Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Dette er bare et spørgsmål har ikke tænkt mig at bruge denne coctail, men:

Hvis man tager lsd på heroin, vil man så ku få et bad trip?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja

Titel:
Psychedelia Sponsor

Jeg vil også mene at der kunne være en form for teoretisk risiko - ja. Eller med andre ord, det er da noget af det mest åndsvage jeg nogen sinde har hørt at blande de to, hvorfor skulle man gøre det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

harnz skrev:
Jeg vil også mene at der kunne være en form for teoretisk risiko - ja. Eller med andre ord, det er da noget af det mest åndsvage jeg nogen sinde har hørt at blande de to, hvorfor skulle man gøre det?

For at tilføre kraftig eufori til lsd trippet?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil da tro, at heroin dæmper risikoen for badtrip, da det skubber dine tanker i klart positiv retning og gør dig veltilpas. Dog vil jeg ikke anbefale at tage heroin, og man burde ikke være nødt til at tage det for at kunne nyde sit syretrip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror sgu ikke det vil virke. Ville da ellers være den ultimative blanding, hvis man kunne tage det bedste for hvert stof og få det i én rus.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Gæst skrev:
Tror sgu ikke det vil virke. Ville da ellers være den ultimative blanding, hvis man kunne tage det bedste for hvert stof og få det i én rus.

Jamen det kan man da. ;) Du kan da sagtens blande stoffer og få virkning ud af dem begge to. I de fleste tilfælde vil stofferne så nok tage noget af virkningen fra hver især, men der vil da være positive effekter fra begge.

Det er jo også udbredt nogle steder at blande heroin+kokain, heroin+amfetamin, amfetamin+kokain osv., ford man får noget godt fra begge stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Minimal skrev:
Jeg vil da tro, at heroin dæmper risikoen for badtrip, da det skubber dine tanker i klart positiv retning og gør dig veltilpas. Dog vil jeg ikke anbefale at tage heroin, og man burde ikke være nødt til at tage det for at kunne nyde sit syretrip.

kiks dæmpede min nedtur på lsa, men tog det osse da jeg kunne mærke mit comedown og kvalmen steg..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Gæst skrev:

Jamen det kan man da. ;) Du kan da sagtens blande stoffer og få virkning ud af dem begge to. I de fleste tilfælde vil stofferne så nok tage noget af virkningen fra hver især, men der vil da være positive effekter fra begge.

Det er jo også udbredt nogle steder at blande heroin+kokain, heroin+amfetamin, amfetamin+kokain osv., ford man får noget godt fra begge stoffer.

Den vil jeg godt lige kommentere. Jeg kender også et par stykker som bryder sig om at blande amfetamin og kokain. Men rent kemisk set erinder jeg at amfetamin frigiver dopamin, mens kokain bloker for frigivelsen af dopamin. Så de to stoffer burde jo sådan set modvirke hinanden? ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:
Den vil jeg godt lige kommentere. Jeg kender også et par stykker som bryder sig om at blande amfetamin og kokain. Men rent kemisk set erinder jeg at amfetamin frigiver dopamin, mens kokain bloker for frigivelsen af dopamin. Så de to stoffer burde jo sådan set modvirke hinanden? ;)

Du kan måske have taget fejl af frigivelse og genoptagelse, da kokain hæmmer genoptagelsen af dopamin, men selv er medvirkende til at udløse dopamin (i mindre grad end amf). Så vidt jeg har forstået, tvinges dopaminen til at flyde rundt mellem synapserne og gøre dig godt tilpas, når det ikke kan genoptages i den synapse, det skal transporteres hen i. Det skulle altså være en ret usund blanding, men den føles bestemt ikke skidt. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Resist skrev:

Du kan måske have taget fejl af frigivelse og genoptagelse, da kokain hæmmer genoptagelsen af dopamin, men selv er medvirkende til at udløse dopamin (i mindre grad end amf). Så vidt jeg har forstået, tvinges dopaminen til at flyde rundt mellem synapserne og gøre dig godt tilpas, når det ikke kan genoptages i den synapse, det skal transporteres hen i. Det skulle altså være en ret usund blanding, men den føles bestemt ikke skidt. :wink:

Ah okey. Ja nok bare mig der har misforstået så :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
En kombo bestående af heroin/opiat og LSD er sikkert helt fint hvis man ikke har noget imod at heroinen nok tager lidt af tankeprocesserne væk, og man istedet bare ligger og drømmer sig ind i sit trip uden at få så meget med tilbage igen.
Med garanti behageligt, men jeg tror ikke det er den samme givende oplevelse som syre alene kan være.

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Tror det er bedre at blande MDMA og LSD, da du højst sandsynligt får mere ud af trippet end du ville gøre hvis du havde tilsat heroin. Det er efter min mening fuldstændig unødvendigt at tilføje heroin, medmindre man gør det af andre årsager end at sikre "det gode trip" ved at tilføje stensikker eufori. Unødvendigt i form af at euforien kan opnås med med både billigere og mindre farlige substanser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvad så med cocain+lsd+heroin også kaldet friskospeedball

Titel:
Flueknepper kongen

Eller en kokain+heroin+5-MeO-DMT+LSD+datura-kombination? Også kendt som en Astral-Vildovildo?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Levose skrev:
Eller en kokain+heroin+5-MeO-DMT+LSD+datura-kombination? Også kendt som en Astral-Vildovildo?

Det er ikke en astral dødskombo før 10 stoffer er kombineret!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
FarmerFyr skrev:
En kombo bestående af heroin/opiat og LSD er sikkert helt fint hvis man ikke har noget imod at heroinen nok tager lidt af tankeprocesserne væk, og man istedet bare ligger og drømmer sig ind i sit trip uden at få så meget med tilbage igen.
Med garanti behageligt, men jeg tror ikke det er den samme givende oplevelse som syre alene kan være.

Mvh Jonas!

Det synes jeg faktisk lyder som om det kunne være en ret interessant oplevelse, alt ialt. Også selvom nogle af tankeprocesserne skulle blive mindsket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]