Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
weed er imo et must når det kommer til mdma... jeg synes at det er lækkert med et mere psykedelisk twist og at man er mere nede på jorden frem for at koge helt ud..

Jeg kan høre at du aldrig har prøvet at "feste" på mdma.

måske ikke ren mdma nej, men kiks jo... det har jeg i hvert fald gjort de første 10-15 gange... har både været i byen på det, eksperimenteret med sex og sidst men ikke mindst hygge aftner og kogeaftner... jeg bryder mig bare ikke om mdma hvis jeg ikke har hash, sådan er det bare.

imen nu er jeg heller ikke typen der ligefrem er total stolt af at tage ecstasy, så ville rent faktisk ønske til en vis grænse at jeg lyver. men ville med have mere stolthed over mig hvis jeg kunne sige ren mdma.

og nu vil jeg ikke nævne piller, men har i alt taget 8 forskellige slags og ville nu undre mig utrolig meget hvis der ikke havde være mdxx i nogen af pillerne.

så alt i alt, tag og fuck hjem med den latterlige kommentar dit skvat.

Haha dine latterlige 9 årige kommentarer er til grin.

Mdma er et empathogen stimulant, dvs. med andre ord en "upper", aka "partydrug".

Når du skal i byen og have det sjovt, ryger du dig så også skæv og prøver at score pigerne med tjald stank og røde øjne på det hotte dansegulv?

Du er godt klar over at hash er en "downer" ik?. Dermed min hentydning og tvivl. :lol:

At du så vælger at blive så offensiv og kortsynet siger jo bare lidt om dig ;)

nej, jeg bryder mig bare ikke om at folk siger noget de ikke ved en skid om...

altså, man kan self komme til at sige noget som er direkte forkert og det har vi alle da gjort, men at beskylde andre for noget som du aldrig ved en skid om er straks noget andet.

og for det andet, amf er da osse en upper, og det kan jeg sku sagtens chille på til hygge aftner.. selvom man får et godt spark af energi er det ikke ensbetydigt med at man ikke kan tage det stille og roligt.

men alt i alt, du er da til grin :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
weed er imo et must når det kommer til mdma... jeg synes at det er lækkert med et mere psykedelisk twist og at man er mere nede på jorden frem for at koge helt ud..

Jeg kan høre at du aldrig har prøvet at "feste" på mdma.

måske ikke ren mdma nej, men kiks jo... det har jeg i hvert fald gjort de første 10-15 gange... har både været i byen på det, eksperimenteret med sex og sidst men ikke mindst hygge aftner og kogeaftner... jeg bryder mig bare ikke om mdma hvis jeg ikke har hash, sådan er det bare.

imen nu er jeg heller ikke typen der ligefrem er total stolt af at tage ecstasy, så ville rent faktisk ønske til en vis grænse at jeg lyver. men ville med have mere stolthed over mig hvis jeg kunne sige ren mdma.

og nu vil jeg ikke nævne piller, men har i alt taget 8 forskellige slags og ville nu undre mig utrolig meget hvis der ikke havde være mdxx i nogen af pillerne.

så alt i alt, tag og fuck hjem med den latterlige kommentar dit skvat.

Haha dine latterlige 9 årige kommentarer er til grin.

Mdma er et empathogen stimulant, dvs. med andre ord en "upper", aka "partydrug".

Når du skal i byen og have det sjovt, ryger du dig så også skæv og prøver at score pigerne med tjald stank og røde øjne på det hotte dansegulv?

Du er godt klar over at hash er en "downer" ik?. Dermed min hentydning og tvivl. :lol:

At du så vælger at blive så offensiv og kortsynet siger jo bare lidt om dig ;)

nej, jeg bryder mig bare ikke om at folk siger noget de ikke ved en skid om...

altså, man kan self komme til at sige noget som er direkte forkert og det har vi alle da gjort, men at beskylde andre for noget som du aldrig ved en skid om er straks noget andet.

og for det andet, amf er da osse en upper, og det kan jeg sku sagtens chille på til hygge aftner.. selvom man får et godt spark af energi er det ikke ensbetydigt med at man ikke kan tage det stille og roligt.

men alt i alt, du er da til grin :wink:

Okey, så du bruger altså amfetamin til at slappe af på? Intressant. :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hash er imo en psykedelisk downer - grænserne er jo flydende og ikke to mennesker reagerer identisk på virkningen - primært grundet forskellig genetik, som en objektiv parameter, mens forskellige sindstilstande, set/settings udgør den subjektive, psykiske opfattelse af virkningen.
Selvfølgelig er THC mindre psykedelisk end f.eks. LSD, men hvis ikke man har indtaget THC i lang tid og får noget rigtig potent urt uden andre uønskede cannabinoider end d-9-THC, så kan THC virke temmelig psykedelisk og downet imo!

