Smukke Pige:
Alle mennesker er mere eller mindre psykotiske, det svinger selvfølgelig meget, hvornår en minipsykose starter og slutter osv, men stort set alle har psykotiske træk.
Dét, at jeg vil bede for de mindre oplyste, åndeligt underudviklede, personlighedsundertrykte mennesker, spiller egentlig ikke så meget på den energi som er blevet kendt som Gud ect. men mere på bare at sende gode tanker, energier osv kort sagt (næste)kærlighed til dem. Al det med beviseligt og ikke-beviseligt er uholdbart, det kan diskuteres i en uendelighed, der er dog flere forfattere og store tænkere som har gode bud og argumenter for at energien Gud findes.
Jeg tror mest på den findes i os selv og i hele vores verden og milieu, alt er alt, folk er bare for egocentrerede og materielle til at opdage eller føle den, udover når forelskelse kommer ind i deres liv, eller når der sker andre gode ting. En af grundene til dette er at vi er blevet adskilt fra naturen og har skabt vores egen, i hvert fald i Vesten. Men det er åbenbart det offer som skal bringes for at vi alle kan leve som konger, selv de "fattige" som ikke engang gider at leve og drikker, junker, ryger og spiser sig selv ihjel kan leve sådan, hvis de selv vil.
Energien balanceres hele tiden og derved sker der noget dårligt for én og noget godt for en anden, og her kan jeg så begynde at skrive om karma, nemesis og den slags, men orker det ikke, hehe.
Men husk, at vær god, det er den eneste måde andre og verden bliver god på. At diverse banker, firmaer og alt for mange forkerte interesser hjælper ikke på balancen i energien. Men det kan der komme... Hvis vi vil det!
Skriv og spørg hvis jeg ikke fik forklaret mig ordentligt