Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
gode ord bergthora.

tbh. har jeg også set dig sige til folk at der ikke er nogen fare ved at indtage det sammen med downers. fordi du har taget det sammen med ghb og alkohol. - normalt fraråder man folk at indtage uppers sammen med downers.

jeg vil heller ikke komme med nogen personlige angreb, men jeg mener også at du "reklamere" meget for methylon, i kraft af at du sammenligner det med ecstasy, men får det til at lyde bivirkningsfrit.

offtopic: men bergthora, dine symptomer minder lidt ala hvad winta selv oplever, da han tager methylon sammen med 20 genstande og et halvt gram ketamin

http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=1060

måske er methylon bare en NO-GO sammen med store mængder alkohol?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
spiffeh skrev:
måske er methylon bare en NO-GO sammen med store mængder alkohol?

Dette kan jeg kun sige mig enig i, og mener jeg bestemt også altid at have sagt da det har været min egen oplevelse.

Titel:
Flueknepper kongen

Ikke i den triprapport med det halve gram ketamin og de 20 genstande, lader det til? :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Levose skrev:
Ikke i den triprapport med det halve gram ketamin og de 20 genstande, lader det til? :P

Jeg har netop skrevet en triprapport fordi det var fuldstændigt uansvarligt og utilgiveligt og ville advare andre.. Det er til dato nok det dummeste jeg har gjort i mit liv..

Titel:
Insane psychedelia user!

Du er en tynd kop te at diskutere med, Winta. Forsvar dine udsagn eller indrøm, at du ævler. Det er respektløst af dig at spilde min og bergthoras tid.

Titel:
Methylon Connoisseur

Dr. Phibes skrev:
Du er en tynd kop te at diskutere med, Winta. Forsvar dine udsagn eller indrøm, at du ævler. Det er respektløst af dig at spilde min og bergthoras tid.

Spille jeres tid? ingen har bedt jer om jeres mening :S...

Men når så mange siger det, så tager jeg det da bestemt til mig, jeg skal nok tænke mere over hvordan jeg promovere det, for det er bestemt ikke min holdning at det er ufarligt, hvis jeg har fået det til at lyde sådan.

Men flere ting i beskeden fra bergthora sårede mig en del, og jeg vil tage den med ham IRL istedet, faktisk synes jeg det er lidt underligt at han ikke har sagt noget istedet hvis det er hans holdning, han har sagt det modsatte i virkeligheden til mig en masse gange, og det gør det svært for mig lige at forholde mig til.

Men igen, jeg tager det til mig og vil tænke mere over hvad jeg skriver i den forbindelse i fremtiden.

Titel:
Insane psychedelia user!

Winta skrev:
Dr. Phibes skrev:

Spille jeres tid? ingen har bedt jer om jeres mening :S...

Nej, men i dette forums ånd kan jeg sgu ikke ignorere den slags udtalelser. Du spreder MISinformation. Og lad vær med at tage kritik personligt, og tro at alle er efter dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Winta skrev:

Men igen, jeg tager det til mig og vil tænke mere over hvad jeg skriver i den forbindelse i fremtiden.

thats the spirit :)

sådan det skal være. :peace: :peace: :P

synes generelt at alle (inklusiv mig selv) burde huske på at ikke alle rusmidler er lige sunde.. selvom vi er nogen der mener at ketamin er et vitamin. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
OFF Topic: @spiffeh - Mht. den trip rapport, så er tingene ikke så usandsynlige, som du stiller dem op til at være.

Winta drak ikke 20 genstande, men han var skam i allerhøjeste grad beruset, hvilket nok er grunden til, at han tror han har drukket så meget. Der har da har manglet de nævnte mængder alkohol, men Winta husker ikke her, at en af deltagerne til sammenkomsten, ikke selv havde købt alkohol med, og derfor blev taget imod med stor gæstfrihed og godtmod fra Wintas side, og drak med hos ham. Jeg vil nærmere vurdere det til omkring 10, måske 12 genstande. Dette bygger jeg på, at vedkommende uden medbragt alkohol, har drukket den mængde Winta, forståeligt, selv går ud fra, at han indtog.

udover dette tog han ikke 500mg ketamin. Hans egen regnemetode er ganske korrekt, han glemmer bare den variable, at han smed halvdelen ved siden af da han sad på trappen.

Men jo methylon og alkohol blandet har indtil min studenterkørsel været et no go. Jeg har i nogle tilfælde lagt aftenen ud med at dele en flaske champagne (mousserede vin selvfølgelig) med en god ven, som også har haft samme plan som jeg, hvor jeg så har ved alkoholsrusens aftagen indtaget methylonen. Dette uden disse voldsomme tømmermænd. Men der kan vel godt være belæg for din teori om, at alkohol forstærker "nedturen" næste dag.

Senest rettet af Bergthora 23 aug 2007 19:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Winta, du sårer mig med det der :cry: Jeg troede du bad om vores meninger, sådan du i sandhed kunne være en ekspert :cry:

Du sårer mine følelser, og jeg føler mig magtesløs! :cry:

Titel:
Methylon Connoisseur

Levose skrev:
Winta, du sårer mig med det der :cry: Jeg troede du bad om vores meninger, sådan du i sandhed kunne være en ekspert :cry:

Du sårer mine følelser, og jeg føler mig magtesløs! :cry:

Det er jeg ked af, det har ikke været min mening, hvilken udtalelse hentyder du til?

spiffeh skrev:
Winta skrev:

thats the spirit :)

sådan det skal være. :peace: :peace: :P

synes generelt at alle (inklusiv mig selv) burde huske på at ikke alle rusmidler er lige sunde.. selvom vi er nogen der mener at ketamin er et vitamin. :D

Jeg kan kun give dig ret her, og jeg tror bestemt også det er det der er sket for mig :)

Senest rettet af Winta 23 aug 2007 18:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

"Spille jeres tid? ingen har bedt jer om jeres mening :S... " :cry:

Titel:
Methylon Connoisseur

Levose skrev:
"Spille jeres tid? ingen har bedt jer om jeres mening :S... " :cry:

Den var ikke ment på dig, for din mening bedte jeg jo netop om da jeg bad om din kilde :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Vores eget Bispebjerg Hospital har jo netop frikendt MDMA for at give varige hjerneskader

Lidt OT; men har du en kilde på den? Har et par stykker som trænger til lidt education :lol:

Har det iøvrigt nogen sammenhæng med de tests flere af os her på Psy har været igennem på bl.a. Riget?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Malkavian skrev:
Vores eget Bispebjerg Hospital har jo netop frikendt MDMA for at give varige hjerneskader

Lidt OT; men har du en kilde på den? Har et par stykker som trænger til lidt education :lol:

Har det iøvrigt nogen sammenhæng med de tests flere af os her på Psy har været igennem på bl.a. Riget?

Jeg kender ikke lige til de danske undersøgelser, men til folk, der gerne vil læse lidt om MDMA forskning, har jeg lige et link til en masse spændende artikler om emnet:

http://www.maps.org/mdma/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]