kemal skrev:
Til Winta og Resist.
Dette har intet med fordomme at gøre. Enten har jeg formuleret mig forkert eller også har i misforstået mig.
Jeg skriver, som Brianer bruger amf/coke, det vil sige weekend efter weekend, som jeg også klart giver udtryk for bare en enkelt linje længere oppe i mit indlæg.
Bare fordi jeg ikke selv bruger stimulanser, betyder det ikke at jeg har fordomme eller noget direkte imod dem. Og det er da fuldt ud acceptabelt at bruge stimulanser, når bare man gør det med måde!
Var på ingen måde for at træde folk over tæerne, er meget ked af hvis mit indlæg har virket provokerende på nogen. Men vi kan vel allesammen blive enige om at det absolut langtfra er sundt for hverken kroppen eller psyken at give den gas på stimulanser eller LSD hver weekend, right?

Kan sagtens se du mener det nu, og jeg giver dig ret, det er i mine øjne også kun brianer der gør det weekend efter weekend efter weekend, og så kan det godt være jeg har fordomme selv, men det synes jeg faktisk.
misforstod dig som om du mente bare folk tog det, men kan sagtens se det ikke var det du mente nu