Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Take The Blue Pill skrev:
100 på i alle har været der, det første rusmiddel man lammer sig på er sku da tit det du kan få i kiosken for en 20 er, fordi man måske ikk kender alle de der hårde narko hoveder, der sælger alt det "milde" som om.
Hmm vil sige når du tager alle de andre syntetisk eog pcychedeliske drugs bliver stofferne hurtig ens liv, og hvad er det lige for et liv, nice nej.

For det første, så er jeg åbenbart også en af de 0.01%, som aldrig har spildt min hjerne på lightergas, hvilket de fleste i min vennekreds, SÅ VIDT JEG VED, heller ikke har.

Mht. brugerne herinde, er det mit indtryk, at de langt de fleste endten er en funktionel del af det danske arbejdsmarked, eller studerende/akademikere.
Der er selvfølgelig de uundgåelige kixeklappere og snotskovle (du hører nok under sidstnævnte), som man nok må indse vil blande sig, når emnet er rusmidler, men fordi du selv er blevet tabt på gulvet som lille og har valgt et liv i "the fast lane", skal du da ikke tro, at alle vi andre er lige så absolut stupide som dig, bare fordi vi også beskæftiger os med "stoffer".

:roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Fra min egen side kan jeg sige at jeg altid har haft den holdning som man jo fik banket ind i hovedet i folkeskolen og af sine forældre. Alle rusmidler er fy fy.
Så det var først da jeg (i en ret tidlig alder af 15) fandt psychedelia.dk i søgen på argumenter jeg kunne bruge overfor mine venner (Der på det tidspunkt tog stoffer). Så efter et par dages intens læsning blev mit syn på stoffer ligeså stille ændret og jeg fandt ud af hvilke jeg skulle give mig og kast med og hvilke jeg IKKE skulle. Så jeg besluttede mig for at prøve at ryge hash.
Kom aldrig omkring lightergas, benzin og hvad i alverden der ellers er af opløsningsmidler man kan lamme sig på. Og det er jeg glad for den dag i dag.

Men kunne da godt forestille mig at hvis man som 13-16 årig sad med vennerne der sniffede lightergas og man ikke selv vidste bedre ville prøve det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Lala skrev:
100 på i alle har været der, det første rusmiddel man lammer sig på er sku da tit det du kan få i kiosken for en 20 er, fordi man måske ikk kender alle de der hårde narko hoveder, der sælger alt det "milde" som om.
Hmm vil sige når du tager alle de andre syntetisk eog pcychedeliske drugs bliver stofferne hurtig ens liv, og hvad er det lige for et liv, nice nej.

Så må jeg simpelthen være en af de 0,01% der ikke fik den sindsyge ide dengang.. hmm

alt det "milde" som om..

- Der bliver snakket om hvor farlige opløsnings midler er i forhold til ordenlige stoffer. Stoffer er generalt farlige at have med at gøre, men med ordenlig HR og fornuft, kan det på ingen måde sammenlignes!

Det er fuldstændig op til en selv hvor meget stoffer skal fylde i ens liv, du ville uden tvivl blive overrasket over hvor mange fornuftige og almindelige mennesker der gemmer sig bag de forskellige brugere herinde..

Din holdning er fuldkommen latterlig! :?

Er den??, dengang jeg tog det gik jeg ikke og tænkte på dope hele tiden, men da jeg først prøvede de ordentlige stoffer som nærmest er harmløse i forhold blev det nærmest til mit liv, så på den måde er det da bedre at prøve opløsningsmidler et par gange til man finder ud af hvor skadeligt og farligt det engentlig er, så ryger man da hvert fald ikke ud i et misbrug, ja ved det er noget lort og det er farligt, man skal bare ikke tro det andet er ret meget bedre vel?? For det kommer man ikk bare sådan lige ud af igen som med opløsningsmidler

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hvis du går og tænker på stoffer 24/7, bør du mande dig op og erkende at det så bare ikke er noget for dig, for du har tydeligvis en ret svag personlighed.
Stop mens legen er god!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Holmes skrev:
Til ths: Der er flere helt unge, der kigger med i dette forum og hvis man søger efter stofrelaterede oplysninger på nettet popper links til dette forum også ofte op. Det kan godt være at de fleste, der har oprettet en profil ikke kunne finde på at sniffe disse stoffer, men mit gæt er, at vi har nogle besøgende, der jævnligt sniffer opløsningsmidler.

