Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kodein.
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@DN:
Det kan du have ret i , men grunden til at jeg åbnede dette topic, var at jeg bare ville have at vide hvor mange kodeiner man skulle indtage, for at få en effekt ud af det..
Eller måske bedre sagt, hvor mange kodeiner det ville være en dum idé at indtage. Ikke hvorvidt det var en god/dårlig ide at "stjæle" medicin..
Well, tak for svarene, men jeg slutter her, før det bliver til en regulær bitchfight.. Måske lige sent nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].
-Mathias..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det er ligemeget om hun kan bruge dem eller ej: At stjæle stoffer gør dig sgu til bums i mine øjne. Så hellere stå ved hvad du mener og be' hende om dem! *medlidenhedssmiley*

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Fuck da det, hvis hun ikke skal bruge dem, så skal de da ikke spildes

-Cuben-Åbenbart streetBum og stolt af det

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det er bare princippet i det, hvis nu hun smed dem ud - ville det IMO ikke være forkert at samle dem op fra skraldespanden, og æde dem - selvom det også virker lidt luset.

At stjæle er dumt, at stjæle stoffer er ikke bare dumt, det er virkelig usselt!

Insane psychedelia user!

Nu er det kodein vi snakker om, man hvad ville i sige hvis jeres mor fx fik ordineret rent kokain, 1l. flydende LSD, et glas 2CB piller eller hvad nu i for stiv pik af at tænke på! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ville i så ikke liiiige nappe lidt?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg ville.....

måske mangler jeg lidt moral.... men så bund-ærlige tror jeg sq ikke der er mange der er...

jeg ville nok ikke løbe med hele glasset

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hallo hvor slemt kan det være at snuppe et par kodeiner fra ens forældre, køl lidt ned! Man er sq da hverken bums eller taber fordi man tager et par stykker... ud af 100!? Kan godt se princippet i det, men jeg ville knap nok kalde det at stjæle. Fordi man manglede et par stykker til den smertende hals, fuck det...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
det er lousy at stjæle medicin!!!!! Jeg havde selv fået codein af min læge, fordi jeg er allergisk overfor alm. smertestillende, og på min efterskole var der en der nakkede dem!!!!! det er ikke særlig fedt, når jeg har mange smerter i nakken p.g.a en bilulykke!!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det der gør udslaget for mig er om man stjæler fra nogen som har behov for dem eller ej. Jeg ville sgu heller ikke have nogen skrupler ved at stjæle et par piller fra et glas som der alligevel ikke var nogen der havde brug for.

C....

Dedikeret medlem

Hvis du ikke kan skaffe dine stoffer på ærlig (her er illegal import, produktion osv. indberegnet :P) vis, så lad være med at tage dem!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
dit tilfælde er anderledes.... miss84

hvis det nu var et glas panodiler der var blevet hugget fra dig, så ville du være ligeglad, da du jo ikka kan tåle dem, ik´?

creatifs mor får kvalme af de kodeiner, og har ikke tænkt sig at spise dem,...... så gør han det istedet!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fuck hvor er i moralske! Dette er nok det sidste sted at jeg troede at jeg skulle høre det. Man ER per defination en bums hvis man tager stoffer, så lær at leve med det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Der er da ikke noget ivejen i at tage en kodein fra sin mor eller far hvadenten det er til medecinal el rusmiddel brug.
Må man nu heller ikke stjæle øl på Roskildefestivalen?
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Doctor D, Bums and proud of it! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Dr-D - Du er da nok for DiRekte Dum at høre på! Er man en bums fordi man udforsker sindet med ethnogener, så er man måske også en bums fordi man meditere eller lign. (dårligt eksempel - but u'll get the point)?

DU er en bums, stjæl al den narko du har lyst til, vi ses ved kirken om et par år! Taber!

[ 08 Februar 2003: Besked ændret af: N|DK ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

N|DK>> Træk hovedet ud af røven, gider du?

Jeg synes Daffy har en pointe. Bare fordi det er et lægemiddel og det er hans mor får I pludseligt lejlighed til at pudse glorien. Han render ikke med al Kodeinen og griner manisk mens han iagtager sin mor dø under store smerter, vel?

