Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
back once again... hey folks har i det godt?

nå men jeg så .... eeyyyhhh.... ricky lake den anden dag, om: "the new DEADLY" drug", god amerikansk talkshow stil som sædvanlig men det var dog lidt spændende, det handlede om et "nyt" drug kaldet WET, også kendt som ILLY og FRY, det består af en joint smurt (laced) med balsameringsmiddel og PCP, og folk var vilde med det, man så et par piger der stenede på det, men ikke bare stnede, de blev "stuck", damn det så kewl ud, de kunne intet, ingen tvivl om at det mest aktive stof deri er PCP, men virkingen af at ryge balsameringsmiddel skulle også være der, PCP har jeg endnu ikke prøvet, nok mest fordi ingen har tilbudt mig det, men denne kombo så spændende ud, er der nogen der har erfaringer med det herhjemme?, eller evt bare pcp-erfaringer?

ps. kiksedrengen væltede op i mig i weekenden for første gang i mange måneder, var til astral i bioen, damn jeg savner det liv :=)

cya's

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Så vidt jeg ved er der aldrig blevet fundet PCP herhjemme. Jeg er heller aldrig blevet tilbudt det, og kender ingen som har prøvet det.
PCP er absolut ikke noget "nyt drug". Det var nok det mest populære ghetto-drug i USA inden crack-bølgen.
PCP klassificeres sammen med ketamin; dissociativt bedøvelsesmiddel. Dog er der den forskel at hvor ketamin (i psykenautiske doser) virker totalt immobiliserende, virker PCP ofte fysisk stimulerende... Så man kan ræse rundt og lave ulykker, samtidig med at man mentalt er et HELT andet sted. Det er også PCP som står bag mange af historierne hvor folk er blevet skudt flere gange af politiet, og bare er gået videre.
Jeg ved ikke hvordan den myte med at man skulle blive blæst af at ryge "enbalming fluid"/formaldehyd er opstået. Det er i hvert fald helt klart en misforståelse, og af den farlige slags. Formaldehyd er giftigt på en ubehagelig måde. Jeg har dog læst på nettet om idioter der røg formaldehyd fordi de troede det var det samme som "wet". I "wet" er PCP så vidt jeg ved det eneste aktive stof.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Prometheus:
Så man kan ræse rundt og lave ulykker, samtidig med at man mentalt er et HELT andet sted.<HR></BLOCKQUOTE>

Yeah, gi' mig! hardc0re! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Der er vist noget om, at en for høj dosis PCP, lammer (mis)brugeren til en dyb narkose, og når vedkommende så vågner af denne koma, går fuldstændigt amok og beserk. - Jeg har set skræmmende eksempler, bl.a. i TV om ene mænd der har angrebet mindre hære af politifolk.

Alt i alt, nok ikke et bedøvelsesmiddel man skal bruge på hospitalet.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
takker for info om formaldehyd, rart at vide

det er sq vildt nok at pcp er på mode i staterne igen, denne gang uden for ghetto miljøet, glæder mig til at følge udviklingen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Så vidt jeg husker, er der endnu større sansynlighed for at få huller i hjernen - såkaldte "Onley's lesions" - af PCP end der er af DXM og Ketamin.

Insane psychedelia user!

Dex, OLNEY'S lesions [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Tak, for linket - har det dog selv, men det er god karma til TFSE! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg kender en enkelt der har prøvet PCP.
Det er vist meget som Ketamin, men mens at man kommer i K-Hole, og har alle de dér elektriske impulser og sære synsforstyrrelser på K, så er det mere vrangforestillinger man får på PCP, i stil med paranoia, superkræfter, jeg er verdens mindste mand eller whatever. + at det som sagt ikke virker immobiliserende.
Ham jeg kender var f.eks. overbevist om at han var 10 meter høj.

Medlem

Geografisk sted: danmark
WET er da bare en ny måde at intage pcp på! men fordi amerikanere der ser ricky lake er SÅ lowlife og dumme og deltagerne i showet nærmest altid er, MEGA "white trash" at se på, så kan ricky lake show få en historie ud af det!!! så jeg tror sgu bare i skal lade som ingenting og så lade dem dumme sig.. for der er ikke noget nyt stof!! der er bare en ny metode til indtagelse... måske... er ret lam på bong med 70'er ryger i.. men alligevel.. jeg går for den forklaring.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]