Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 19:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kodein.
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Min mor har fået ordineret nogle Kodein DAK piller, jeg har læst på netdoktor, mit spørgsmål er bare hvor mange jeg skal stjæle for at få en effekt?
Venlig hilsen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
-Mathias

[ 02 Februar 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Tja, det kommer an på hvor stor effekt du vil have...
Erowid - Kodein siger start med 30-60mg, og fortsæt til 250mg (eller når du nu mener det er nok)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at starte med 100-150 mg.Mærk hvordan du får det,og se så om du har lyst til endnu mere af samme virkning.
Husk det at det klør så meget er(på grund af Histamin udladninger fra kroppen) naturligt,men prøv at lade være med at klø.Jo mere du klør,jo værre bliver det.Efter 1-2 timer vil du have omdannet ca 10% af det Kodein du har taget til Morfin.Det er det du bliver skæv af. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
God fornøjelse.

PS
Det er en fed ting at ryge på Opiater.

Insane psychedelia user!

Og så skal det lige siges at nogen mennesker ikke for så meget ud af kodein. Jeg har droppet 300mg på éen gang, uden effekt!

Og jeg er altså ikke opiat-afhændig.

Tidligere holdmedlem

løjn.....han er heo deo junkie!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Daffy duck: Er du sikker på at der ikke er noget galt med de piller, du får? Jeg har selv ædt kodein dak piller, som ikke virkede, men for noget tid siden fik jeg lige 150mg "rent" og det blev jeg da rimeligt ramt af. Well, det er svært at sige, er der nogen der ved om man kan være ressistent overfor opiater?

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

De gange jeg har prøvet kodein, har kodeinen kommet flere forskellige steder fra. 300mg droppet kom bl.a. fra et fuldt gyldigt apotek pille glas med en holdbar salgsdato. Det gjorde de 40mg morfin forresten også, dengang jeg prøvede det.

Og efter som jeg kun har taget kodein 4 gange og morfin 2 gange i mit liv, så umiddelbart ville jeg altså sige at nogen har en medfødt ressistent over for opiater.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der ER en ting med Kodein.7-10% af befolkningen har medfødt sværere ved at nedbryde stoffet.Såkaldte "poor matabolizers".

Så der ER muligvis nogen som kan have svært ved at blive skæve af stoffet. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
hehe - den har været oppe og vende før, det er usselt at stjæle narko fra andre (medmindre hun self. ikke har tænkt sig at æde dem allesammen).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fuck, hvor lavt at stjæle narko fra sin mor!!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories

Well, hvis man nu ved at hun ikke skal bruge dem allesammen, kan man vel godt nuppe et par stykker. Men princippet er godt nok; ikke stjæle medicin fra folk der har brug for den. Btw, så bør man aldrig stjæle fra nogen, uanset grund.

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad fanden skal konen med kodein? hun ender jo bare som misbruger... det kan vi ikke have! GO FOR IT! RED DIN MOR FRA NARKOMANIENS HELVEDE!!!!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
selvfølgelig skal man ikke spise hendes medicin, hvis det er noget hu har brug for.... men hvis det er noget der er ordineret fordi hun har ondt i en tå, hvor kodmagnyler kunne gøre et ligeså godt arbejde...... så hug lortet..

Medlem

Hehe.. Hun får kvalme af det, så nu har vi et 3/4 fyldt glas kodeinpiller liggende.. Hehehehehehehehehehehe......... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Årh hvad.. Tog i ikke også jeres forældres panodiler da i boede hjemme? Det er da næsten det samme.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
-Mathias

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hehe.. Hun får kvalme af det, så nu har vi et 3/4 fyldt glas kodeinpiller liggende.. Hehehehehehehehehehehe.........
Årh hvad.. Tog i ikke også jeres forældres panodiler da i boede hjemme? Det er da næsten det samme..
-Mathias<HR></BLOCKQUOTE>

det er så nok den dårligste sammenligning jeg nogensinde har hørt!!!
og klart den mest patetiske, hav dog nosserne til at indrømme dit forbrug over for dine forældre og bed dem om nogle, eller gå ned i istedgade og og køb nogle!!!
at være nødt til at stjæle sit narko er da nok for lavt og junkieagtigt!!!!

min har farmor har store forsyning af hoste med opium og noget medicin med efedrin i, uden at jeg dog rører ved nogle af delene!!!
det er et spørgsmål om STIL!!!!

In our memories

Jeg vil lige påpege at jeg aldrig har stjålet noget fra mine forældre, bortset fra en gang hvor min far ville smide en pakke kodein'er ud. Dem tog jeg så op af skraldespanden og åd, wtf, manden skulle jo alligevel ikke bruge dem!

Mvh. Odin

Medlem

@Zikterion:
Jeg har ingen intentioner om at blive smidt på gaden af mine forældre som 15årig, så jeg går ikke op og siger "Mor, jeg har stjålet dine kodeiner".. Jeg fortæller dem sgu kun hvad de har brug for at vide! Hvorfor har du ondt i røven af det?
Desuden har jeg kun taget to af dem! Og som Psyko siger, hun får sgu alligevel ikke brug for dem.. Og det er, trods alt, lidt synd at de bare skal stå og samle støv.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
-Mathias
EDIT: Hehe.. Du snakker om STIL?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
er man alrig blevet bustet i at have sex et tåbeligt sted mens man var godt blæst så er man ikke stodder

Dét kalder jeg stil! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 04 Februar 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Folk der stjæler for at få penge til narko, eller folk der stjæler narko generelt er nok de laveste mennesker i narkoman-regi IMO! Jeg har een gang været fristet til at nakke benzoer, men gjorde det aldrig - da jeg fandme synes det er for lavt ikke engang at kunne skaffe sit eget stash uden at stjæle!

Der for forskel på stil, taber! Skrid ind til kirken sammen med dine junkie venner, og planlæg hvem den næste gamle mand i skal slå ned skal være!

Jeg væmmes...

Medlem

Ta`det dog roligt!
At stjæle narko fra venner/Bekendte/Whatever er èen ting - at tage sine forældres kodeiner (som de alligevel ikke skal bruge) er en anden (IMHO).. Og, btw, det er jo ikke narko for hende, men noget medicin hun får kvalme af!
Damn, jeg forundres over den formodenhed der lige pludselig hersker i dette topic..!
-Mathias

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
@Creatif
synes du ikke det er godt med llidt selvjustits? hvis det var mig der bommede mig ville jeg sq gerne havde det at vide(og evt. rettes ind).

1. det er et godt princip at have at man ikke stjæler. hvis det var håndkøb var de jo ikke købt med specielt henblik på en eller ens behandlig men disse var købt til hele familien(eller den gruppe disse må have en gavnlig funktion). du overvejer at stjæle din mors medicin. kan du ikke se at der er en forskel?

2. man skal rette sig efter lægens anvisning. også selvom der måtte opstå ubehag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]