Da kendskab og viden blandt myndighederne omkring rusmiddelklassicicering er nærmest ikke eksisterende. Derfor omtales så godt som alle psykoaktive substanser "narko", pånær f.eks. benzoer og/eller medicinske opioider/opiater, som oftesk "kun" er medicin, på trods af det er langt mere "narko" end f.eks. MDMA, amfetamin og kokain.

Sådan kan vi altid få tiden til at gå, med nærmest irrelevante diskussioner... :)
Men psychedelia.dk har nok større forudsætning for at diskutere subjektive stofklassificeringer, end selv de "klogeste" af samfundets primære informationshåndlangere, aka. embedsmænd og politikere
8)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
D|(@ du modsiger jo dig selv... du siger at hash ikke er en downer, men samtidig siger du at downer er et slang for depressant, og hvis du har læst wiki`en vil du kunne se at cannabis står under depressanter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
resist, du fatter åbenbart ikke hva jeg mener med at "chille" man kan jo sagtens ligge og se film eller hva nu man gør i en given stund under påvirkelse af amf..

jeg kan dog ikke se film på e, eftersom jeg bliver væsenligt mere knoklet..

jeg kan bare ikke se meningen i at man kun kan hoppe rundt, man kan da sagtens ligge og hygge med vennerne på e og snakke den helt af..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg giver waggafnipsen ret i at man sagtens kan have en stille, stenet aften med amfetamin, det har jeg selv gjort adskillige gange. For mit vedkommende dog oftest kombineret med hash.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
resist, du fatter åbenbart ikke hva jeg mener med at "chille" man kan jo sagtens ligge og se film eller hva nu man gør i en given stund under påvirkelse af amf..

jeg kan bare ikke se meningen i at man kun kan hoppe rundt, man kan da sagtens ligge og hygge med vennerne på e og snakke den helt af..

Hvis du slapper af og ser film på amfetamin vil jeg mene at du enten har en latterlig tolerance, får virkelig dårlig kvalitet, eller bare fejler noget. Men det er subjektivt og det skal du endelig være velkommen til.

Jeg må dog tilføje at jeg har taget stimulanter i 3 år, og jeg har aldrig før hørt om overstående.

Mht. E ved du jo aldrig hvad der er i, og derfor kan den stimulerende/rastløse rus variere meget. Jeg foretrækker dog at kalde dem russiske roulette piller, og ville personligt aldrig indtage dem igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Resist, det behøver hverken at have noget med tolerance eller dårlig kvalitet at gøre om man kan have en rolig hyggeaften med amfetamin. Det har noget at gøre med hvor meget man indtager. Der er ingen regel om at skal snuppe 1½g. indenfor de første to timer, og at du har taget stimulanser i tre år giver dig ikke på nogen måde en alvidende guru-status eller betyder at en særlig omgangsform ikke eksisterer, så lær at acceptere at folk bruger stoffer forskelligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:

Hvis du slapper af og ser film på amfetamin vil jeg mene at du enten har en latterlig tolerance, får virkelig dårlig kvalitet, eller bare fejler noget. Men det er subjektivt og det skal du endelig være velkommen til.

Jeg må dog tilføje at jeg har taget stimulanter i 3 år, og jeg har aldrig før hørt om overstående.

Mht. E ved du jo aldrig hvad der er i, og derfor kan den stimulerende/rastløse rus variere meget. Jeg foretrækker dog at kalde dem russiske roulette piller, og ville personligt aldrig indtage dem igen.

Hvis jeg ser film på ecstasy forstår jeg overhovedet ikke handlingen. Slet ikke. Kan slet ikke sætte tingene sammen som sker i filmen. Jeg kunne lige så sidde og kigge reklamer, det vil jeg få lige så meget historie af.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Jeg må dog tilføje at jeg har taget stimulanter i 3 år

Det forklarer jo lidt den arrogance du ligger dig på munden, kammerat. Jeg synes I skal tage og slappe lidt af, hvad får I ud af at sidde og svine hinanden til? Each to his own. Om man kan slappe af og se film på amf og MDMA eller at man bliver i party humør af Cannabis, er vel så subjektivt som overhovedet muligt da receptorer jo er vidt forskellige fra person til person.

Slap af og ha en go weekend, people.

