Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 06:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
jeg ved ikke om det er mig der er fucked. men jeg synes sku alkohol stinker. Hellere ryge en god pind! Det er meget sjovere og dagen efter har du det helt fint!

Titel: Re: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Take The Blue Pill skrev:
og i læser og snakker om stoffer konstant, tager sikker os lortet alt for tit. Sådan er det sku da at være stofmisbruger, man tænker sku da på lortet næsten hver dag, og tror ikk på i ikk gør, ellers ville i sku da ikk vide alverdens tænk, om det hvis i ikk sad og læste om det hver dag

Jeg kunne endnu engang vælge at komme med en lang omgang, om hvor dum du er at høre på, og om hvor meget fejl du egentlig tager. Og jeg kan da godt se grunden til, at du har det sådan. Det er jo ikke så mærkeligt, at din dag er fyldt med stoffer, når du nu klassificere dig, som "stofmisbruger".

Jeg er ret sikker på, at langt størstedelen her inden, nærmere vil gå ind under katogorien forbrugere. For mit egetvedkommende, er det ca 2 måneder siden jeg sidst tog en stimulans (studenterkørsel) og vel ca et halv år siden jeg var på et psykedelika (vinterferien). Er det for tit?

Du må virkelig til at indse, at vi ikke alle bare kaster os hovedkuls og uvidende ind i så risici fyldte eksperimenter, som stoffer nu engang er. Dette er nok en af grundene til jeg selv bruger så meget tid på at sætte mig ind i tingene, ikke mindst, fordi jeg har noget at miste på det, hvis det hele går galt. Det føler du måske ikke, at du har? Det lyder i hvert fald ikke sådan.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
-alkohol er sku da det, der mindst skadeligt ellers kunne man sku da ikk købe det overalt

Der kan du godt tro om igen. Jeg lover dig for, at hvis alkohol eller nikotin for den sags skyld, først var blevet opdaget idag, så var det blevet gjort ulovligt med det samme!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
og i læser og snakker om stoffer konstant, tager sikker os lortet alt for tit. Sådan er det sku da at være stofmisbruger, man tænker sku da på lortet næsten hver dag, og tror ikk på i ikk gør, ellers ville i sku da ikk vide alverdens tænk, om det hvis i ikk sad og læste om det hver dag

Tyv tror hver mand stjæler, og du har virkelig fået slået fast med syvtommer søm at du er en kæmpe idiot.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
ths skrev:
Troll skrev:
ths skrev:
Hvorfor ikke bare ryge noget dope ??
Dope, dope ,dope ,dope ,dope ...........

Hvaaaaa æøh - Holde du nogen sinde pause med det der heroin rygning?
:shock:

Nu er det jo en post fra D 11 Juli du citere, så øæøh JA !! Men har du noget fornuftigt at tilføje og hvor ville du lige hen med det citat ? Og fordi man spørger "hvorfor ikke bare ryge noget dope" Betyder jo langt fra at man ryger dope hver dag og hele tiden... Men sniff du noget lim og hyg dig med det :roll:

SVAR:

ths skrev:
Defjux skrev:
ths skrev:
Her står den på Ryge heroin i aften og noget psytrance !!
Damn ths du går sku til den med den dope synes jeg :?

Ja det kan jeg jo ikke andet end at give dig ret i...
:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 761#258761

Hvor vil du hen, med den smørre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Troll skrev:
ths skrev:
Troll skrev:
ths skrev:
Hvorfor ikke bare ryge noget dope ??
Dope, dope ,dope ,dope ,dope ...........

Hvaaaaa æøh - Holde du nogen sinde pause med det der heroin rygning?
:shock:

Nu er det jo en post fra D 11 Juli du citere, så øæøh JA !! Men har du noget fornuftigt at tilføje og hvor ville du lige hen med det citat ? Og fordi man spørger "hvorfor ikke bare ryge noget dope" Betyder jo langt fra at man ryger dope hver dag og hele tiden... Men sniff du noget lim og hyg dig med det :roll:

SVAR:

ths skrev:
Defjux skrev:
ths skrev:
Her står den på Ryge heroin i aften og noget psytrance !!
Damn ths du går sku til den med den dope synes jeg :?

Ja det kan jeg jo ikke andet end at give dig ret i...
:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 761#258761

Hvad er det du vil sige Troll ? Hvis du har et problem så send en pm i stedet for at sidde og post alt muligt lort :roll: Gidder sgu ikke spilde min tid på en net troll der alligevel ikke har en noget fornuftigt at sige... Men tror du selv at du er bedre med dit Ketamin eller hvad ?

Og hvor vil du hen med at citere ting der er skrevet med 1½ måneds mellemrum ? :roll: Tror du ikke det ketamin spiller din hjerne et pus...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
MethylOle skrev:
-alkohol er sku da det, der mindst skadeligt ellers kunne man sku da ikk købe det overalt

Der kan du godt tro om igen. Jeg lover dig for, at hvis alkohol eller nikotin for den sags skyld, først var blevet opdaget idag, så var det blevet gjort ulovligt med det samme!

Ja self, men alkohol ligger på niveu med hashen af hensyn til skadelighed ikke stoffer eller gør den??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Trehalose skrev:

Tyv tror hver mand stjæler, og du har virkelig fået slået fast med syvtommer søm at du er en kæmpe idiot.

Hmm ja, jeg er en idiot uden hjerne, men scorer top karakterer alligevel, men i bryder stort set alle reglamentet på det groveste hmm......

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Trehalose skrev:

Hmm ja, jeg er en idiot uden hjerne, men scorer top karakterer alligevel, men i bryder stort set alle reglamentet på det groveste hmm......

Sku ikke i grammatik. :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
MethylOle skrev:

Ja self, men alkohol ligger på niveu med hashen af hensyn til skadelighed ikke stoffer eller gør den??

Alkohol er et stof, et opløsningsmiddel og noget værre noget. Bare fordi det er lovligt gør det ikke uskadeligt!

Synes tit folk tænker uha der er en risiko ved stoffer, det er skide farligt, men hovedsagen er at der dør 3000 hvert år direkte pga. alkohol, op imod 10.000 dør af alkoholrelaterede sygdomme. Men fordi alle drikker det har folk set at det sku ikke er "så" skadeligt alligevel. Risikoen ved at tage forskellige stoffer er tit meget mindre end alkohols, men ligeså snart folk hører ordet stoffer så slår det klik, og de forblændes. Den menneskelige hjerne er utrolig god til sådanne trick

En engelsk rapport for ½ år siden or so viste en oversigt over stoffers farlighed baseret på fysiske, mentale og samfundsmæssige problemer. Alkohol lå som nummer tre lige under heroin og kokain. Hash lå vist på en 7 eller 9 plads, og ecstasy på en 9 eller 11 plads. Kan godt finde den hvis det er

Men det er svært at sammenligne stoffer fordi de har så forskellig en effekt, både den forventede, men også på birvirkninger. Hvordan skal man sammenligne svampe og amfetamin? Svampe har fx. ingen fysiske risici modsat amfetamin

Det er ikke stofferne der er farlige, det er måden og mængden der skader

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]