen grund til at bli sur på landet, du må bare finde dig nogle bedre bekendte ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
ThorDK skrev:
Tror ikke det er tolerence, jeg har ikke rørt coke i 3 mdr.

Tog du ikke også kokain igår? Tolerance kan opstå utrolig pludseligt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
måske det kunen skyldes kokaiens omdannelse til Cocaethylen når du også indtager alkohol i combination med coken, Cocaethylen har vidst sig at være mere euforisk end coke alene, så vis du har vænnet dig til den virkning, kunne det måske skyldes det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er uden tvivl bare alt for dårlig coke, hvis det overhovedet er coke. Det må næsten være en umulig opgave at tage så meget coke, at man ikke kan mærke det mere. Coke virker altid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ThorDK skrev:
Hej,

Faldt lige over denne side her, og i virker til at have ret godt styr på sagerne.

Jeg var til fest igår og købte 5 gram coke, igår virkede det fint synes jeg, var selvføgelig godt ramt af alkohol, men det havde da en virkning.

Så her idag, så sidder jeg sammen med et par venner - uden alkohol - men vi liner op, og jeg kan INTET mærke overhovedet - får lige klumpen og det lammer også min tunge, men får absolut ingen opturs-virkning overhovedet ?

Det er helt sikkert at det coke der er i omløb her hvor jeg bor, det er noget værre lort, men faktisk syntes jeg igår at det taget i betragtning var bedre end det plejer at være.

Men det er som om at jeg i ædru tilstand slet ikke bliver mærket af kokain - udover lidt følelsesløshed og rendende næse.

Hvorfor i alverden er det sådan ? jeg er næsten 100% på at suger jeg mig ned med drinks og går ombord i posen så mærker jeg virkningen......

Strange.

Du opbygger jo tolerance. Dagen efter skal der meget mere til!

Lyder dog også som noget skamcuttet coke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]