Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har nu et par gange prøvet at jeg ikke har kunne pisse når jeg har spist E.
selvom jeg kunne mærke min blære var ved at sprænge og jeg skulle pisse helt vildt
kom der ingenting ud når jeg gik på toilettet.

jeg har lagt mærke til at det kun er nogle piller jeg får det sådan af!
Rolex kan jeg spise en hel aften og gå på toilet mange gange. imens Barcadi "stopper røret" efter den første pille.

Hvad kan det skyldes ?

Er der nogen der har prøvet noget ligende?
og er der nogen som har gode råd til hvordan man slipper af med det, når det sker?

En gang har jeg prøvet at sidde på et toilet til en morgen fest, i over en time!!!
til sidst var jeg nåsten sindsyg og det gjorde vilt ondt.

Men da det så endelig kom var det også den bedste følese jeg nogensinde har haft...
100 x en orgasme !!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jep.. har jeg prøvet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
du skal bare stå og slappe helt af og ik presse, kun lidt. så sku det gerne ordne sig selv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

nu går jeg ud fra at du er hankøn...
jeg har en teori om at det er det samme som stopper en fra at pisse når man har stivert på (erigeret penis) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Hehe confusion, jeg kan sagtens pisse når jeg har stivert på - det er bare røvsvært at ramme kummen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Angående topic, så har jeg også prøvet det, og det kan da godt virke lidt pinligt at stå foran kummen i 5 minutter før der kommer noget ud, mens folk står og glor [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Bare slap af og ikke presse ... så skulle det selv finde vej ud [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Pr0fane: Hemmeligheden er at bøje sig forover, en ting som alle mænd burde vide, som du selv siger så kan det være svært at ramme, og det er ikke rart når man lige er stået op og ikke fatter noget, har jern på og skal pisse ad h...... til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det med at man ikke kan tisse når man har indtaget MDMA mener jeg at have læst om før, men jeg kan ikke liiiiige finde artiklerne. Vil lede lidt videre, og skal nok skrive, HVIS jeg finder dem.

/Jens Chr.

Junior medlem

Geografisk sted: colombia
vis man har jern på og skal pisse, så bliver man nødt til at stå på hovedet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
jeg kan også husker noget om det.

men det var sek der nævnte noget med at MDMA hæmmede udskillelsen gennem nyren eller noget så man skulle kun drikke van d hvis man svedte megt...men er ik helt sikker :/

men jeg har det såen at hvis der står en ved siden af en kan jeg bare ik pisse. kender i´kk det. der er ik noget mere pinligt.

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Kender det godt...bare ikke med E...

Nu ser jeg bort fra de normale omstændigheder - at man har svært ved at pisse når andre kigger på én, er anspændt el. lign. (som de fleste siger plejer det hele at komme af sig selv når man slapper af) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg har prøvet noget lignende på dxm, hvor jeg skulle pisse, men absolut ikke kunne! Og har siddet LÆNGE på wc uden held - ubehageligt!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] (én enkelt gang har jeg også følt at min blære var ved at sprænges).

Så var det jeg kom til at tænke på om der måske var dxm i de piller du nævner ??? Det er jo ikke uset at ecstacypiller indeholder alt andet end MDMA... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dark Sky

PS!! Hvis i tror jeg er ALT for optaget af dxm fordi jeg kun skriver om dette, så tager i fejl! Jeg kender (desværre) ikke til så mange andre stoffer...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er meget typisk for amfetamin-derivater, at have problemer med urineringen... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tror især at piller med MDMA + meth/amf/efedrin gør det endnu sværere at pisse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hehe sidst jeg var på mdma kunne jeg hverken pisse eller få jern på... Egentlig MEGET belastende at være helt "loved up" og pisse liderlig og så gider den bare ikke stå ret [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Det er korrekt hvad Dex siger, amfetaminderivater er skyld i blæreparalyse, som det hedder. Meget frustrerende.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, sådan får jeg det næsten hver gang, jeg tager E. Hvis man dog har lidt tålmodighed, plejer det at gå, hvis man står og virkelig koncentrerer sig om at slappe af i kroppen (maven). Det nytter ikke noget at presse på.

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Jeg har det sjovt nok lige modsat. Kan godt men mærker ikke trængen til det. Det plejer at være noget man bare skal huske at gøre en gang imellem.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
jeg har også ofte problemer med at urinere.
Så længe jeg holder mig på 1-2 piller i løbet af en nat er det aldrig et problem, men 3 og derover, er det ikke altid lige godt.

Men som flere skriver, slap af, så går det nok. evt. ryg en smøg imens, det plejer hjælpe, synes jeg.

Medlem
Brugeravatar

hey man behøver ikke kun at være en dreng for ikke at kunne tisse når man har spist kiks.

selvom jeg ikke spiser dem mere! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, jeg kan tydeligt huske, hvor svært det var at pisse, dengang jeg havde spist 5 piller. Jeg stod ude på et lokum i en time og skulle pisse og faldt fuldstændig i staver. Jeg stod nærmest op og sov, fordi jeg var så påvirket og bare ikke kunne pisse. Så kom der pludselig én og bankede på døren efter lang, lang tid, og jeg "vågnede op", men jeg kunne stadig ikke pisse. Det var ikke ret sjovt. Men det plejer ikke at være noget videre med en enkelt eller to piller... Og moralen i dét er så, at det ikke er fedt at tage mange piller på én gang.

Jeg håber, at denne post giver mening. Jeg føler mig rimelig påvirket.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
hva faen PsyGoa hørte også et rygte ude i byen at det var MDMAndag igår [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

P0ke - Det var nu ellers amf og øl-dag. ;-)

hmm jeg kebder d ik med d lyder fame mærkligt.. men jeg kan sq aldrig få jern på når jeg R på MDMA!! men d R sq nok speeden.. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]