Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: bustet?
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Heysa..
jeg skal ind og se tiesto i parken..
så kom jeg lige til at tænke på NARKO....
hvordan forgår sådan noget? de tjekker ALLE? eller er det kun nogle stykker engang i mellem eller hvordan?

og hvis man så blir bustet med narko på sig :
hvis vi antager at man har 10 k3x på sig , og man blir bustet, hvad sker der så? de tager pillerne, man får en bøde (regner jeg da med :lol: ) og hvad sker der mere?

bliver man sendt på politistationen? får man udelukkelse fra koncerten? hvordan forgår sådan noget? jeg spørg da jeg er lidt i tvivl ved sådanne "større" engagementer...

Og et sidste spørgsmål, hvordan skal man forholde sig hvis man blir bustet? hvordan vil i tackle sådan en situation..

håber på nogle gode svar. og undgår helst kommentarer med "tag det inden du går ind" eller "op i nummi med det" , for et indtag af et stof kan ikke holde 6 timer. og INTET skal op i nummi på mig :twisted:

Titel: 110procentq
Medlem

Ja meget gerne vi vil gerne hører lidt seriøst om det her.. da det er nederen at få en bøde på 3000kr+ og en mistet billiet.. Jeg tænker at putte det i skoene.. mdma kalpser... hvis jeg når at få skaffet noget... det ser lidt sort ud desværre... :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tror stærkt man ka regne med at blive smidt ud der fra.. er dog ik sikker angående politi anmeldelse..

hvis det var mig ville jeg smide de 3 kix i min pung sammen med mine mønter, der tjekker de sku aldrig :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
tror stærkt man ka regne med at blive smidt ud der fra.. er dog ik sikker angående politi anmeldelse..

hvis det var mig ville jeg smide de 3 kix i min pung sammen med mine mønter, der tjekker de sku aldrig :)

Til q-base fik jeg lov at tømme mine lommer og pung, hvorefter jeg fik en kropsvisitering. Helt nede i skoen indenunder sokken eller gemt under stramme boxershorts, var den eneste reele mulighed ;)

Titel:
hvis jeg skulle derind ville jeg gå efter

røvsprækken :)

Eller mdma kapsler mellem tærerne( stav? )

Eller sy en ekstra lomme i din pung og riv den op derinde.

Der er så mange muligheder bare vær lidt kreativ :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Citat:
Og et sidste spørgsmål, hvordan skal man forholde sig hvis man blir bustet? hvordan vil i tackle sådan en situation..

- Jeg tror at jeg ville tage det stille og roligt og benægte det.. Og så prøv at kigge på dem om de mener det seriøst, altså at de nok skal finde de piller hvis der er nogle så giv dem taps'ne.. Og sig hvad det er helt præcis og hvor meget de svarer til ( hvis det er kapsler, du må gerne lyve lidt om vægten ;) ) ..

Citat:
håber på nogle gode svar. og undgår helst kommentarer med "tag det inden du går ind" eller "op i nummi med det" , for et indtag af et stof kan ikke holde 6 timer. og INTET skal op i nummi på mig

En af dem jeg skal følges med har en hemmelig lomme et hemmeligt sted som de sent vil finde :twisted: .. Så sy hemmelige lommer ind i dit tøj.. Du kan altid tage dem ud og putte dem i lommen når du er kommet ind :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Du kan også bare putte dem i en pose og så ned bag kuglerne... :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ind i dilleren! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
eller ha dem i mint pastiller æsker, der tjekker de ik :)

Titel:
Medlem

eller ha dem i mint pastiller æsker, der tjekker de ik
Den er go... Men hvad med de satans hunde??? Tror fartiks jeg vil gøre det sådan putte dem i sådan en pakke

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
ConfusioN skrev:
eller ha dem i mint pastiller æsker, der tjekker de ik :)

Det gør de så nu...

Titel: ..
Medlem

hmm tror ikke den her side er så overdrevent vildt overvåget.. desunden der er jo så mange andre muligheder.. men jeg ka ikke få noget mdma så for mit vedkommen bliver det kun øl :cry: :cry: :cry: :cry:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Atna skrev:

æhæhæ.. den har jeg lavet nok så mange gange med en 10pak fyldt med joints.

Klamt, men den virker. Har endnu aldrig oplevet en dørmand der ligefrem var helt vild efter at befamle mine svedige balls.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Tak for de gode muligheder. men nu lleder jeg lige så meget efter hvad der egentlig sker med en når man bliver taget med 10 piller på sig? :S :?:

Titel:
Medlem

Tak for de gode muligheder. men nu lleder jeg lige så meget efter hvad der egentlig sker med en når man bliver taget med 10 piller på sig? :S :?: k

Titel:
Dedikeret medlem

Køb nogle cigerat filtere, og prop pillerne ind i dem, brug en tom pakke prince eller lign, der kan være mange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Eller også skal man bare tage så meget narko med som muligt. Fordi hvis man har rigtig meget narko, så virker det ikke mistænksomt :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jugg skrev:
Atna skrev:

æhæhæ.. den har jeg lavet nok så mange gange med en 10pak fyldt med joints.

Klamt, men den virker. Har endnu aldrig oplevet en dørmand der ligefrem var helt vild efter at befamle mine svedige balls.

Nemlig... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
eller hvis i kender en pige der er frisk, så lige ned med skidtet i en pose og lige posen imellem et bind og fissen, kender jeg en der plejer at gøre, hun er aldrig blevet bustet..

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ville godt nok gerne se den dørvagt der chekkede kvinder blodige bind :shock: nasty motherfucker..

Hvis du bare lader være med at se suspekt ud, og du gemmer dit guf et godt sted, som kun vil være til besvær for dørvagten selv at lede og samtidig giver et lille smil til ham når du får øjenkontakt, så kan jeg næsten garantere at du ikke bliver taget.

Hvis du gør bliver du højest sansynligt smidt hjem igen. Hvis de skulle politianmelde alle der bliver taget med stoffer på sig til en Tiesto koncert, så ville det blive en meget lang og kedelig nat for dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]