Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er fanme svinsk! Får helt dårlig mave af det.

Mr.Dude, forståeligt, er ked af at høre om episoden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder sgu som en nederen tur. Hvordan beslaglagde de din computer? Altså var du en slags mistænkt, eller var det bare tilfældigt?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sikke en brænder... :/ Hvordan fanden kan politiet komme ud og undersøge din lejlighed, bare fordi du har doseret forkert? Det virker umiddelbart ikke lovligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
øhh... er hbwr-frø ikke lovlige??

Og der er da slet ikke noget ulovligt i at skrive på nettet om at lave stoffer... du kan da skrive om produktionen af lige så meget narko du vil, og fortælle andre hvordan man gør, så længe det kun er teoretisk og ikke føres ud i livet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Og så kan det da godt være at politiet har incitament til at komme ud og undersøge ens bolig... men så længe de ikke finder noget fysisk kan de jo ikke gøre noget, det du har skrevet på nettet kan i princippet være 100% bogus anyways

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der kan nok heller ikke ske ham noget. Men politiet har ikke ret til at undersøge din bolig uden en dommerkendelse, og den får de ikke bare af, at fyren er kommet ind på skadestuen med en overdosis.

Titel:
Dedikeret medlem

Tak for advarslen men jeg NÆGTER at begrænse min ytringsfrihed grundet nogle der har valgt at tage et dybt moraliserende arbejde. Desuden har de på ingen måde ret til at nakke din bærbare pga du har været på dette site, for slet ikke at tale om dine HBWR frø. Fuck de pansere har været nogle svin.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Føj for helvede en omgang.
Det lyder da fuldstændig grotesk, men som du selv siger så er der ikke så meget at gøre i sådan en situation.

Men tak for advarslen. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Det lyder helt absurd. Vil du ikke for forummets skyld forklare hele historien med alle detaljer?

Så vidt jeg ved forhandler man ikke med politiet i Danmark - som man gør i amerikanske film. -Og hvis politiet kommer til din bopæl og tager computeren med, så må der have været mere på spil end blot mistanke om 500 lovlige frø?

Giv os lige hele historien - show us the money.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Lyder sku ikke rart at svinene lige pludselig dukker op og forlanger at se alt muligt pis. Jeg kan kun opfordre folk til at kende deres rettigheder for idioterne spiller meget på at folk kun kender loven fra amerikanske tv serier. Her et et par generelle regler der er gode at kende hvis det skulle brænde på en dag:

1. hvis panserne banker på din dør så luk dem ikke ind men forlang at se en dommerkendelse. Hvis de bare kommer ind i entreen har du selv inviteret dem ind og de har mere eller mindre frit spil.

2. hvis de har en dommerkendelse så forlang at læse den igennem INDEN de bliver lukket ind. Få evt fat i en advokat hvis du godt ved at den er gal og lad panserne vente udenfor imens.

3. panserne må gerne sparke døren ind hvis de har en begrundet mistanke til at du vil ødelægge bevis matrialer elelr lign. men hvis du ikke bliver anholdt samtidig skal du præsenteres for en dommerkendelse inden for 24 timer efter rensagningen

4. forlang altid at få en kvittering for alt hvad de beslaglægger.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er på Trolls vogn. Min computer er også krypteret, og der er derfor INTET politiet kan stille op på det punkt. Selvfølgelig er der mulighed for, at de logger hele lortet og kender min ip, og hvad ved jeg, men hvis de får brug for min computer til noget, så kan de lige så godt gå igen. Jeg vil anbefale alle at få krypteret deres computer. Det er forholdsvis nemt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Hvordan gør man det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Alle pics af div. evt. ulovlige sager, og andet der kan være kritisk i andres hænder, ligger under 1344-bit kryptering på ekstern HD, hvilket er mere end militæret bruger til statshemmeligheder. Nøglen er gemt i 8-bit ud af et 24-bit bitmap-billede som ligger mellem en mulliard andre bmp's som oveni er real-time krypteret med 256-bit. Mine 4 påkrævede passwords bliver skrevet low-level for at undgå key-loggere... I kommer bare an små panser-basser!

