Johndeere skrev:
Amfetamin er ikke noget "nederen stof på mange måder" - Jeg er træt af den slags lamme, uigennemtænkte kommentarer som har huseret boardet det sidste lange stykke tid.
Amfetamin er et kemisk stof, som udløser en bestemt stimulus i hjernen (hovedsageligt dopamin-receptorerne). Hvis du ikke bryder dig om effekten, så hold dig langt væk. Og hvis du ikke kan lade være med at indtage sindssyge mængder, risikerer du at opleve de bivirkninger overforbrug medfølger, som jeg formoder du har gjort, som udløser din kommentar om at amfetamin er et lorte stof.
FUCK THAT SHIT! Amfetamin er glimrende hvis du har brug for at yde en stor indsats over længere tid, eller du har "brug" for at holde dig vågen længe uden at blive træt.
Det er for fanden ikke stoffet der er "nederen", men brugeren som ikke kan finde ud af at udnytte stoffets potentiale!
Og, ja, jeg kan selv godt lide amfetamin, fordi jeg anser mig selv som en ansvarlig forbruger, men det her gælder ALLE stoffer!
Ked af jeg ikke bidrager med noget positivt, men jeg synes virkelig der er for mange stupide kommentarer og for megen smiden ansvar over på "de andre". Og generelt bare et alt for lavt bevidstshedsniveua!
COME ON GUYS!
Tag for fanden og slap af kammerat. Lagde du mærke til at jeg skrev at JEG synes det er et nederen stof. Der er mange ting jeg ikke bryder mig om ved amfetamin, og det kan hverken du eller nogen anden lave om på.
Udnytte stoffets potentiale? Jeg har brugt amf på alle tænkelige måder, smarte som ikke-smarte, og jeg bryder mig stadigvæk ikke synderligt meget om det.
Men er da glad for at der ikke sku mere til at pisse dig af

!
Desuden skal du slet ikke udtale dig om mit bevidsthedsniveau, du kender mig ikke. Jubelidiot!