Og hvad har det lige med mit spørgsmål til hvorfor han gjorde at gøre ?

Ps. Jeg har heller aldrig sniffet opløsningsmidler af nogen art...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lala skrev:

Så må jeg simpelthen være en af de 0,01% der ikke fik den sindsyge ide dengang.. hmm

alt det "milde" som om..

- Der bliver snakket om hvor farlige opløsnings midler er i forhold til ordenlige stoffer. Stoffer er generalt farlige at have med at gøre, men med ordenlig HR og fornuft, kan det på ingen måde sammenlignes!

Det er fuldstændig op til en selv hvor meget stoffer skal fylde i ens liv, du ville uden tvivl blive overrasket over hvor mange fornuftige og almindelige mennesker der gemmer sig bag de forskellige brugere herinde..

Din holdning er fuldkommen latterlig! :?

Er den??, dengang jeg tog det gik jeg ikke og tænkte på dope hele tiden, men da jeg først prøvede de ordentlige stoffer som nærmest er harmløse i forhold blev det nærmest til mit liv, så på den måde er det da bedre at prøve opløsningsmidler et par gange til man finder ud af hvor skadeligt og farligt det engentlig er, så ryger man da hvert fald ikke ud i et misbrug, ja ved det er noget lort og det er farligt, man skal bare ikke tro det andet er ret meget bedre vel?? For det kommer man ikk bare sådan lige ud af igen som med opløsningsmidler

Kan ikke se sammenhængen, da du kan finde informationer om hvor skadeligt opløsningsmidler er, på internettet i løbet af 2 minutter.

Enhver rationel person kan også fortælle dig det.

Og har man tendens til at opbygge et misbrug (svag viljestyrke?) eller bare problemer i sit liv, ser jeg heller ingen grund til at begynde med stoffer.

Stram nu lige lidt op.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Troll skrev:
ths skrev:
Hvorfor ikke bare ryge noget dope ??
Dope, dope ,dope ,dope ,dope ...........

Hvaaaaa æøh - Holde du nogen sinde pause med det der heroin rygning? :shock:

Nu er det jo en post fra D 11 Juli du citere, så øæøh JA !! Men har du noget fornuftigt at tilføje og hvor ville du lige hen med det citat ? Og fordi man spørger "hvorfor ikke bare ryge noget dope" Betyder jo langt fra at man ryger dope hver dag og hele tiden... Men sniff du noget lim og hyg dig med det :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:03, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
Lala skrev:

Du skriver det som om flertallet, af dem der tager stoffer, falder i og bliver misbrugere.. Det er ihvertfald langt fra rigtigt! Det er din egen personlige erfaring du snakker om!!

Jeg har røget hash i 2-3år med jævne pauser, men også hverdags forbrug.. lige nu har jeg ikke rørt det i en uges tid, og det er ikke trangen der driver mig..
Andre stoffer (mdma, amfetamin, ketamin, gbl/ghb) som også er afhængeligeheds skabende, startede jeg med for 2år siden og lammer mig langt fra hver weekend!!

Der findes massere som kan styre deres forbrug, og åbner øjenene op når det pludselig bliver for meget, ellers gør deres venner!

Opløsningsmidler kan og skal overhovedet ikke sammen lignes med noget andet.. - har man trang til at tage opløsningsmidler pga Spændingen / noget nyt som 15årige, skulle det ikke undre mig man også finder andre stoffer som spændene, senere hen..

