Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej, her d. 23.09 var jeg endelig alene hjemme! :D
Så dagen før havde jeg pulveriseret 5 HBWR frø, og lavet et udtræk af dem. (plejer at være meget modtagelig med 4 frø)
Da mine forældre så havde kørt (kl. 08.30) gik jeg lige ned i køkkenet og tog et meget lille stykke brød på hel tom mave, og så drak jeg udtrækket.
Der var dog noget underligt!, de pulveriseret frø var klistret hel sammen nede i bunden af glasset!! :? -men drak dem alligevel...
ca. 1 time efter jeg drak det fik jeg det så sygt neget dårligt!!
Jeg plejer kun lige et mærke en halv times kvalme.
Men jeg fik det så dårligt at jeg ikke ku lave andet end at ligge i min seng med mave kramper osv...
Og jeg prøvede flere gange at gå ud på toilettet og brække mig, men det kunne jeg ikke, og jeg var bare så svimmel at jeg næsten ikke kune gå! :( Det var virkelig ubehageligt!
Og jeg fik faktisk ikke rigtig nogle mystiske tanker ud af det!
Jeg tror at det har været dårlige frø.
Men efter ca. 6 timer så fik jeg det så kastet op! -og så så jeg mig i spejlet, det lignede at jeg havde brune prikker over hele ansigtigt!
Og resten af aftenen var jeg bare total svækket!!

Tror i at det har noget at gøre med at de klistede sammen nede i bunden?? -har jeg nemlig ikke oplevet før..? :?

Titel:
OT: Er 5 frø ikke meget lidt? jeg havde planer om at starte ud med 15? :o

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psylvester skrev:
OT: Er 5 frø ikke meget lidt? jeg havde planer om at starte ud med 15? :o

Jo, hehe.. Men jeg er gennerelt extremt meget modtagelig over for alle former for stoffer. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hvordan lavede du udtrækket?

Titel:
Dedikeret medlem

Flak skrev:

Jeg tror han gjorde det med vand.

Jeg vil da lige sige, at det ikke hjælper noget at 'udtrække' med vand hvis du alligevel drikker selve frøene. Det er jo der, giften sidder i! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Du fandt ud af på den hårde måde, at man ikke skal spise den slimede rest!
Forhåbentlig husker du detaljerne næste gang, hvis aktuelt.

Hertil skal siges at man sagtens kan få det ret skidt af selvom man har lavet udtræk, men nok ikke lige så slemt som din version.

Har selv prøvet at få onrush i løbet af 30 sekunder, ved at drikke saft/LSA på fuldstændig tom mave efter vild cykelkørsel. Jeg lå under bruseren i tre kvarter og kvalmede! svagt trip resterede..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Det er en grim oplevelse du har været ude for. Men fik du overhovedet nogen virkning udover ondt i maven?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Adolfi hitli skrev:
Flak skrev:

Jeg tror han gjorde det med vand.

Jeg vil da lige sige, at det ikke hjælper noget at 'udtrække' med vand hvis du alligevel drikker selve frøene. Det er jo der, giften sidder i! :D

Ja, jeg lavede bare udtrækket med kogende vand.
Okay, kan man så bare spise de pulveriseret frø?? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lakhippien skrev:
Du fandt ud af på den hårde måde, at man ikke skal spise den slimede rest!
Forhåbentlig husker du detaljerne næste gang, hvis aktuelt.

Hensrtil skal siges at man sagte kan få det ret skidt af selvom man har lavet udtræk, men nok ikke lige så slemt som din version.

Har selv prøvet at få onrush i løbet af 30 sekunder, ved at drikke saft/LSA på fuldstændig tom mave efter vild cykelkørsel. Jeg lå under bruseren i tre kvarter og kvalmede! svagt trip resterede..

Ja, det fandt jeg så ud af, men de sidste par gange var det slet ikke blevet slimet.. :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Det er en grim oplevelse du har været ude for. Men fik du overhovedet nogen virkning udover ondt i maven?

