Hej kammerat!
JkMadsen skrev:
I lørdags, kunne jeg forestille mig ansigter og landskaber i mit hovede, hvor efter jeg kunne se tingene i mit hovede.
Som jeg har forstået det bliver du meget forvirret over din tilstand når du svæver mellem bevidstheden og underbevistheden i en "let" søvn. Jeg har den seneste tid været meget opmærksom på det stadie, og jeg har lagt mærke til hvilke meget abstrakte og usammenhængende tanker man danner sig. Jeg mener: Du har nok bemærket det samme som jeg, og det har nok overrasket dig så meget at du ikke kan slippe det igen. Sådan en oplevelse har jeg også haft, og det går væk igen i løbet af no time.
JkMadsen skrev:
Jeg tør ikke lægge mig til at sove - for jeg dør altid i mine drømme!
Nogle der ved om det er en sygdom, eller om det er noget overnaturligt pis?
Jeg kan også følge dig i dette. Jeg har adskillige gange oplevet at dø i mine drømme. Gerne flere dage i træk. Dette har åbenbart været af eget ønske, da jeg i 95% af tilfældene har begået "selvmord". Jeg syntes underligt nok rigtig godt om følelsen ved det frie fald når jeg i min drøm hoppe ud fra høje punkter. Og bare ved at tænke på faldet kan jeg mærke "suset" i maven, som jeg altid får i det jeg rammer jorden. Jeg tvivler også på at du ALTID dør i dine drømme, og jeg mistænker dig lidt for at citere bai-d i sangen dagen efter.
Det er absolut ikke en sygdom, for alle mennesker oplever det. Nogle tiere end andre, men jeg kan forsikre dig om at det ikke er unormalt. Hvis du indtager stimulanser vil jeg råde dig til at holde afstand fra disse det næste stykke tid, og hvis du har meget stress i hverdagen, eller har en utryg hverdag vil jeg også råde dig til at tage den lidt med ro. Dårlig søvn kommer som regel af et forvirret sind.