Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 04:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg kender en :roll: der fortæller, at han nærmest bliver pasivt lyttende på egne tanker, når han har røget hash. Det er som om han ikke kan lukke ned for tankerne selvom han er ved at være træt og gerne vil sove.
Det er ikke stemmer, det er hans egne tanker, der fx omhandler forhold i livet. Han er egentlig glad for tankerne fordi de er positive og opleves som indsigtsgivende, men han oplever sig selv som lyttende til tanken ikke som den der kontrolerer eller tænker på samme måde som han normalt gør. Han kan ikke kontrolerer hvad han vil tænke på eller få det til at stoppe.
Er dette et almindelig fænomen eller er der grund til bekymring?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
det er vel den psycho aktive del af thc'en der spiller ind der. jeg synes også det er fedt bare ligge med musik og lade tankerne flyve afsted. jeg får ofte rigtig fede farvede CEV :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tankemylderet er imo rigtigt underholdende på THC. Som om flere tanker er i en. Bliver mere kreativ i tankegangen og nyder at tænke livet igennem, hvordan ting virker, hvordan menneskekroppen virker, sidde og tænke over livet, andre mennesker, kommunikation og teknik og udtænke nye teorier omkring alle de emner som jeg interesserer mig for

Men det er altid mig der styrer tankerne, eller, jeg lader dem ihvertfald flyde frit.

IMO er det en af de bedste ting ved rusen at sidde alene og tænke. Tænke tænkte tænke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
ku ikke være mere enig... Noget af det der plager mig allermest efter jeg er stoppet med at ryge canna er præcis den måde jeg tænker på når jeg har røget.

Det savner jeg fanme. Burde sgu krølle mig en stor fed joint lige nu :)

Men tankespindet er IMO også en tiltalende ting ved at ryge cannabis

mini-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
det er hans skytsengel der taler til ham, og kontakten bliver mere intens når man er skæv

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
oplever det stortset hver gang.

EDIT: Jeg kan dog sagtens kontrollere det, og det er en af de ting jeg værdsætter meget ved cannabis. :)

Senest rettet af kemal 09 sep 2007 00:36, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
det er neurosen som råber på storebror psykose - lad vær med at stikke jer blår i øjnene med det der filosofi crab

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hva med om du lukkede røven badlindboy..?? hva??

Titel:
Psychedelia Sponsor

Roger that. - hvad skulle der være neurotisk ved den tilstand? I mine ører lyder det dejligt at give slip på tankerne og ikke skulle kontrollere.
Alt med måde naturligvis.

Dedikeret medlem

sandheden er sjældent rar og høre - så undskyld mig mange gange har bare været der for længe siden og igen igen igen. Så måske ved jeg hvad jeg taler om Harm reduction før det er for sent kære krøll.

Til sidst kommer storebror og det er sku ikke sjovt tro mig, men jeg kan da godt skrive noget lort med at stoffer er fede og alle burde faktisk tage dem fordi ja man bliver lige frem klog og alt muligt andet løgn - hvad er dit problem Krøl sælger du røg og synes det er dårlig Pr. ikke mit problem - noia-tobakken burde det kaldes.

Min mening i et frit forum er der nogen grund til at svine mig så kom Pm og vi tager den der jeg er træt af den glorifiserende omtale diverse stimulancer nyder på sitet.

Så Pm og fortæl mig hvad du mener, at jeg ikke har ret i - og jeg mener i samtale form og ikke som forige kommentar - for så lægger jeg det såmænd bare ind i tråden ikke?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

du angriber jo også mig søde ven.. og nej jeg sælger jeg ikke røg. Men du synes det er god HR at sprede dårlig karma omkring cannabis?

fair nok.. Gider ikke diskutere med dig. Du har åbenbart haft nogle oplevelser vi andre ikke har, eller også har vi og har bare tacklet dem bedre??

Hvorfor er du bedre end andre? How come you know this shit ?
Når alt kommer til alt er det vel subjektivt.

men pas på dig selv

Titel:
Medlem
Brugeravatar

egentlig bliver jeg pisse rasende når du skriver det pis der... "jeg ku da godt skrive at alle burde tage stoffer og de er pisse fede"

hvad fuck mener du hva? Har jeg skrevet det? nej vel.. men hvis du er champ of HR så har jeg da godt nok misforstået begrebet fuldstændig. Fortæl mig gerne hvis jeg har for så er jeg da væk fra dette site i et ruf

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Helt sikkert, tankespind er det fedeste ved at være skæv (undtagen når man gerne vil sove!)

Det er bogstaveligt talt brainstorm, og man finder bare ud af så meget når tankerne bare kommer flyvende, uden filtrering eller censur..

Har virkelig "opdaget" nogle sjove ting her i livet under sådan en go' skævert :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
hva med om du lukkede røven badlindboy..?? hva??
Hold en ordentlig tone eller hold dig fra dette forum, tak.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er ikke mester af en skid - har ikke engang styr på mit eget hovede, jeg vil godt prøve og gøre det lidt mere forståligt.

Selvfølgelig tror jeg ikke du sælger Hash eller andet og oplevelsen er subjektiv, men så længe cannabis er ulovligt vil brugen og omgangen med stoffet medfører en forøget fremmedgørelse og paranoia, hvilket for mig ikke var sundt for "brainstormen" tankespindelvævet endte det faktisk med at være - jeg kan godt gå i detaljer, men tror ikke at det er det rigtige tidspunkt.

Senere hvis der er en reel interesse så kan vi tage det op igen.

Jeg gik selvfølgelig i forsvar med den udmelding om at lukke røven og så smutter overblikket - jeg er kronisk fanget i tankespind (hader det ord) og det stopper aldrig har ikke røget i 5-6 år nu, men det bliver ved og det stopper først når hjerte gør.
Og dog måske er der en mulighed i meditationen - har desværre koncentrations problemmer.

Det jeg ville sige var vel også: "Pas på jer selv ".

Peace

Titel:
Junior medlem

.

Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Stonez- point taken.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, og interessen er der, om ikke andet end fra min side. så opret da gerne en tråd omhandlende hvad du skriver om.

Titel:
Junior medlem

Jeg vil også gerne hører noget mere om forløbet, du har været i gennem, det var faktisk bl.a. den slags oplysning jeg søgte.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har nogen af jer haft held med at skrive det ned? Jeg har proevet, men det blev noget vaere vroevl og tankestroemmen forsvandt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg synes personligt det er rigtig svært at skrive det ned.. Kan slet ikke formulere det på papir. Tænker alt alt for hurtigt, og så kommer jeg væk fra de tanker jeg ellers lige synes var så fede osv.

mini

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]