Det er pænt stykke tid siden jeg har været herinde (stavefejl skyldes lidt alkohol, bare så i ved det)

mange gode indlæg siden jeg sidst var herinde... vil give nogen af jer ret (jah, loser stof = opløsningsmidler) er man i den alder af 13 og nysgeriig synes jeg stadig vi sku samle informationer om "påvirkningsmidler, måske nogen der har pvøvet at æde Amanita Muscaria ?) det jeg ser siden som er information om ALLE stimulanser, bla alkohol er også en... nogen der har trippet på nikotin ? jeg har ( ifølge af ikke røg hver dag men intaget STORE MÆNGDER, kan det også medføre et trip inden svimmelhed) så jah både GOD og ONDt er det her .. Efter min mening er denne tråd bare blevet meget optalt, hvis jeg snakker på alles vejne? så DERFOR er MIN mening at denne sku blive sticky ... blåde fordi der er som sagt født mange kolge folk der findes i samfundet ( for ikk at kritisere men der finde MANGE af jer kloge folk herinde og er jeg GLAD for) som måske er lidt nysgerrrig iG IKKE ved hva lortet gør ved hernen, som søger HER fremgfor "LIGHTERGAS GØR VED DIN HJERNE...." På google... læger, og så videre, i har noget nyttigt info her, at det påvirker nyre, hjerne, lever og alt det her (gider ikk skrive det hele plus jeg er STADIG fuld :D) så go karma til jer selv...

DET JEG MENER ER:

RØV FUCKING LORTE IDE ! at tage lortet, VIL man a+b sir ab, sir ab + so sir abso sir ab+ so + lut sir ABSOLUT ingen FUCKING (undskyld mit latin) indtagelse af opløsningsmidler (medmindre man er autolakør og ingen hjerne eller udsugning har + ingen hjerne har og er godt de mellem 13-15 år ( og "børn blir YNGRE OG YNGE DER TAR STOFFER, hørt i nyhederne så derfor måske en go info til nogen SENERE hen = derfor sticky ;) ) [kan ikk huske hva jeg ville beskrive 100% men kan huske budskabet:

DON'T FUUCKING DOO IT FOR THE MOTHER EARTH !! ... Lightergas er genfyld til dem der har en "refill" lighter der kan li at ryge en cigarret med nikotin i, maling er .. jah til maling og LIM er til de fattige neger børn i afrika der kun har råf til det o ingen mad og alt andt (sprid, aceone OSV) lad VÆRE !!!

det enesste man kan med "disse PÅVIRKNINGSMIDLER" (er blevet rettet da dette self ikke betgnes ikke som stimulanser, men synes stadig det høre under stimulanser da du stadig ka blive påvirker af lortet) er at slå sig selv ihjel hvis man er en meget svag person (som man self føler er stærk) ... men som sagt, alle jeg kender og har hørt om + set prøve det synes os NU det er klamt efter at ha prøvet det og fucke sig selv op (mener det er lidt det samme som at køre 100 km/t på en skolevej) og er blevet klogere efter man HAR prøvet at føle "lortet gik galt" men stadig er budskabet:

L A D F U C K I N G V Æ R E !!!

(og for en go ordens skyld beklager jeg stavefejl, vil helst ikk rette i denne tråd da man så nok til sidst ikk kan kende "røv" og "patter" i det hele, og til sidst ØNSKER at slette lortet da det er KOMPLET umuligt at læse og fatte en skid af, BTFW det eneste det sku være var INFORMATION OG B A D D R U G S ! som jeg stadig håber på at ville , med måske en anden overskrift jeg ved det ikke, VILLE blive en ANDERKENT tråd om info om noget der har noget MEGET FORKERT i retningen af stoffer at gøre, sådan folk ikk tar fejl (selvom folk IKKE gør det;) ) så vil jeg stadig mene at i alle sammen er nogle meget fornuftige mennesker men vi stadig samlet på information om "noget der ikke er så godt" i folks øjne så hvorfor ikke SHARE det vi ved ? ... synes selv personligt at HEROIN sprøjtet, er en dummere ting fordi du blir afhæning med det samme, høre man jeg ved det ikke og vil ikke prøve det...

for at gøre en laaaaaaaang ( og meget kedelig ) episode kort så var det sket et par gange af nysgerrighed og er ikke sket i mange år. OS der har prøvet der " snakker er afering " vil os give mig ret i at det er DUMT og at man IKKE skal gøre det.. men hvis INGEN ville ha prøvet det og POSTET DENNE INFORMATION, hvem ville så SENERE gøre det ?

jeg tar lortet på mine skuldre, startede af "hønse lort" til men håber i sidste ende ( jah DENNE ENDE !!) at det ku blive nyttigt information for andre for føler selv jeg har fået MEGET ud af at blive fyldt med L O R T efter hva jeg postet og beskrivede MEGET forkert ( og somme tider skred på et side spor ) ...

