Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er rimelig stor enighed herinde omkring, at man helst vil give lidt flere penge og så få bedre kvalitet kokain eller amfetamin. Men hvad er så forskellen på følgende: Èn streg med 50 mg, som er 100% rent og en streg med 100 mg, som er 50% rent. Umiddelbart lyder det for mig som om, at der egentlig ingen forskel er. Nogen der kan forklare?

Senest rettet af :D  20 aug 2007 21:23, rettet i alt 2 gange.

Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
dudeN skrev:
Der er rimelig stor enighed herinde omkring, at man helst vil give lidt flere penge og så få bedre kvalitet kokain eller amfetamin. Men hvad er så forskellen på følgende: Èn streg med 50 mg, som er 100% rent og en streg med 100 mg, som er 50% rent. Umiddelbart lyder det for mig som om, at der egentlig ingen forskel er. Nogen der kan forklare?

Btw, er der en guide et sted til oprensning af amfetamin. Jeg kender godt dem med acetone, men en lidt mere omfattende guide ville være nice. Helst en idiotsikker én. ;)

Det kommer jo også an på hvad de sidste 50% består af ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
dudeN skrev:

Btw, er der en guide et sted til oprensning af amfetamin. Jeg kender godt dem med acetone, men en lidt mere omfattende guide ville være nice. Helst en idiotsikker én. ;)

Tjaaa, nu ved jeg ikke så meget om, hvad folk render rundt og cutter det op med. Lad os sige, at de sidste 50% består af det/de mest hyppige cutte-produkt(er). :D

Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
dudeN skrev:
Winta skrev:
dudeN skrev:

Tjaaa, nu ved jeg ikke så meget om, hvad folk render rundt og cutter det op med. Lad os sige, at de sidste 50% består af det/de mest hyppige cutte-produkt(er). :D

Har faktisk ingen rigtigt anelse om hvad folk cutter med, har kun selv haft cuttet med mel, for at få kapsler til at blive en bestemt størrelse, og det er i hvert fald ikke rart at sniffe.. Men tror det mest normale er Flormelis, og det skulle vidst ikke være så slemt, men der kan nok være langt være ting i.

Titel:
Junior medlem

som regel er det vel cuttet med kreatin eller noget i den dur (evt druesukker i amf? bwadr!)
personligt går jeg os ind for at betale lidt mere, hadder at proppe unødige kemikalier i hovedet... umiddelbart er der vel ikk nogen forskel på de to streger, men er nok forskel på prisen, og så fremt du ikk har givet dobbelt så meget for det gode ku det jo ihvertfald godt betale sig.. ellers en smagssag?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
det mest hyppe at cutte med er vel kreatin/protein pulver, lactose, marizena..

men vil nok vælge den streg på 50mg hvor det er 100% rent, da det efter min mening vil give en "renere" rus, og så får man ikke alt unødvendigt op i snudeskaftet :) ...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Tja, kreatin eller knuste piller som panodil osv, alt hvad fanden folk kan finde på.
Dog helst noget der ikke smager eller lugter for det kan jo smages/lugtes når man får produktet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Panodil, pinex er det der ligner coke bedst... Man er da helt galt på den hvis man cuter med flormelis eller mel :roll: laktose, kreatin, druesukker kan man cutet amf med, men det er så tydeligt hvis man bruger det i coke...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dudeN skrev:
Nogen der kan forklare?

I den ene streg er kokainen 100% rent, i den anden er det 50%. Og i den anden bunke, hvor det er 50% rent, kunne der være op til flere kilo kokain, det ville stadig kun være 50% rent, hvis man antager at du tilføjer mere og mere af den den samme kvalitet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er en enorm forskel på 50 mg 100% ren kokain frem for 100 mg 50% ren kokain.

Tager du den rene udgave får man en virkning man ikke kan opnå med den halvt så rene.
Det reneste kokain jeg har prøvet har været omkring 80%+, og aldrig har jeg fået en virkning så lækker. 50% er ikke værd at betale penge for da doserne er tårnhøje og virkningen er sløvere og aftager hurtigere.

Pt. er jeg ikke i stand til at give en mere fyldestgørende forklaring, men renhedsprocenten og doser følges ikke ad på den ellers "logiske" måde. Måske det har noget at gøre med cuttemidlerne.

Kan man få rigtig god kokain, så giver det dig altså en følelse man efter min mening ikke kan få ved meget dårligere varer, (næsten) uanset dose.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det er da temmeligt logisk. Hvis 50-60 procent er cutmiddel, dækker det noget af slimhinden, som du optager kokaínen igennem. Slimet som dannes i næsen nedsvælges også efterhånden som nyt produceres, og der vil formentligt være en del kokain fanget i det, i forhold til hvis al pladsen var forbeholdt kokainen:) Kan ikke rigtigt se andre grunde til at effekten skulle være anerledes. Det optages sikkert også i indre mængder af gangen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
folk cutter med kreatin og modermælks erstatning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dudeN skrev:

Sært spørgsmål.

Men selvfølig vil det rene kokain være at foretrække. Ikke kune fordi at cut stoffer ikke er noget man ønsker. Men også fordi at dit kokain kommer ind mere rent og koncentreret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man skal også tage slimhindens størrelse med i betragtning, hvis du tager 100mg crap i forhold til 50mg rent, så dækker den cutede streg et større areal i din næse, og noget rammer ikke slimhinden, og bliver derfor optaget langsommere. Eller måske slet ikke.

Tager du crack? Nej det er bare crap... fuck café latte

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er enig i, at der er noget specielt ved kokain, som er meget rent. Urent kokain kan også give et superlækkert rush, men det kræver vanvittigt meget hele tiden. Hvis det er oppe i omkring 80-90% rent, så kan man tage en ekstremt lille streg og føle sig max dejligt supermand i mindst en halv time. Jeg vil gerne betale 1000 kr. for et gram så rent coke frem for at give 500 kr. for noget 50-60% rent, så er det sagt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
Hvis det er oppe i omkring 80-90% rent, så kan man tage en ekstremt lille streg og føle sig max dejligt supermand i mindst en halv time. Jeg vil gerne betale 1000 kr. for et gram så rent coke frem for at give 500 kr. for noget 50-60% rent, så er det sagt.

Præcis.

Det er virkelig synd at cutte et så lækkert stof som kokain. Kokain skal ikke cuttes, så må folk bare betale det ekstra. Hader folk der sælger cuttet cola, FØJ. Så vil jeg heller være fri.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vi er inde på snakken om kokain's renhed - er der nogen som har erfaring med det forskellige testkits til netop det?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
dels hvad stoffet er cuttet med, og dels hvor lang tid det taget at optage den samme mængde ønskede stof.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]