Dexxor ->>
Jeg er MEGET glad for at du har set alvoren i det. Vi kan nok hurtigt blive enige om at dxm er et af verdens bedste stoffer, men det er langtfra bare et legetøj!
M.h.t dine meninger m.m. vil du blive normal igen efter en periode (ca. 2 uger) uden dxm. Det er min erfaring.
Prøv at læse om mine erfaringer og oplevelser ang. dxm....måske du kan undgå at gøre nogen af de fejl, som jeg selv begik...
Dxm og selvmordstanker ,
4.Plateau! ,
Et SKÆVT trip...!!...for ikke at forglemme alle de andre erfaringer og triprapporter der ligger herinde på psychedelia.
Alcoholic ->>
Det er åbenbart en egenskab ved dxm at man bliver ved med at have lyst til at tage mere og mere....har selv prøvet det flere gange, det er bestemt ikke for uerfarne!! Man skal være MEGET FAST besluttet på ikke at tage mere, hvis man ikke skal ende med at redosere alligevel!!
Sådan har jeg det ihvertfald - som om noget inden i mig stræber efter at opnå tilstanden af ego-død og 'sammensmeltningen' med universet....men jeg har taget konsekvensen og opbevarer ikke længere mine dxm-reserver hos mig selv. Det er den eneste måde at styre det på.
W00zt ->>
Jeg er helt enig med dig, redosering af dxm skal undgås om muligt!!
Og man kan blive RIGELIGT blæst af en enkelt dose, det kan jeg skrive under på! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Et dxm-trip pr. måned er fint - men for en sikkerheds skyld holder jeg selv 6 - 8 ugers pause mellem mine dxm trip. Livet MÅ og SKAL være andet end dxm!!!
Det er faktisk underligt at tænke tilbage på hvor fucked jeg var for et år siden, i februar måned. Med selvmordstanker og det hele....
Nu er jeg kommet over det, men for evigt vil jeg være afhængig af dxm og den tilstand det bringer mig i.
Et evigt dillemma, hvor jeg skal balancere med risikoen for psykose på den ene side og min trang til dxm på den anden. Og jeg har oplevet en begyndende angstpsykose, så det er sq ikke funny...heldigvis er det længe siden (sidste sommer), og jeg er forholdsvis stabil på nuværende tidspunkt.
ALTID skal jeg tænke på det....hvis jeg vidste hvilket dillemma jeg ville blive bragt i ved at starte med dxm - ja, så ville jeg IKKE være startet!!
Selvfølgelig er det let at være bagklog, men mit håb er at I andre potientielle dxm-misbrugere vil lære af mine fejltagelser og måske undgå mit dillemma...
Cool Trippin'
Dark Sky