BLA BLA BLA, jeg er dum og høre på som jeg ALTID får at vide men håber os "dumme mennesker" gir jeg andre kloge personer noget nyttigt læse stof og til andre noget BILLIGT STOF (mener self. jer andre blir REDET for den straf af hjerneskade og lort fra mundvigen af) ... kan ikk huske mere er røvtræk ødelægger alt som ALTID,

og som sagt (igen & igen & igen & ... ) hvis du VIRKELIG ikke er andet end 13 år og ikke gider høre folk ødelægge deres liv med noget du er på vej ud i så ska du SLET ikke læse hva jeg skriver. fuck dig op og dø på opløsningsmidler... det er DUMT og IDIOTISK ( og JAH rammer mig selv men mener det, har smadret meget men prøver KUN på at give erfaring af eget liv) og hvis du virkelig VIL dø på NOGET SOM HELST så er OPLØSNINGER den rigtige vej (ment ironisk, du ska IKKE og streg under IKKE, gøre det !)

By The Way, kommer nok for sent i skole og lære ikk en skid pga for mange fyraftens øl (og ku nok godt nå det hvis jeg IKKE havde tjekke PSY og IKKE havde postet denne besked) men der var bare (efter jeg havde læst de sidste post's) noget jeg bare SKULLE lukke (det sidste lort, efter nogens mening GARANTERET) ud ... men jah... håber det blev go info ... (OG FUCKING-LANG- NEJ jeg gider ikk lave trip rapport, læs hva der står i tråden og du vil få en GO beskrivelse af at se døden direkte i øjnene af mig, de andre og stor tak til FlæmMing der postede en meget go triprapoort om LORTET...

GO HØST PÅ SVAMPE I ÅR (til både jer der har indoor growkits og til svampekendere der roder i naturen) ;)

(GOD KARMA OG INGEN IDIOTISKE POST'S HERFRA FRA NU AF, HVIS DET SKER SÅ GIR JEG EN SVAMP PÅ FÆRGEN ;) )

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kan ikke forstå hvorfor denne tråd skulles gøres sticky?

Blæst indlæg forressten bong-kris.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Kan ikke forstå hvorfor denne tråd skulles gøres sticky?

Blæst indlæg forressten bong-kris.

SOMSAGT (for 40.000 gang) så har jeg en go følelse i kroppen af at der er BRUG for dette da intet i denne retning gir menig at tage lortet men stadig er nyttigt info (læs HELE tråden ;) )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bong-Kris: Er du stiv hver dag, eller hvad sker der?

De sidste par indlæg fra dig, har været fuldstændigt uforståelige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg kan virkelig ikke følge dit argument for, at denne post skal gøres til sticky. I mit hovede virker det direkte stupidt at begynde i hr øjemed at gøre opmærksom på, hvad man kan få ud af at bruge opløsningsmidler. Også kan vi vel ikke komme uden om, at denne tråd indholder minimalt af faktuel information, men i større grad, er baseret på en masse folk der fortæller dig, at du er en idiot, også et par stykker, som taler stupidt, og uden omtanke, for, at alle har brugt lightergas i deres ungdom.

Udover dette er posten præget, af uforståelige indlæg fra din side, dårligt sprog, dårlig stavning, elementære sproglige fejl etc. Der er dog stor advarsel mod at bruge lightergas, men jeg er sikker på, at diverse kampagner, som turnere folkeskolen også indholder disse advarsler.

Hvis jeg skal være helt ærlig virker det mest som om, at du ønsker dig en post lavet af dig som sticky, men med det her lave niveau, vil det da være et kæmpe drop i kadence for denne side, hvis denne tråd bliver en sticky.

