Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Sjovt så fordømmende folk kan være :) Jeg KUNNE godt lade være med at tage med, men det har jeg ikke lyst til når jeg har gået en måned og ventet på det event. Jeg er 16. Det er sjovt som folk herinde skal blande sig i ting som ikke har noget med topic at gøre. Jeg spørger om valium og kiks er en farlig cocktail, ikke om I vil råde mig til at køre i bil med min mor.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
KixxBrian skrev:
Hej

Vil 3-4 kiks spredt udover en nat, også en valium til at falde ned på være farligt? Valiumen skal være for at give en lidt ro så man ikke virker for mistænksom over for visse personer :roll:

Hvis du ikke vil virke blæst overfor din mor (men absolut SKAL tage kix) tror jeg det er en meget bedre plan at nøjes med ½ eller 1 pille.

Min egen erfaring er, at jeg dagen efter (det der svarer til) 3-4 piller har kæmpe pupiller og er tydeligt mærket psykisk.

Men... som de andre siger: Hvorfor dog gøre det? Det er da ikke fedt at rende rundt på narko og vide, at man skal "virke normal" overfor sin mor om nogle få timer?

Titel:
Flueknepper kongen

KixxBrian skrev:
Sjovt så fordømmende folk kan være :) Jeg KUNNE godt lade være med at tage med, men det har jeg ikke lyst til når jeg har gået en måned og ventet på det event. Jeg er 16. Det er sjovt som folk herinde skal blande sig i ting som ikke har noget med topic at gøre. Jeg spørger om valium og kiks er en farlig cocktail, ikke om I vil råde mig til at køre i bil med min mor.

Det er et frit forum. Men blandingen er ikke i sig selv farlig. Dum, ja. Og er det dumt det du gør, ja.

Men i det mindste, lad være med at blande alkohol ind i det. Og du kan godt blive lidt mærkelig oveni af Valium as well... Især når du ikke har sovet... :roll:

Titel:
Medlem

ja, jeg ved godt det ikke er det bedste scenarie men det er min eneste mulighed for at komme hjem kl 5 om morgenen. Det drejer sig om 20-30 min jeg skal sidde og opføre mig normalt/virke træt i bilen. Og alkohol har aldrig været inde i billedet.

Titel:
Flueknepper kongen

KixxBrian skrev:
ja, jeg ved godt det ikke er det bedste scenarie men det er min eneste mulighed for at komme hjem kl 5 om morgenen. Det drejer sig om 20-30 min jeg skal sidde og opføre mig normalt/virke træt i bilen. Og alkohol har aldrig været inde i billedet.

Jeg tror ikke det er en smart idé at være baglam af kiks og så være sløvet af Valium samtidig mht. det at virke normal...

Og så er 16 år også lige vel ungt for at tage Valium? :shock:

Titel:
Medlem

Grunden til jeg overvejer valiumen er at det mest normale ville være at virke træt kl 05 om morgenen, som man er efter en nat på alkohol. Skal ikke kunne føre en dyb samtale med min mor eller lignende. Hvad er en god alder at starte med valium på? :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

Når man ikke længere skal køres hjem fra en fest af sin mor. :wink:

Titel:
Medlem

Så må jeg gemme dem lidt endnu :wink: Har droppet valium idéen. Men tak for svarene alligevel, så ved jeg det til en anden gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
KixxBrian skrev:

...Og jeg må henvise til mine (og Zarathustra's) indlæg. Og kræver et svar denne gang.
Hvad med IKKE at tage 4 kiks. hvad med måske at risikere at de sidste par timer af festen må forløbe på et comedown, eller ædru, og så kun tage ½-1-2 kiks ?

Flere stoffer er ikke altid svaret på for mange stoffer.

EDIT: Damn, er for langsom, ved det ;)

Titel:
Medlem

Jeg må indrømme jeg slet ikke havde overvejet den. Kan godt se at det nok ville være det mest fornuftige at gøre, men jeg tror ikke jeg har nok selvkontrol. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men i min alder var der sikkert også fester du glædede dig til lang tid før, og vil få det meste ud af. Eller hvad? :roll: :wink: Men ja valium idéen er droppet, især pga. Levose sagde at man kunne blive underlig når man i forvejen ikke har fået sin søvn.

Zarathustra - På hvilken måde er du mærket psykisk?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg er "kun" et år ældre end dig. Har da også fester jeg glæder mig meget til, stadig. Er dog så heldig at min mor ikke har bil, så det er enten træerne på vejen hjem, eller andres forældre der må opleve min underlighed, medmindre jeg selvfølgelig holder fest hjemme. :P

Bare PM mig hvis der er mere du vil snakke om.

Titel:
Medlem

Ryg en masse hash, nyd det ... og fald i søvn i bilen. ;)

Titel:
Medlem

Synes ikke hash er det fedeste til en fest med høj musik og en masse mennesker :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
KixxBrian skrev:
Synes ikke hash er det fedeste til en fest med høj musik og en masse mennesker :wink:

Nu virker hash jo heldigvis ret hurtigt når det bliver røget, så du kan jo nøjes med at ryge det en halv til en hel time inden hun kommer, hvis det skulle være ;)

Titel: Detalje
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Ja og hvis den skal være rigtig gennemtænkt, så husk en guld øl ikke til at drikke - men lige før din mor kommer så tag en mundfuld eller to og hvad hedder det "gurle" derefter spyt øllet ud igen. Hæld lidt øj i hånden og fugt ansigtet uden og overdrive.
Når hun lugter øllen er vejen banet for næste trin i planen - sæt dig i bilen med ansigtet hvilene mod ruden og sten tiden/turen væk.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KixxBrian skrev:
Jeg må indrømme jeg slet ikke havde overvejet den. Kan godt se at det nok ville være det mest fornuftige at gøre, men jeg tror ikke jeg har nok selvkontrol. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men i min alder var der sikkert også fester du glædede dig til lang tid før, og vil få det meste ud af. Eller hvad? :roll: :wink: Men ja valium idéen er droppet, især pga. Levose sagde at man kunne blive underlig når man i forvejen ikke har fået sin søvn.

Hvis du ikke kan styre det, synes jeg ikke du skal tage stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
KixxBrian skrev:

Jeg er "bag-lam", dvs. føler mig ved siden af mig selv. Det er svært at forklare ordentligt, men jeg husker dårligere, er små-træt og kan mærke at hjernen har brug for at hvile sig.

Jeg tror at MDMA er et af de stoffer (udover psykedeliske stoffer som svampe/LSD/osv) jeg ville have sværest ved at opføre mig normalt på.

Titel:
ja sprøjt dig til med øl og læg dig om bag i bilen og sig du er træt.

Jeg ville spise 2 også ryge en joint ved 3 tiden.
Har jeg selv gjort i min unge alder.. Skulle lige til at spørge min far hvad det var for nogle træer der var i luften :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Hvad er det btw for en fest du glæder dig sådan til? Høj musik, mange mennesker, 22-05, MDMA, 16 år. Det skulle vel aldrig være Ateza på lørdag :P ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Hvad er det btw for en fest du glæder dig sådan til? Høj musik, mange mennesker, 22-05, MDMA, 16 år. Det skulle vel aldrig være Ateza på lørdag :P ?

Tænkte lidt det samme :D

Er aldersgrænsen dog ikke 18?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]