Canax skrev:
Lørdag aften var jeg sammen med de gutter.. Den ene får en ubehag. i kroppen hvor han føler han er lige ved at besvime. Det kommer efter indtagelse af 4 * 185 kapsler Methylon + en smule Amfetamin på ca en time (Rigtigt dårlig HR, ved det godt) Jeg går udenfor med ham og ringer til giftlinjen hvor jeg fortæller det som det er. Den ellers meget høflige dame aner intet og Methylon og beder os tage på sygehuset.
Det vil min ven ikke til at starte med, men da det ikke bliver bedre vælger vi at køre på skadestuen. Turen derned tager ca 30-40 minutter, den tid får han det så bedre, men vi vælger at gå derind for en sikkerhedsskyld..
Vi går ind og siger at han har indtaget nogen stoffer amf + methylon, sidstnævnte kender de ikke til. De kigger lidt på ham over skranken og siger at han da ellers ser frisk nok ud og at det er en meget dum ting at tage stoffer. Til slut siger de at de intet kan gøre nu, så hvis det blev værre skulle vi komme igen ellers ringe til lægehjælpen imorgen..
Ved ikke om det er den service vi betaler vores høje skatter til, men jeg var i hvert fald rystet

4x185 :O Det er jo fuldstændigt vanvittigt!!!! og så samtidig blande det med amf!!
For det første er methylon et RC (research chemical) og bør behandles med respect! for det andet er det MEGET MEGET stor overdosering..
Jeg er dog meget interesseret i at høre nærmere om hvordan han følte (fik han visuals? Ondt hvor? hvor længe varede det mere præcist?)
Kan godt være det er en overdosering, men synes nu det burde have stået være til før man går til lægen. Og kan heller ikke se hvad lægen skulle kunne gøre? Og pas nu lidt på vores dejlige RC, ikke for mange ligegyldige repporter til myndighederne, det skulle nødigt blive ulovligt i morgen