Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Igennem de seneste par måneder har jeg stiftet bekendtskab med en ny substans, navnlig LSA(HBWR).

Første dosis var på 10 frø, knust og lagt i vand i en 10 minutters tid(2 tsk vand). Dette virkede over al forventning og slog alle tidligere oplevelser, ihvertfald hvad angår styrke og intensitet.

2-3 uger efter besluttede jeg at prøve det igen, denne gang med 7 frø og samme fremgangsmåde som forklaret ovenfor. Grunden til den nedsatte dosis var både at de 10 frø var lige i overkanten og at jeg håbede på at reducere kvalmen ved at dosere ned. Dette gav ingen virkning bortset fra en let rysten til tider, og efter en 6-7 timer kom der en mild bodyhigh.

Min ven oplevede noget af det samme, bortset fra han tog samme dosis begge gange(6 frø)

Mit spørgsmål er så: Opbygger man hurtigt en tolerance overfor LSA, eller har det bare været mindre potente frø anden gang?

Har "sultet" mig selv begge gange og fulgt diverse instruktioner til punkt og prikke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
med 2 ugers mellemrum bør du ikke opleve nogen særlig nedsat effekt..

jeg tror mere at det er fordi LSA bliver nedbrudt med tiden, specielt hvis frøene har været opbevaret dårligt..(for varmt, sollys, fugt(?) og så videre..) - og ud over det, er der gerne stor variation i kvalitet på frøene fra div. forhandlere..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Der skal en vis dosis til før man bryder igennem. Hvor den dosis ligger har jeg svært ved at svare på. Har oplevet et svagt trip på 9 stk. et OK stærkt på 10, et svagt på 10 og rigtig god effekt ved 13-16 stk. Jeg skal over 13 for at bryde ordentligt igennem. Under 10 er imo "spild". Tvivler på at jeg vil kunne mærke 7 stk. ud over lidt humørændring og skygger

Bemærk at doserne måske ikke passer på alle, har en formodning om at jeg skal have højere dosis end andre (Desværre)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
nu er lsa heller ikke for rookies imo (ved self ikke om du er)

mit første trip udover dxm og kiks, men altså rigtig psykedelika var på 13 frø, det gik godt nok lidt for stærkt på et tidspunkt men ikke værre end jeg selv kunne klare det..

jeg har dog ikke fortrudt at jeg valgte at bryde igennem bortset fra jeg kan mærke min tankegang omkring livet er blevet markant ændret efter trippet, hvilket nok ville have været smartest hvis jeg havde været noget ældre.

lige for tiden prøver jeg at finde en balance mellem min gamle tankegang og den nye eftersom man ikke kan være "hippie" i dette samfund da det ikke holder i længden (specielt hvis man er i gang med en uddannelse som murer)

altså, jeg vil bare gerne have min tankegang til at være et sted imellem at nyde naturen og yde noget for samfundet og ikke ende som en flipper..

men hvis du syntes at 10 lige er i overkantet vil jeg ikke råde dig til at bryde igennem på lsa..

prøv evt. et par svampetrips da man kan tage mindre doser og langsomt gå op ad, men lsa er et "enten eller" stof imo.

Titel:
Junior medlem

waggafnipsen skrev:

mit første trip udover dxm og kiks, men altså rigtig psykedelika var på 13 frø, det gik godt nok lidt for stærkt på et tidspunkt men ikke værre end jeg selv kunne klare det..

jeg har dog ikke fortrudt at jeg valgte at bryde igennem bortset fra jeg kan mærke min tankegang omkring livet er blevet markant ændret efter trippet, hvilket nok ville have været smartest hvis jeg havde været noget ældre.

lige for tiden prøver jeg at finde en balance mellem min gamle tankegang og den nye eftersom man ikke kan være "hippie" i dette samfund da det ikke holder i længden (specielt hvis man er i gang med en uddannelse som murer)

altså, jeg vil bare gerne have min tankegang til at være et sted imellem at nyde naturen og yde noget for samfundet og ikke ende som en flipper..

men hvis du syntes at 10 lige er i overkantet vil jeg ikke råde dig til at bryde igennem på lsa..

prøv evt. et par svampetrips da man kan tage mindre doser og langsomt gå op ad, men lsa er et "enten eller" stof imo.