Hvis jeres mor fik et stort lager af det reneste [indsæt DIT yndlingsstof her], så tror jeg nok nogle af jer ville tage af det. I ville måske ikke indrømme det her på psy.dk, men I ville gøre det.

Godnat og sov godt,
Tias.

Dedikeret medlem

Jeg mener sq stadigvæk det er patetisk!!!!!

forfanden, knægt hav dog nosserene til at indrømme dit forbrug overfor dine forældre, eller drop det!!!!!!

@Tias, <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg synes Daffy har en pointe. Bare fordi det er et lægemiddel og det er hans mor får I pludseligt lejlighed til at pudse glorien. Han render ikke med al Kodeinen og griner manisk mens han iagtager sin mor dø under store smerter, vel?

Hvis jeres mor fik et stort lager af det reneste [indsæt DIT yndlingsstof her], så tror jeg nok nogle af jer ville tage af det. I ville måske ikke indrømme det her på psy.dk, men I ville gøre det.

Godnat og sov godt,
Tias.

<HR></BLOCKQUOTE>
ærlig talt, jeg erindre nogle mennesker her på siden der blev meget meget sure da tjille frotalte om hans stjålne pot?
Det argumenetere for tias, daffy. mf. er at det var fuldstændig i orden at stjæle det oxo,d et er jo bare narko som han ikke skal bruge til andet end at ryge????

damn folk i giver mig sq kvalme engang imellem!!!

Insane psychedelia user!

Alt stjæle et par kodein piller fra en der ikke har brug for dem og så stjæle 2kg hjemmedyrk, der er sgu'da forskel!

Lad dog vær' med at se sort og hvidt på al' ting!

In our memories
Brugeravatar

Ahaha hvor er du grim at høre på! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] Hvis du spørger din gennemsnits person på gaden om, de ville betegne dig som en bums hvis du tager stoffer, ville svaret nok værre..... JA!
For det andet er der stor forskel på at stjæle 2 kodeiner eller 2 KG pot! *Ding Ding Ding, Yesss du har svaret rigtigt.... Det rigtige svar er mængden!*
Ja jeg har taget min mors kodeiner, men jeg sagde det da også til hende.
Meditation siger du? Ja jeg meditere dagligt! Det har jeg gjort i nogle år nu, som følge af mine sporter. (det gør nu ikke en til en mindre bums!)
Desuden så udforsker du ikke dit sind, du beruser dig med rusmidler! Forskellen er enorm!!!

[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]
Jeg er ked af at sige det, men du vågner ikke pludseligt op en dag og kender menningen med liver som følge at et svampetrip, du tror det måske, men nej.
er jeg en taber? Det er utroligt hvad folk tør kalde hindanden over skrift! prøv at gøre det til mit ansigt næste gang!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zik>> Eller også nærlæste du ikke min post, din skide vodkapånk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg har aldrigt stjålet, narkotika eller andet, og jeg mener ikke det kan forsvares. Jeg skrev hvad jeg gjorde, da jeg synes det store angreb mod ham der skrev indlægget her ikke er berettiget. Jeg tror ikke at alle dem der kritiserede ham så groft ville kunne stå imod.

Oi,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

+ at der også er stor forskel på om man har gået og passet og plejet nogle planter i månedsvis, eller om man bare lige har været nede på apoteket og hente en æske!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hvis du spørger din gennemsnits person på gaden om, de ville betegne dig som en bums hvis du tager stoffer, ville svaret nok værre..... JA!
<HR></BLOCKQUOTE>
Du kan ikke forvente andet end at få lidt røg, når du på et board der hovedsageligt omhandler euforiserende stoffer, smid så laterlig en påstand...

Mht. til det egentlige topic har jeg fået fortalt at 5-6 kodein DAK og så et godt bonghoved, virkelig skulle sparke! Men har ik selv prøvet...

Og det "2. topic"... Tyveri er for lamt... Uanset hvad faen d r man stjæler og hvad end grunden er... Meen på den anden side, sys jeg ik dr r så meget i vejen med at snuppe et par kodeiner eller 5, bare en enkelt gang, hvis man lige vil prøve det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]