Take The Blue Pill skrev:
og i læser og snakker om stoffer konstant, tager sikker os lortet alt for tit. Sådan er det sku da at være stofmisbruger, man tænker sku da på lortet næsten hver dag, og tror ikk på i ikk gør, ellers ville i sku da ikk vide alverdens tænk, om det hvis i ikk sad og læste om det hver dag
Jeg kunne endnu engang vælge at komme med en lang omgang, om hvor dum du er at høre på, og om hvor meget fejl du egentlig tager. Og jeg kan da godt se grunden til, at du har det sådan. Det er jo ikke så mærkeligt, at din dag er fyldt med stoffer, når du nu klassificere dig, som "stofmisbruger".
Jeg er ret sikker på, at langt størstedelen her inden, nærmere vil gå ind under katogorien forbrugere. For mit egetvedkommende, er det ca 2 måneder siden jeg sidst tog en stimulans (studenterkørsel) og vel ca et halv år siden jeg var på et psykedelika (vinterferien). Er det for tit?
Du må virkelig til at indse, at vi ikke alle bare kaster os hovedkuls og uvidende ind i så risici fyldte eksperimenter, som stoffer nu engang er. Dette er nok en af grundene til jeg selv bruger så meget tid på at sætte mig ind i tingene, ikke mindst, fordi jeg har noget at miste på det, hvis det hele går galt. Det føler du måske ikke, at du har? Det lyder i hvert fald ikke sådan.