Titel:
Medlem

Alimento skrev:
D|(@ du modsiger jo dig selv... du siger at hash ikke er en downer, men samtidig siger du at downer er et slang for depressant, og hvis du har læst wiki`en vil du kunne se at cannabis står under depressanter.

Hm, ja det havde jeg ikke set... men der står bare så mange andre steder at det ikke er. mener også der har været en diskussion her på boardet for lang tid siden, hvor det blev konkluderet at det var et psykedelisk stof. men lad os bare kalde det en psykedelisk downer, så er alle vel glade :P

Junior medlem

i er alle fuldstændig OT og opfatter det ikke engang selv. i er nogle hashhoveder ;)

min mening til emnet! : min første gang på MDMA / kix var lidt mærkeligt. vi var 5-6 gutter der skulle ha' en vild aften, men min ven og jeg fik først rigtig virkning efter 2 timer, efter vi begge havde røget 2 bonghoveder
så kom det bare som et sus og mit syn blev fyldt med neon farvede figurer, og bølgende mønstre. og det var også min stort set første visual oplevelse. så jeg skal i hvert fald ryge THC sammen med indtagelse af MDMA i fremtiden :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg ryger altid fede oven på mdma lige meget om det er i byen eller hjemme hos en kammerat ;D hash gør en afslappet når man trænger til det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

God ryger på MDMA comedown er ret genialt. man kan ryge rigtig meget, smagen er super og man bliver rigtig behageligt chillet :) Sad lørdag morgen på roskilde efter at have været til koncert på 120mg krystal mdma, og røg lidt skunk og troldmand. Det var fedt at få svage visuals (skunken var så god den var svagt psykedelisk) henover himmelen mens solen stod op og antændte skyerne i en orange eksplosion, der bredte sig over hele Roskilde. Smukt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har røget hash på både kiks og mdma en del gange. Oplevelsen er forskellig hver gang. Men en ting er sikkert, MINDFUCK !!! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Rush skrev:
God ryger på MDMA comedown er ret genialt. man kan ryge rigtig meget, smagen er super og man bliver rigtig behageligt chillet :) Sad lørdag morgen på roskilde efter at have været til koncert på 120mg krystal mdma, og røg lidt skunk og troldmand. Det var fedt at få svage visuals (skunken var så god den var svagt psykedelisk) henover himmelen mens solen stod op og antændte skyerne i en orange eksplosion, der bredte sig over hele Roskilde. Smukt!

det lyder fandme lækkert.
roskilde er sku en stemning i sig selv - selvom den er hjulpet lidt på vej :)

personligt er jeg ikke så nede med at ryge midt i rusen, det skal være på comedown som du også skriver...
men det er fandme også for nice, det færdiggøre ligesom trippet og dæmper lysten til at det bare skal blive ved og ved og ved.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

woooder skrev:
i er alle fuldstændig OT og opfatter det ikke engang selv. i er nogle hashhoveder ;)

min mening til emnet! : min første gang på MDMA / kix var lidt mærkeligt. vi var 5-6 gutter der skulle ha' en vild aften, men min ven og jeg fik først rigtig virkning efter 2 timer, efter vi begge havde røget 2 bonghoveder
så kom det bare som et sus og mit syn blev fyldt med neon farvede figurer, og bølgende mønstre. og det var også min stort set første visual oplevelse. så jeg skal i hvert fald ryge THC sammen med indtagelse af MDMA i fremtiden :D

Du hiver op i en halv gammel tråd uden at bidrage med noget positivt og opfatter det ikke engang selv. :lol:

Er det ikke en lidt stupid beslutning at altid indtage MDMA+THC sammen i fremtiden, når du kun har prøvet MDMA en gang? Prøv da MDMA for sig selv uden andet først, kun derefter kan du lave en sammenligning og komme til en konklusion.

Anyways så foretrækker jeg kun at ryge på MDMA comedown - rusen i sig selv er alt for ren til at blive ødelagt af cannabis. Jeg kan dog gå med til at blande det med et psykedelika såsom psilocybin eller LSD.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

mig og min kammerat ryger tjal til alt lige meget hvad vi er på , det giver bare et eller andet vi ikke kan undvære når vi er påvirket

Medlem

Budha skrev:
mig og min kammerat ryger tjal til alt lige meget hvad vi er på , det giver bare et eller andet vi ikke kan undvære når vi er påvirket

Sådan har jeg det også, men det er udelukkende fordi vi er afhængige af det lort ;)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

haha det sjovt som folk bare skal vældte sandheden ud over os hehe ja lidt afhængig er man vel altid

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]