Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Godaften psy.dk :D

I weekenden tog var jeg en dårlig HR-frækkert og drak cirka en halv flaske sprut (40%) og 6 øl og indtog 2 ecstasy-piller til at starte med.

10 minutter gik efter pillerne var røget ned, hvor jeg røg lidt på en joint, og pludselig havde jeg det, som om jeg var på svampe-trip!

Det var fuldstændig éns; jeg så farver, alt var smukt og stærke farver blev til "regnbuer" nå jeg kiggede på dem.

Som jeg beskrev det for min kammerat, var det som om "jeg var i en technomusikvideo" (ikke at jeg ved, hvordan disse er), men alt flakkede ligesom frem og tilbage og jeg fattede mindre end en polakker med en promille på 4.0.. (Glemte konstant hvad det var vi snakkede om, troede jeg sad hjemme på mit værelse, når jeg i virkeligheden sad på en pub)..

Blev meget overrasket over det, da det eneste ecstasy tidligere havde gjort for mig, var at virke lidt som amfetamin, blot med meget mere eufori..

Er det den gængse virkning når man blander alkohol med ecstasy, eller var det hashen der gjorde udslaget?
Har I prøvet det lignende? Følte virkelig, at det ikke var ansvarligt at være fritgående :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Uden at have prøvet lignende selv vil jeg mene, at det sikkert skyldes pillerne. Som du nok ved, så er ecstasy-piller ret tit fyldt med en masse andet, så måske har du fået lidt ekstra, udover mdma'en?

En anden mulighed ville være hashen - hvilken slags hash var der tale om?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jaspar skrev:
Uden at have prøvet lignende selv vil jeg mene, at det sikkert skyldes pillerne. Som du nok ved, så er ecstasy-piller ret tit fyldt med en masse andet, så måske har du fået lidt ekstra, udover mdma'en?

En anden mulighed ville være hashen - hvilken slags hash var der tale om?

Jaah, det kan godt være pillerne, men det skulle nu være de samme som jeg har prøvet før - (men hvor meget kan man stole på en pusher?)..

Det var godt nok lidt dyr hash, og jeg var i gang med en pause, hvor jeg kun havde røget 3 gange på 2 uger..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
jeg er ret sikker på at det var komboen af mdma og hash, der gjorde udslaget og udløste et trip.
Især hvis man er brandt af efter et par timer med mdma, er det nemt at udløse et trip med fx hash.
En stor mængde alkohol oven i, giver en "god seriøs brandert" hvor man virklig ikke fatter, særlig meget af hvad der forgår omkring en.

Det er hvad jeg har erfaret. Dog er det forskelligt hvordan folk reagere på hash, så der er nok nogen herinde der reagere anderleds på den kombo.

Jeg vil ikke afvise at der kan have været noget andet end blot mdma i de kix du har spist. Du kan evt. se på pillreports.com om der står noget om indholdet af de kix du spiste.

Titel:
Det må næsten være hashens skyld.

har tit drukket på mdma også når der kommer røg i billedet bliver det virkelig trippet ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
CamelJJ skrev:
jeg er ret sikker på at det var komboen af mdma og hash, der gjorde udslaget og udløste et trip.
Især hvis man er brandt af efter et par timer med mdma, er det nemt at udløse et trip med fx hash.
En stor mængde alkohol oven i, giver en "god seriøs brandert" hvor man virklig ikke fatter, særlig meget af hvad der forgår omkring en.

Det er hvad jeg har erfaret. Dog er det forskelligt hvordan folk reagere på hash, så der er nok nogen herinde der reagere anderleds på den kombo.

Jeg vil ikke afvise at der kan have været noget andet end blot mdma i de kix du har spist. Du kan evt. se på pillreports.com om der står noget om indholdet af de kix du spiste.

Det vil jeg også mene, især blandet med så meget alkohol kan hovedet have meget svært ved at forstå hvad der sker :)

Titel: snyd snyd..
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
snyd dem af jeg der ser farver osv på mdma. jeg ser bare ikk en skid lige meget hva jeg intager... jeg vil også ha' fine visuals... :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
lampe-spiseren skrev:
snyd dem af jeg der ser farver osv på mdma. jeg ser bare ikk en skid lige meget hva jeg intager... jeg vil også ha' fine visuals... :-)

Jeg får først visuals på MDMA når jeg rammer ca et halv gram.

Så hvis du vil have lidt visuals så find noget MDA, der kommer hvertfald en del CEV's frem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]