Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Har set her inde på hjemmesiden at, man kan tage 5-HTP efter MDMA trippet, for at formindske nedture, og for at formindske "hjernskader" :).

Mit spørgsmål er, hvor jeg kan købe 5-HTP? kunne ikke rigtig finde nogle steder på forumet hvor det stod.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh. Lolk

Titel:
Medlem

man må ikke poste forhandler links herinde. og det er bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader

Titel:
Junior medlem

Kender du nogle steder? fordi så kan jeg lige adde dig på msn?

Titel:
Medlem

Kig på sublimsport :) Der fandt jeg noget. SKal ikke kunne sige om de stadig sælger det. Søg på Google efter Sublimsport.

Titel:
Junior medlem

Var lige inde og kigge.. fandt noget der hed MRM Menopause RX. Kan det være det? jeg søgte på 5-HTP, men der står ikke noget om 5-HTP?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Hvorfor må man egentligt ikke linke til noget der kan hjælpe ham ? Prøv at google det.

Titel:
Medlem

Der står de indeholder 3-mg 5-HTP pr. kapsel. Det er alt for lidt. Dem jeg fandt engang var 100mg kapsler, men dem sælger de åbenbart ikke mere.

Men hvis du ikke har noget imod at bestille fra udlandet så bare søg på 5-HTP capsules der kommer der en masse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
prøv at søg på den tyske ebay efter primaforce 5-htp

Titel:
Junior medlem

Fandt godt nok nogle men det er 500mg :( det er måske lige i overkanten?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

snubi skrev:
det er bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader

Det vil jeg gerne se en kilde på, da jeg aldrig har hørt om dette.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
snubi skrev:
man må ikke poste forhandler links herinde. og det er bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader

Det er i hvert fald ikke bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader!! Hvordan i alverden skulle nogen bevise det?
Visse undersøgelser tyder på at der ikke er den store morfologiske forandring at iagttage hos folk som har haft et moderat forbrug af MDMA i et stykke tid. Det er slet ikke det samme som bevis på at det ikke gør skade! Jeg ville blive overrasket hvis et misbrug af MDMA slet ikke skadede hjernen på det ene eller andet niveau. Så der er absolut ingen grund til at kyle alle gode HR-råd ad Helvede til.
Det er så en åben diskussion hvorvidt 5-HTP kan virke hæmmende på en eventuel neurotoksicitet, eller om det "blot" mindsker bivirkningerne dagene efter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

snubi skrev:
det er bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader

Disk op med kilder eller STFU.

Jeg er stærk tilhænger af mdma hr og kan garantere dig for at mdma kan riste din hjerne noget så grumt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prometheus skrev:
snubi skrev:

Det er i hvert fald ikke bevist at MDMA ikke kan give hjerneskader!! Hvordan i alverden skulle nogen bevise det?
Visse undersøgelser tyder på at der ikke er den store morfologiske forandring at iagttage hos folk som har haft et moderat forbrug af MDMA i et stykke tid. Det er slet ikke det samme som bevis på at det ikke gør skade! Jeg ville blive overrasket hvis et misbrug af MDMA slet ikke skadede hjernen på det ene eller andet niveau. Så der er absolut ingen grund til at kyle alle gode HR-råd ad Helvede til.
Det er så en åben diskussion hvorvidt 5-HTP kan virke hæmmende på en eventuel neurotoksicitet, eller om det "blot" mindsker bivirkningerne dagene efter.

Det skulle ikke have nogen effekt, på den neurotoksiske side. Jeg tror at man skal begynde at kigge efter ting som C vitamin, samt eventuelt SSRI for at blokere for genoptagelsen af dopamin, efter at serotonin depoterne er tømte, for at mindske hjerneskader.

Dog kan det stadigt klart anbefales at indtage 5-htp både før og efter et mdma trip.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror han har misforstået en avis artikel. Det er bevist at Ecstasy ikke dræber hjerneceller, men det betyder vel ikke at det ikke kan ændre psyken -> hjerneskade. Kan desværre ikke huske hvilken avis det stod i, men har stadig et billed af overskriften på min tlf som reminder;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Du finder masser af amerikanske forhandlere ved at google, 5-htp, 5 htp, og måske endda 5htp sale..

Det bedste jeg har ku finde indtil videre er 120 kapsler på 100mg, og tror det løb op i 175kr med porto... mener jeg.... - Sendt fra µ$4

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]