eedeolla skrev:
Nogen år efter købte jeg lidt tjald i en rygebiks på østerbro. Pusheren sagde at de blev overvåget, så vi skulle nok passe lidt på.
Det hele startede faktisk i skolen, hvor vores SSP "lærer" hentede mig en time, hvor jeg så skulle køre med ham ned til en anden skole i byen, hvor min skoleinspektør, nogle socialrådgivere(vil jeg gætte på) og to betjente sad. Her blev jeg så udspurgt om jeg dealede røg oppe på min skole, da de havde fået en mistanke til det. Men da de overhovedet ingen beviser havde, kunne jeg bare ligeså sødt svare "Nej..." De spurtge mig da også om jeg så røg hash, men dertil var svaret det samme.
Jeg blev derefter kørt op i skolen hvor jeg kunne fortsætte undervisningen. "Afhøringen" tog ca. en halv time, og det var det..
Da jeg havde fri, ringede jeg nogle venner op, og vi ville ryge nogle pinde, så vi tog ud til vores Lokale pusher; han er sådan en sær en, hvor alle bare kan komme, uden han har nogen form for kendskab til dem..
Politiet ved udemærket godt at han sælger, men han har bare altid kunne slippe udenom, hvordan ved jeg ikke..
Der hænger et desuden et skilt udenforan hans rækkehus hvorpå der står "Stedet er under overvågning pga. dyremishandling", derfor jeg quotede dig, med hensyn til overvågningen.
Nå, men vi fik købe vores tjald, og ligesom vi drejer ud fra stikvejen triller der en patruljevogn hen imod os.. "Fuck!" tænkte jeg bare..
Da de selvfølgelig godt vidste hvem der boede derinde hvor vi kom fra, holdte de os op, og spurgte hvad vi gik og lavede og sådan noget, heldigvis var det ikk en af betjentene fra afhøringen, men fuck hvor fik jeg lige paranoia på da jeg så politi vognen!