Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Spændende.

"Prima amfetamin efter bivirkinger."
Skrev Resist

Prøv lige og uddyb den sætning (hvilke bivirkninger) og den næste.

"Selvom man ikke opbygger nogen tolerance til methylon kan det umuligt være sundt at indtage hyppigt hvis det har samme virkningsmekanismer (delvist) som amfetamin. "
Skrev Resist

Ikke og opbygge tolerance er vel ikke ensbetydende med at der ikke opstår en afhængelighed ???????

Hvis der opstår afhænglighed, hvordan giver den så sig udslag? Winta kan du bidrag på området - det ville være top nice.

Hvilket fører mig hen til mit egentlige spørgsmål . Vil methylon kunne bruges som erstatnings produkt i forbindelse med med gradvis udtrapning af et amfetamin misbrug?
Især for undgå trætheden og den mentale nedtur der kommer før hjernen får startet sin produktion af et par småting som den har glemt og lave.

Hvad er det der er så usundt ved amfetaminen??????

Og alkoholen gælder ikke med som værende en del af amfetamin rusen!

Har tit undret mig over folks holdning harinde til det - læste et sted hvor det blev beskrevet som farligere end kokain - jeg gad ikke engang kommentere det, men synes generelt der hersker en bred uvidenhed om det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Badblindboy skrev:
Spændende.

"Prima amfetamin efter bivirkinger."
Skrev Resist

Prøv lige og uddyb den sætning (hvilke bivirkninger) og den næste.

"Selvom man ikke opbygger nogen tolerance til methylon kan det umuligt være sundt at indtage hyppigt hvis det har samme virkningsmekanismer (delvist) som amfetamin. "
Skrev Resist

Ikke og opbygge tolerance er vel ikke ensbetydende med at der ikke opstår en afhængelighed ???????

Hvis der opstår afhænglighed, hvordan giver den så sig udslag? Winta kan du bidrag på området - det ville være top nice.

Hvilket fører mig hen til mit egentlige spørgsmål . Vil methylon kunne bruges som erstatnings produkt i forbindelse med med gradvis udtrapning af et amfetamin misbrug?
Især for undgå trætheden og den mentale nedtur der kommer før hjernen får startet sin produktion af et par småting som den har glemt og lave.

Har tit undret mig over folks holdning harinde til det - læste et sted hvor det blev beskrevet som farligere end kokain - jeg gad ikke engang kommentere det, men synes generelt der hersker en bred uvidenhed om det.

Ja, jeg venter også på lidt feedback fra Winta ;)

Jo ser du, amfetamin er stoppet med efter samt langsigtede bivirkninger. I kender alle de korte. Kvalme, rastløshed, irritation, tør mund (hvilket iøvrigt efterlader dine tænder utrolig sårbare overfor bakterier), ingen appetit eller søvnlyst.

De langsigtede af personlige hits kan jeg tildele mig kraftig depression, socialfobi, forøget mavesyre (konstant ondt i maven) og andre diverse psykoser. De tre nævnte har jeg selv været så heldig at erhverve engang.

Ydermere kan jeg lige citere fra vores hr wiki:

"Langsigtede bivirkninger ved jævnlig brug
Dødelige nyre- og lungesygdomme
Mulighed for hjerneskader
Permanente psykiske problemer
Reduceret immunforsvar
Leverskader
Hjerteanfald ".

Jeg vil ikke anbefale dig at bruge methylon som nedtrapning i forbindelse med et amfetamin misbrug. Du vil mærke slag i kroppen når du stopper, helt klart. Men prøv at find nogen fede værdier i livet. Løb hver dag, spis rigtig sundt og få sovet godt. Eventuelt find nogen fede fritidsinteresser der ligger i den anden boldgade ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Badblindboy skrev:

Jeg synes faktisk at afhængigheds potientialet er helt utroligt lille, og viser sig kun i form af psykisk afhængighed. Jeg har som de fleste ved taget det en del, og holder rigtigt meget af det, jeg kan stadig godt tage med til en fest hvor alle tager det og hvor det ligger frit fremme uden selv at tage det, hvis jeg har sat mig for ikke at tage det en aften, dog kan det være svært da jeg har nemt ved at tænke hvorfor ikke?

Badblindboy skrev:

Hmm, personligt synes jeg ikke om ideen med at bruge noget til at erstatte andet et misbrug med. Men hvis det ikke er en mulighed bare at lade stoffer helt være, så kunne det da i min øjne være et forsøg værd.

Må dog give Resist ret i af det klart bedste aftrapnings middel vil være nogle gode værdier i livet og ikke et andet kunstigt stof.

Badblindboy skrev:

Leder lige efter nogle kilder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]