Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 02:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@Take the blue pill:
Det er sat ret tydeligt op, så gør venligst en indsats for at forstå det. Jeg kan garantere dig at der er masser af mennesker der kun LSD en gang om året eller mindre. Bare fordi man kan lide effekten af et givent stof, betyder ikke at man fylder sig med det hver eneste weekend. Det kan godt være det er sådan for dig, men sådan er det absolut ikke for alle. Jeg kan fx rigtigt godt lide at ryge hash, men jeg gør det kun hver 4.-5. uge. Jeg kan også godt lide amfetamin, og det tager jeg endnu sjældnere.
Vi er en del der kan finde ud af at holde vores forbrug på et fornuftigt plan af mange forskellige årsager, men noget tyder på at du har svært ved det, så mit bedste råd til dig er at du skal stoppe mens legen er god.
Jeg synes jeg har besvaret dit spørgsmål på en temmelig gennemskuelig måde, men hvis du resolut nægter at forstå er der intet jeg kan gøre. I det tilfælde ville det være nemmere for mig at skabe et nyt univers med en førtidspensionist, en pose tørfoder og en lettere vissen dusk purløg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Take The Blue Pill skrev:
Lilleso skrev:
DeHades skrev:
Igen, det er relativt. Hvis man tager sine forholdsregler, er skaden ved brug af stoffer minimal, hvis man ikke gør, ja... Det giver vel sig selv.
Tag LSD en gang på et år = Ingen skade
Tag amfetamin hver dag i et halvt år = Mærkbar skade.
Tag LSD hver dag i et halvt år = Mærkbar skade
Tag kokain en gang på et år = ingen skade.
Det er r e l a t i v t!

Tror ikke han forstår hvad det betyder.

Jo sku da men du stiller det latterligt op, ingen tager stoffer en gang om året, og ingen tager lsd hvert halve år, vær præcis

Du er så blank. Må jeg sætte hår mens jeg spejler mig i dit hoved?

PS: Jeg fik ret, han fattede ikke det med relativitet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Lilleso skrev:
DeHades skrev:
Igen, det er relativt. Hvis man tager sine forholdsregler, er skaden ved brug af stoffer minimal, hvis man ikke gør, ja... Det giver vel sig selv.
Tag LSD en gang på et år = Ingen skade
Tag amfetamin hver dag i et halvt år = Mærkbar skade.
Tag LSD hver dag i et halvt år = Mærkbar skade
Tag kokain en gang på et år = ingen skade.
Det er r e l a t i v t!

Tror ikke han forstår hvad det betyder.

Jo sku da men du stiller det latterligt op, ingen tager stoffer en gang om året, og ingen tager lsd hvert halve år, vær præcis

Det kan ikke passe, at du ikke forstår, at man ikke kan sige, at et specielt stof er mindre skadeligt end andre, men at det kommer an på forbrug. Selv en oversdosis af H2O kan slå dig ihjel.

Hvis du vil have en boglig uddannelse, må du nok se dig nødstedt til at arbejde hårdt for den. For, hvis du ikke forstår dette, hvordan vil du så forstå noget som helst andet. Det er jo ikke meget sværre det her, end at tage to æbler, og derefter tage endnu to æbler og til sidst konkludere, at nu har man sku 4 æbler.

Jeg tager et udvalgt psykedelisk stof, ca en gang hver halve år, En udvalgt stimulans til specielle lejligheder (f.eks. nytår, studenterkørsel etc.) og en udvalgt depressant en gang om ugen (ofte alkohol fredag eller lørdag - det kan dog også henne, at der ikke er nogen festligheder, og jeg derfor ryger en joint med min kæreste eller en god ven). Jeg synes selv, at dette er et fornuftigt forhold til tingene. Det lyder som om, at du tror, at man skal brænde sin hjerne af på proletariats tabletter torsdag, fredag, lørdag og søndag, for at kunne bruge betegnelsen "stofforbruger" om sig selv. Det er ikke alle, der er som dig min fine ven!

Titel: Post danmark
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Har forstået det nu fokes, det kan bare ikk passe man ikk må snakke om kiks, når der er så mange der overtræder regalamenten og loven via den her hp:P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har forstået det nu fokes, det kan bare ikk passe man ikk må snakke om kiks, når der er så mange der overtræder regalamenten og loven via den her hp:P

Loven? Det er tilladt at tale om stoffer iflg. loven.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Lilleso skrev:

Loven? Det er tilladt at tale om stoffer iflg. loven.

Det var ikk det jeg mente men en hentydning til noget andet:P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Igen, loven bliver ikke brudt herinde. Kun af idioter som ikke læser reglerne, HOST, men de bliver som regel banned eller lignende. Siden ville blive lukket straks hvis det modsatte var tilfældet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]