Har stortset prøvet alt mellem himmel og jord, fra svampe til Seroquel og gerne flere ting af gangen. På LSA virkede det bare som om jeg døde og frit kunne forlade min krop, hvilket skræmte mig en smule(nåede ikke at opleve det i så lang tid, da jeg knækkede mig 10 minutter efter det peakede :S Derefter aftog effekten en smule). Kunne egentlig godt tænke mig en dosis på 10+ igen, men det må vente for nu er svampene lige om hjørnet ^^

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

zap skrev:
waggafnipsen skrev:

Har stortset prøvet alt mellem himmel og jord, fra svampe til Seroquel og gerne flere ting af gangen. På LSA virkede det bare som om jeg døde og frit kunne forlade min krop, hvilket skræmte mig en smule(nåede ikke at opleve det i så lang tid, da jeg knækkede mig 10 minutter efter det peakede :S Derefter aftog effekten en smule). Kunne egentlig godt tænke mig en dosis på 10+ igen, men det må vente for nu er svampene lige om hjørnet ^^

det lyder som et ego-tab du har haft dig.. det skulle være utrolig givende..

jeg fik osse noget der mindede om et ego-tab på min lsa tur.. men bagefter var jeg ude og nyde naturen som om jeg lige var bleven født.. damn hvor var det lækkert..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
waggafnipsen skrev:
det lyder som et ego-tab du har haft dig.. det skulle være utrolig givende..

Hedder det ikke "ego-død"?

@ Zap. Med din erfaring, vil jeg da mene, at det ikke kan blive for voldsomt at bryde igennem for alvor. Jeg har et eksperiment med LSA bag mig, hvor jeg mener jeg tog ca 10 frø, og det fandt jeg ganske spændende. Må nok indrømme, at det ikke var noget jeg for alvor brød mig om. Trods, at jeg også havde en del trips bag mig, da jeg prøvede LSA, følgte jeg, at trippet var kantent, ustyrligt og egentlig ret meget uden for min egen kontrol, og jeg må desværre indrømme, at min evne til der at give helt slip var svækket, da jeg følte, at LSA'en tævede min hjerne og min bevidsthed noget så grueligt. Jeg havde også et utrolig ubehageligt comedown, selvom der dog var en masse flot fyrværkeri at kigge på uden for vinduet (det var nytår).

At du ikke har fået nævneværdig virkning anden gang, kan skyldes, at LSA frø variere utrolig meget i potens. Et frø i din pose kan indholde et højt indhold af LSA, hvor et andet kan indholde næsten intet. Derfor er det altid en god ide at lave ekstrakt af LSA'en.

Røg i under trippet?

Titel:
Junior medlem

Tror ikke det var ego-død, da det var mere af fysisk karakter.

@bergthora
Det noget af det samme jeg fandt ubehageligt, nemlig den manglede selvkontrol. Alle sanser på nær synet forsvandt på et tidspunkt, og måske var det også det faktum at jeg ikke kunne mærke nogen dele af min krop der forårsagede denne følelse af at kunne forlade min krop, idet min krop ikke rørte sig en centimeter når jeg fx. mente at have rejst mig op.
Normalt kan det ikke blive vildt nok, men når jeg mister al kontrol over trippet og min krop går noget af morskaben af det. Jeg foretrækker så godt nok også de energiske, euforiske og grineflips-fyldte trips, så måske er LSA bare ikke sagen for mig. Ihvertfald ikke hvis det er standard at ens krop/sanser i den grad bliver sat ud af spillet, og det eneste man derfor kan nyde er diverse CEVs og energibølgerne der gennemstrømmer kroppen.

Ja begge gange blev der stortset kæderøget joints.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

zap skrev:
Tror ikke det var ego-død, da det var mere af fysisk karakter.

@bergthora
Det noget af det samme jeg fandt ubehageligt, nemlig den manglede selvkontrol. Alle sanser på nær synet forsvandt på et tidspunkt, og måske var det også det faktum at jeg ikke kunne mærke nogen dele af min krop der forårsagede denne følelse af at kunne forlade min krop, idet min krop ikke rørte sig en centimeter når jeg fx. mente at have rejst mig op.
Normalt kan det ikke blive vildt nok, men når jeg mister al kontrol over trippet og min krop går noget af morskaben af det. Jeg foretrækker så godt nok også de energiske, euforiske og grineflips-fyldte trips, så måske er LSA bare ikke sagen for mig. Ihvertfald ikke hvis det er standard at ens krop/sanser i den grad bliver sat ud af spillet, og det eneste man derfor kan nyde er diverse CEVs og energibølgerne der gennemstrømmer kroppen.

Ja begge gange blev der stortset kæderøget joints.

lyder aldeles mærkeligt det du fortæller imo.. det var slet ikke sådan jeg oplevede mit trip.. kun i starten hvor jeg bare blev nødt til at ligge ned og lukke øjnene da min krop nærmest gik ud af spillet og mine tanker tævede mig igennem på højtryk med et pres uden lige.. efter denne del af trippet var overstået og et ordenligt skyl med bræk (varede ca. 1-2 timer men jeg vågnede op i små mellemrum hvorefter der gik ca. 5 min hvor jeg vendte tilbage til tilstanden) så gik vi uden for og jeg vil aldrig glemme den måde jeg følte mig befriet fra alverdens ondskab på..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]