Kan anbefale drivecrypt 4.2 og drivecrypt plus pack 3.0

1344-bit er ikke blevet cracket endnu, siden 2001 mener jeg, har de udloddet $100.000 til den første der gør

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det må jeg satme få gjort... Det programmer du nævner, de instalerer vel sig selv - altså der er ikke alt muligt hokus pokus jeg skal gøre for at det virker? Som på irc fx, der er det en umulighed for mig at kryptere...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Xpert skrev:
Alle pics af div. evt. ulovlige sager, og andet der kan være kritisk i andres hænder, ligger under 1344-bit kryptering på ekstern HD, hvilket er mere end militæret bruger til statshemmeligheder. Nøglen er gemt i 8-bit ud af et 24-bit bitmap-billede som ligger mellem en mulliard andre bmp's som oveni er real-time krypteret med 256-bit. Mine 4 påkrævede passwords bliver skrevet low-level for at undgå key-loggere... I kommer bare an små panser-basser!

Kan anbefale drivecrypt 4.2 og drivecrypt plus pack 3.0

1344-bit er ikke blevet cracket endnu, siden 2001 mener jeg, har de udloddet $100.000 til den første der gør

ER det ikke ulovligt i danmark med så stor en kryptering? Har der i hvert fald været noget om, men ok, bøden for det er jo nok sjovere end hvad de ellers kunen finde :)

Ellers meget kedelig historie, utroligt hvordan bad luck kan ramme en :/

Titel:
Dedikeret medlem

Hopifjorden, Dive Crypt Plus Pack er i hvert fald ret nem at gå til. Man skal bare lige tage sig nogle forholdsregler såsom at huske at gemme sin dks-fil, som er sikkerhedsnøglen, der indeholder de informationer, som skal bruges til at kunne logge ind på din computer. Pænt trælst, hvis man har en ekstern HD, som er krypteret, og man så mister nøglen efter en formatering.

Derudover skal man passe på dvale-tilstanden, som bærbare computere ofte er sat til at gå i. Det kan fucke det hele lidt op.
Men ellers er det rimelig simpelt. Man installerer programmet, opretter en ny nøglefil og så krypterer man bare de valgte drev (og husker at sige ja til at installere programmet, så det beder om kodeord FØR Windows overhovedet startes).

Titel:
Psychedelia Sponsor

-Men stadig, man kan ikke kryptere sig ud af Psy's logfiler peger på ens IP-nummer.

Hvis politiet for alvor vil gå efter en person, der har opfordret til ulovligheder herinde, så kan det vel gøres helt uden at skulle have fat i medlemmets pc via dommerkendelse hos host og derefter hos ISP.

Med mindre naturligvis at psychedelia ligger på en sikret server - og medlemmet benytter en proxy for at nå den - men det er der vel ingen der gør. Eller hvad?

Der er webhoteller derude, som er på freedom of speech vognen. De garanterer at logs bliver slettet løbende og strækker sig langt for at tilbageholde data fra myndigheder - og længere end psy´s nuværende webhotel måske vil være i stand til ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SafeGuard Easy kan også anbefales

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
@mr. dude:
Know your enemies - know your rights :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
TheBo skrev:
Hopifjorden, Dive Crypt Plus Pack er i hvert fald ret nem at gå til. Man skal bare lige tage sig nogle forholdsregler såsom at huske at gemme sin dks-fil, som er sikkerhedsnøglen, der indeholder de informationer, som skal bruges til at kunne logge ind på din computer. Pænt trælst, hvis man har en ekstern HD, som er krypteret, og man så mister nøglen efter en formatering.

Derudover skal man passe på dvale-tilstanden, som bærbare computere ofte er sat til at gå i. Det kan fucke det hele lidt op.
Men ellers er det rimelig simpelt. Man installerer programmet, opretter en ny nøglefil og så krypterer man bare de valgte drev (og husker at sige ja til at installere programmet, så det beder om kodeord FØR Windows overhovedet startes).

Ok - er allerede stået af... :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]