Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Drømme...
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle :)

nu har jeg godt og vel røget i ca. 2 år og inden for det sidste halve år er jeg begyndt at have nedern drømme hvis jeg ikke har røget i nogle dage, det er ikke fordi det er desideret mareridt men føler mig altid meget utilpas efter en drøm og i den for den sagds skyld.

nu er det ikke så tit jeg kan huske mine drømme men hver gang jeg kan er det altid en nedern drøm.

så nu ville jeg høre om nogen havde det på samme måde eller måske et svar på hvorfor det er sådan.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
når man har røget fast et stykke tid og derefter holder en pause, er det så vidt jeg ved meget normalt at få ekstra tydelige/virkelige/underlige drømme. men har nu aldrig haft neder på over det - hvis jeg fx har drømt to virkeligt tydelige drømme to nætter i træk... så glæder jeg mig til at falde i søvn :D

Titel:
Jeg har det også sådan.. Kan være fordi man ikke er vandt til at huske drømme også går det ind og skræmmer en lidt.. men hæng mig ikke op på det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
jeg kender det godt lidt. før jeg overhovedet røg hash drømte jeg ikke, så da jeg holdt en pause kom drømmene igen med fuld styrke. og drømmer stadig hver nat hvor jeg tydeligt kan huske dem

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ja det erdet jeg mener...drømmene er så kraftige at det kommer helt bag på en og det er lidt ubehageligt...kan være man bare skal vende sig til det

Titel:
Dedikeret medlem

Hej darn.

Nu er drømme noget der interessere mig rigtig meget. Jeg har også oplevet det op til flere gange. Her for nylig havde jeg det på samme måde. Perioden strakte sig over 3-4 dages tid og følelsen kan bedst beskrives som at have normale drømme, men hvor det hele spiller på ens følelsesmæssige side. et eksempel: Jeg drømte forleden at jeg var på biltur med en kammerat og min storebror. Ingen af mine kammerater har mødt min storebror skal det lige siges. Nå men, min storebror begyndte at skabe sig åndsvagt og det gjorde mig rigtig ked af det. I drømmen græd jeg og græd jeg til jeg følte mig "udtømt". Da jeg vågnede op havde jeg stadigvæk den sørgmodige følelse og den hang ved hele dagen.

Tror nogenlunde at det er den samme "følelse" vi snakker om. For mit vedkomne plejer det som regel at dreje sig om min familie, og efter sådanne drømme kan jeg være "nede" et par dage ad gangen, alt efter hvor intens drømmen har været.

Håber du kan genkende det, og hvis det er kan du sende mig en PM, så kan vi snakke lidt dybere om emnet. (da det imo er et rimelig personligt emne)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Min drømme er altid meget realistiske, nogle gange så realistiske at jeg kan blive lidt i tvivl om det er noget jeg har oplevet eller om det var en drøm. og de er der enten om jeg har røget eller ej.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Efter jeg er begyndt at ryge mere jævnligt kan jeg oftere huske drømme, de er som regl meget erotiske. Tro det eller ej, det er ikke altid godt :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Joah skrev:
Efter jeg er begyndt at ryge mere jævnligt kan jeg oftere huske drømme, de er som regl meget erotiske. Tro det eller ej, det er ikke altid godt :shock:

synes også selv jeg har rigtig mange erotiske drømme!!! men de kommer kun, når jeg ikke har røget aftenen inden, lissom de andre drømme ;)

Titel:
Medlem

Hvis jeg sover i et rum hvor der er HELT mørkt så husker jeg altid mine drømme og de bliver altid unormale :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har det præcist modsat. Jeg kan drømme rigtig uhyggelige drømme dog uden at føle ubehag eller være bange. Det er ikke fordi jeg ved det er en drøm. Er vel uber naiv :D

Den sidste skøre drøm jeg havde blev jeg kastet rundt på moler og bojler i helsingør havn. Af hajer/ hvaler /spækhuggere og delfiner. Nedern at være 10 cm over vandkanten og se en haj komme svømmende imod mig.

Dog følte jeg ikke frygt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg kan nu meget godt genkende det i siger..

da jeg stoppede med et intenst forbrug af "bong" fik jeg nogle ret utrolig, skræmmende og umådelig virkelige drømme.. selve drømmen og følelserne af de forskellige drømme hang ved i mit hoved op til et døgn.. det var jo nærmest sådan at man følte sig helt chokeret og rystet over de oplevelser..

men hvis jeg ryger hash skal jeg heller ikke regne med at drømme :? hvilket godt kan irritere mig eftersom jeg har bidt mærke i at der ligger meget mere bag drømmene.. :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Så vidt jeg ved er det helt almindeligt at drømmene kommer igen efter en lille pause. Sådan er det i hvert fald for mig selv og andre folk jeg har snakket med om emnet. Dog er mine drømme aldrig negative, overhovedet.. Jeg får stort set altid et smil på når jeg husker dele af drømmen op ad dagen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
da jeg stoppede med et kraftigthashforbrug for halvanden måneds tid siden drømte jeg nada.. virkelig neder. Men så røg jeg mig helt væk en enkelt weekend og de nætter i den weekend drømte jeg nogle fuldstændig uhæmmede realistiske drømme. Jeg husker hvordan jeg Søndag morgen vågner og hamre min hånd ind i min væg, da jeg havde drømt jeg blev jagtet af politiet og en af betjentene var lige ved siden af mig. Jeg husker hvordan jeg var sikker på det var ham jeg slog.. men nej.

Bagefter tænkte jeg over hvor skræmmende det egentlig havde været. Det der overraskede mig mest var den grad af realisme de her drømme besad. Når jeg vågnede, var jeg stadig i drømmen i 5 sekunders tid. Forstår i ? Jeg troede jeg var i drømmen.. det er mærkeligt. Det efterlod mig kun med en smadret hånd og et nederen hul i min ellers så pæne hvide væg.

mini-

Titel:
Mini-krøl skrev:
det er mærkeligt. Det efterlod mig kun med en smadret hånd og et nederen hul i min ellers så pæne hvide væg.

mini-

Jeg ville aldrig turde at sove ved siden af dig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]