Ja, det var noget af det slemeste jeg har oplevet, -vil jeg ivertfald tro! :shock:
Nej, slet ingen tanker eller noget som helst, kun en rigtig slem kvalme og mave knep... :cry:
Og de andre gange hvor jeg kun havde taget 4 frø, så kom jeg virkelig på tanke trip! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Du kan jo godt bare spise de pulveriserede frø, men så er du jo lige vidt, da stadig indtager giftstofferne i skallen.
Søg lidt på det, der har næsten lige været en tråd hvori der bliver forklaret hvordan man lavet et udtræk med rensebenzin og IPA, så vidt jeg husker.
Det skulle forbedre oplevelsen markant, men tager lidt tid at lave. Mine egne erfaringer med LSA er meget begrænsede, så jeg kan ikke lige smide en grundig guide.
Men den er her et sted ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis jeg blander vand ind i det så har jeg sku svært ved at holde det i maven. Jeg indtager normalt et minimum af vand når jeg synker en bombe med pulveriserede frø

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
kogende vand?

der skal altså ikke særlig meget til før lsa bliver nedbrudt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shaman skrev:
Hej, her d. 23.09 var jeg endelig alene hjemme! :D
Så dagen før havde jeg pulveriseret 5 HBWR frø, og lavet et udtræk af dem. (plejer at være meget modtagelig med 4 frø)
Da mine forældre så havde kørt (kl. 08.30) gik jeg lige ned i køkkenet og tog et meget lille stykke brød på hel tom mave, og så drak jeg udtrækket.
Der var dog noget underligt!, de pulveriseret frø var klistret hel sammen nede i bunden af glasset!! :? -men drak dem alligevel...
ca. 1 time efter jeg drak det fik jeg det så sygt neget dårligt!!
Jeg plejer kun lige et mærke en halv times kvalme.
Men jeg fik det så dårligt at jeg ikke ku lave andet end at ligge i min seng med mave kramper osv...
Og jeg prøvede flere gange at gå ud på toilettet og brække mig, men det kunne jeg ikke, og jeg var bare så svimmel at jeg næsten ikke kune gå! :( Det var virkelig ubehageligt!
Og jeg fik faktisk ikke rigtig nogle mystiske tanker ud af det!
Jeg tror at det har været dårlige frø.
Men efter ca. 6 timer så fik jeg det så kastet op! -og så så jeg mig i spejlet, det lignede at jeg havde brune prikker over hele ansigtigt!
Og resten af aftenen var jeg bare total svækket!!

Tror i at det har noget at gøre med at de klistede sammen nede i bunden?? -har jeg nemlig ikke oplevet før..? :?

Hmm har selv taget omkring de 10 (ekstraheret i vand m.citron), og det gav da en del smerter, men 5 frø burde være til at klare. Do yiu're fucking research man.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du må ikke bruge kogende vand. Alle guides til vand-ekstrakt skriver også udtrykkeligt at der skal bruges koldt vand

Om det har noget med din dårlige oplevelse ved jeg ikke, men det er ihvertfald en mulig fejlkilde til den manglende effekt (og så selvf. den lave dosis)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, mange tak for jeres feedbacks!
Men jeg kom til at tænke på noget. Altså når jeg pulverisere HBWR frø, så skraller jeg først lige den gullige skald af, men hva så med den skald inden under den gullige?, indeholder den også gift som der giver kvalme m.m.?
Vis ja, kan man så ikke også skære den af, og så bare intage pulvert inde i frøet??? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Shaman skrev:
Okay, mange tak for jeres feedbacks!
Men jeg kom til at tænke på noget. Altså når jeg pulverisere HBWR frø, så skraller jeg først lige den gullige skald af, men hva så med den skald inden under den gullige?, indeholder den også gift som der giver kvalme m.m.?
Vis ja, kan man så ikke også skære den af, og så bare intage pulvert inde i frøet??? :roll:

brug søgemaskinen eller tjek wiki'en og erowid...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ikke pulver inde i frøet, indholdet bliver til pulver når man pulveriserer det.

Men det meste gift sidder i det brune snask udenpå.

Det er noget af et arbejde at skalpere frøene for den hårde brune skal, pulveriser og lav ekstrakt i stedet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Der er ikke pulver inde i frøet, indholdet bliver til pulver når man pulveriserer det.

Det er noget af et arbejde at skalpere frøene for den hårde brune skal, pulveriser og lav ekstrakt i stedet

Okay.
Ja, det har jeg også overvejet om jeg sku prøve at gøre en gang. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Shaman skrev:
Xpert skrev:

Okay.
Ja, det har jeg også overvejet om jeg sku prøve at gøre en gang. :)

- Var det ikke en idé at bruge en foodprocessor til at fjerne den brune yderskald? Altså ikke med knive, men med et plastik-rille-rotor-indlæg, der slår hårdt på frøene.
Jeg frygter ikke denne uprøvede metode slår frøene i stykker, da jeg filede et frø med metalfil i 15 minutter for at få hul før spiring. I øvrigt en meget flot plante, se billedet i anden tråd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]