Man kan jo altid søge på "lightergas" "benzin" eller andet og finde den her tråd. Også skal man da nok blive rigeligt advaret, når man læser alles reaktion, men ikke mindst bliver udsat for, at skulle oversætte denne mærkværdige dialekt af det danske sprog, som du har taget patent på. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

WTF hvis det virkelig er så lortet en tråd hvorfor fanden sletter i den så ikke ?

og BTW så fuck da dig din nar til "Bergthora" nogle af os såkaldte mennesker er lidt ordblinde + at hva gir dig grund til at kalde mig idiot, hvis det er Pga min mening og mit valg af ord sku du nok skrive det i stedet for at være lam og skrive at jeg er en idiot..

Moj0: nej jeg er bare dårlig til at formulere, kan jeg da ikk gøre for ?

og så ska jeg lii hilse at sige det var Take The Blue Pill der skrev at alle har vel et eller andet sted prøvet dig, ikke mig ...

lad være med at skrive mere pis og så bare få denne tråd slettet hvis i er utilfredse med det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

[quote="Bong-Kris"]
Moj0: nej jeg er bare dårlig til at formulere, kan jeg da ikk gøre for ?
[/quote

Det kan jeg bestemt heller ikke. Jeg kunne sagtens forstå dine første indlæg, så tror måske du bare skal lave kortere indlæg. m'kay? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Psycheholic skrev:
Jeg kan da heller ikke komme uden om at jeg også har gjort det. :roll:

Men ja, det er længe siden.

negerleif skrev:
EN af disse ting er vore hjerne.. Hjernen er omgivet af et fedtlag, og benz, lim, gas m.m. opløser dette fedtvæv, og når den gør dette, får man det omtalte "malerhjerne". man husker ikke skide godt, og man bliver heller ikke skide klog af det lort...

Men er det ikke noget med at hash gendanner fedtvævet rundt om hjernen?
Ikke fordi det skal være en undskyldning for at sniffe benzin.

Bare køb og snif noget flydende margerine, det dur ;)

Men det er engentlig ikke meget bedre at drikke alkohol, det er jo også et organisk opløsingsmiddel og om det bliver indtaget nasalt eller oralt kommer vel ud på et, det ender jo i blodet og derved i hjernen på begge metoder.

Dog er det meste alkohol man drikker jo ikke ligeså stærkt som fx benzin osv, men hvis man ser bort fra dette så er det vel egentlig lige skadeligt?

Den skal du længere ud på landet, alkohol er sku da det, der mindst skadeligt ellers kunne man sku da ikk købe det overalt

Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:

Nogen af de folk som sidder herinde har høje statuser i det danske samfund.

Fornuftige personer vil altid lave minimum en smule research inden de udforsker en substans.

Ja, der findes muligvis nogen 12 årige der blev tabt som baby, der fylder hovedet med alt de kan komme til for at kunne holde dem selv ud.

Men jeg tror at du har fået et meget forkert perspektiv af psychedelia brugerne. Ihvertfald størstedelen :)

God karma herfra.

og i læser og snakker om stoffer konstant, tager sikker os lortet alt for tit. Sådan er det sku da at være stofmisbruger, man tænker sku da på lortet næsten hver dag, og tror ikk på i ikk gør, ellers ville i sku da ikk vide alverdens tænk, om det hvis i ikk sad og læste om det hver dag

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Sorry, jeg skrev alle havde prøvet det mente det ikk så nært, men siger bare hvis man ikk lig ved bedre og en kammerat siger det er grinern nok, så kunne det godt være man købte noget på den nærmeste tankstation, uvidende om hvor skadeligt og farligt det enlig er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
og i læser og snakker om stoffer konstant, tager sikker os lortet alt for tit. Sådan er det sku da at være stofmisbruger, man tænker sku da på lortet næsten hver dag, og tror ikk på i ikk gør, ellers ville i sku da ikk vide alverdens tænk, om det hvis i ikk sad og læste om det hver dag

Helt seriøst: Med den attitude du lægger for dagen, tror du så ikke du er landet det helt forkerte sted?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søg professionel hjælp.

Farvel.

Senest rettet af wEstzIde 29 aug 2007 01:33, rettet i alt 2 gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]