Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: København
En af mine venner har lige købt en 250 ml hvid flaske, for 1000 kr. som skulle indeholde GHB.

På etiketten står der:
"Pro G", made in UK
Usable: build muscles, improve physical performance, reduce stress, anhance sex, anti-depression, induce sleep and lose fat.
Dose: one cap per 40-50 kilo bodyweight, and refresh hourly with 1/2 to 3/4 that amount.
If sensitive to alcohol or downers reduce dosage to 1/2 to 3/4 that amount.
Warning: caution by persons with epilepsy or in combination with drugs or alcohol.

Er der nogen herinde, som kender det eller selv har prøvet det? Er det GHB eller er han blevet snydt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det lyder ret meget som GHB

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det lyder som GHB, ja....
Pro G og Blue G, er nogle af de navne GHB normalt går under - så vidt jeg husker

Men 250ml holder jo ikke langt, hvis man følger den doserings-vejledning de fremfører [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
er pro-G ikke GBL eller BDO?

hvordan er smagen? salt? eller smager det af plastik?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
pro-G er såvidt jeg ved GBL

Medlem

Jeg har ikke prøvet det / smagt det endnu...

Jeg ville lige høre jeres mening om hvad det er inden jeg kastede mig ud i at indtage det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Er det noget skidt, hvis det er GBL?

[ 15 Marts 2003: Besked ændret af: S-white ]

Insane psychedelia user!

Jeg har prøvet at søge lidt, og det er sgu svært at finde ordentligt svar, så jeg er absolut ikke sikker på at det er rigtigt, men prøv at tage et kig på det her link.

GBL er ikke slemt nej, såvidt jeg husker så kan du både indtage det som det er, eller ved lidt simpel hjemmekemi kan man omdanne det til GHB.

Men det må du snakke med en anden om, jeg er ikke ligefrem GHB/GBL ekspert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Pro-G, Blue Nitro, osv osv... VAR alt sammen GHB dengang det var lovligt, men nu er der ingen garanti længere. Har din ven købt det lovligt? Altså over internettet eller lignende? Hvis han har købt det på nettet er det enten BDO eller det der GABA-fis, for de skriver at det ikke er til menneskelig indtagelse hvis det er GBL, og du kan ikke købe GHB over nettet.

Hvis han har købt det ulovligt kan det jo være alt, men jeg vil gætte på at det er GHB, GBL, BDO eller GABA. Under alle omstændigheder er prisen vist lige i overkanten.

Prøv at søge på de forskellige stoffer jeg har nævnt på www.erowid.org så kan du finde noget info om dem.

In our memories
Brugeravatar

Det kunne jo også være GVL - gammaValeroLactone, precursoren til GHV (4-Methyl-GHB), sjovt nok står den på FDA's liste over stoffer der er godkendt til menneskelig indtagelse... bliver vist brugt i tyggegummi (?) og sådan noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er muligt, men den er ikke særlig udbredt og jeg har aldrig set det til salg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok, troede det var det der GABA-lir som ikke virker euforiserende de solgte på de sider.

Insane psychedelia user!

De steder jeg har set Pro G tilsalg på nettet har det været GBL hvis man kiggede nærmere.

S-white, prøv at udmål 3 mL af væsken, drik den og vent 15min. Hvis du herefter mærker det som om du lige har drukket 10 guldøl og har det herligt, ja så er det vist GBL
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det har jeg til gengæld, på diverse amerikanske body-builder sites, efter BDO og GBL er blevet strammere reguleret.

Medlem

Jeg mener det er købt over nettet...

-og han siger at det smager salt...

Tror jeg vil prøve det i weekenden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som daffy sagde, tag 3 ml og se hvad der sker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] lad være med at tage mere før 1 time efter hvis der ikke sker noget.

Du har noget at glæde dig til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

GBL smager IKKE af salt!

Medlem

Jeps, den er god nok! Det er GHB! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fik testet det her igår. Drak en kapselfuld (ml??) som der står på deklerationen, det smagte rædselsfuldt og salt, efter 15 min begyndte jeg at blive lettere rundtosset og i godt humør, efter en halv time havde jeg det herligt, var glad og rundtosset. Så virkede det sådan cirka en time derfra før det begyndte at aftage.

Syntes lige at jeg ville følge op på mit eget spørgsmål! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg syn's lige jeg vil delagtiggøre jer i verdens lammeste GHB-skræmmeartikel (Kilde: Sundhedsstyrelsen, of course!)

Lovlig narko bringer unge i livsfare

Her står der beskrevet om Pro-G, som i dette tilfælde er BDO... I får lige et par guldkorn fra artiklen:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>»Et af problemerne er, at dosis er meget individuel. I små doser er det opkvikkende, og det kan sammenlignes lidt med ecstasy. Men det livsfarlige er, at man ikke kan sige noget om, hvor meget den enkelte kan tåle. Får man for meget, lammer det centralnervesystemet og virker stærkt søvndyssende. Samtidig virker stoffet også som en form for LSD, og det skaber alvorlige psykoser med voldsomme angsttilstande,« siger embedslæge Kate Runge.
Hun er dybt betænkelig ved, at ganske unge overhovedet kan overtales til at indtage et stof, som har en fuldstændig ukendt virkning.
»På mig virker det bizart, at de unge bringer deres liv i fare for at opnå en kort opkvikkende virkning. Jeg fatter det simpelthen ikke,« siger Kate Runge.<HR></BLOCKQUOTE>

LOL! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 25 Marts 2003: Besked ændret af: dex|idle ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
HAHAHAHA!
Det er edderbankemig det mest misvisende jeg har set i lang tid! Hvordan kan en embedslæge slippe afsted med at udtale sig om noget hun ganske tydeligt ikke ved en rygende fis om??

In our memories
Brugeravatar

Måske var der noget sandt i Ecstasy-skræmmekampagnen... "Alle de læger og psykologer ved ikke en skid, de sku' ta' at prøve det, sku' de!" ..? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]