Tænk også på at grønt er et stof af bland andet revolutionistiske proportioner. Det frigører mange tanker, især nye (ehh, ja, hehe). Tænk hvis hele lille skræmte familien DK røg green, de ville alle sammen blive så paranoide, fordi de kan fornemme verden omkring dem er forkert, vi sover dog i en varm seng, spiser når vi er sultne osv, men stadig, der er noget galt. Der mangler åndelighed. Tænk blot på hvor mange flere psykiske syge der er kommet de seneste årtier.
Hvis man overdriver/misbruger stoffet, får det selvfølgelig bivirkninger hvis man er disponibel for den slags, det kan fx være genetisk eller socialt arveligt, altså det milieu man er opvokset eller er i, og så ved at ryge meget udløser man fx skizofreni.
Man kan også blive endnu mere neurotisk, paranoid og psykotisk fordi samfundet ikke er bygget til at være skæv, det var den gamle indianer-lejr, men der er ikke så gode vibrationer fra en kold cementmur som fra en læderdug, og så kommer neuroserne som fører angst, let depression, hvor man kan begynde at få OCD (tvangstanker) i håb om at få det bedre. Man kan få socialfobi, hvor man ikke kan finde initiativ til særlig meget andet end at ryge, stene og ryge. Bare sidde derhjemme og lave ingenting...
Alle disse "resultater" er kommet af en grund, og hvis man ikke bryder sig om dem, så stop med piben, alkohol og det hele, for bare fordi det er socialt acceptabelt der hvor du hænger ud, betyder det ikke nødvendigvis det er den rigtige vej. Få det lidt på afstand og lyt til dit indre, din krop osv. Det med den sociale afhængighed ses tydeligt i samfundet. Drankerne hænger med deres ligemænd, og tjaldere hænger helst med folk som ryger en gang imellem eller hele tiden. Poptøser er sammen med andre piger som elsker Gucci, penge, Kanal 4, ENVY 3 dage om ugen osv. Og det er dét man skal ud over, hvis man vil kunne passe lidt på sig selv, og ikke mindst ens MEDmennesker, for hvis én kommer ud af fx et dagligt flergrams-misbrugs, så kan han/hun hjælpe vennerne ud. For nogle folk tror de ikke ved hvad der godt og ikke godt for dem!
Jeg mener ikke at det er forkert at ryge en gang imellem, det stimulerer, men slap af med det. For dit og verdens eget bedste.
Alle bortset fra hårde sociopater, har en indre stemme, en fornuftens stemme som taler det godes sag, det gode for
dig. Nogle mener det er ens åndelige guide eller skytsengel om man vil, som taler til én. Det er meget muligt! Og en da en rar tanke
Har selv haft nogle fantastiske åndelige oplevelser, som har overbevist mig om der er flere dimensioner end blot dem vi kan se og ænse med de 5 sanser. Der er så også andre hvis ego overtager fornuftens stemme, såsom fx sociopater, eller andre mere milde eksempler... Jer beder jeg for.
Der er mange som har røget i mange og ikke mener de har ændret sig. Tillykke med det. De har dog nok ændret sig i hvert fald en smule, som følge af den grønne. Om det er til det bedre, skal jeg lade folk om at bedømme selv, I ved selv hvad der er bedst for jer, hvad enten I tror det eller ej, føl efter og du skal mærke!
Husk på, hæng ikke i fortiden, dvæl ikke i fremtiden, men hvil i nuet. Det er det eneste tidspunkt der findes, og det er NU!