SP og søvnlammelse er det samme, det ene er bare den populære engelske betegnelse og den anden det danske navn

Jeg er på vej ud af døren, men kan lige nævne et par af de der står mest klart:
Jeg har købt en ny rotte( opdrættede tamme gnavere på det tidspunkt), en lille hvid fyr med pinke øjne, og han stod i fodenden af min seng. Øl blev drukket, en af mine veninder sov på gulvet ved siden af mig, og jeg gik selv i seng. Jeg vågner lidt senere, og kan godt dreje mit hoved meget lidt, men er ellers paralyseret - Min veninde er der ikke( selvom jeg var helt klar over at hun skulle være der, og at hun i den tid der var gået ikke kunne have nået at vågne, rejse sig op og forlade lokalet), og der hvor hun og alle mine andre ting skulle være er et unaturligt tykt, blæksort mørke.
Jeg kan høre nogle lyde( Eller også troede jeg jeg kunne høre dem, jeg var naturligt nok noget omtumlet!), og så da jeg kigger til siden kan jeg se rotten jeg købte tidligere løbe rundt på gulvet! Han er meget utydelig i mørket, og hans øjne er større end i virkeligheden og gløder kraftigt rødt - Dertil kommer at han ikke løber, men 'teleporterer' sig fra et sted til et andet med høj fart, og det gør mig ret bange da jeg ikke kan bevæge mit hoved til at følge efter ham. Da jeg realiserer at jeg drømmer kaster jeg mig frem og tilbage med en forskrækket lyd og får kontrollen over mig selv igen. Mørket forsvinder, min veninde( der dog stadigt sover den døddruknes gode søvn) dukker op igen, og min lille rotte sidder trygt inde i sit bur og undrer sig over hvorfor jeg vælter rundt

Nå, jeg er løbet tør for tid. Mere følger! Som du kan se er det lidt af en oplevelse, og man har ikke specielt lyst til stoffer efter sådan et ride ^^