spiffeh skrev:
ths skrev:
spiffeh skrev:
ths skrev:
Vil sige som child_of_gaia.. Giv slip og go with the flow så får man helt sikkert den fedeste oplevelse..
"Sad lidt ved skrivebordet og syntes tingene omkring mig rystede påfaldende meget - indtil det gik op for mig, at det var min krop der rystede! Jeg kunne ikke få tanken ud af hovedet om at jeg havde taget alt alt for meget - selvom jeg godt vidste jeg umuligt kunne have taget en farlig dose. Det tankeloop skulle blive ved med at forfølge mig de næste 3-4 timer - selvom jeg forsøgte at fortælle mig selv at det ikke kunne passe. "
fra en tilfældig trip rapport..
go with the flow - så var han endt på sygehuset og havde fået et meget meget dårligt trip.
personligt har jeg også selv haft nogen meget underlige tanker på svampe omkring livets mening.. - jeg kom frem til at livet ikke havde nogen mening, og derfor var der ingen grund til at leve.. go with the flow og jeg havde hoppet ud af mit vindue - men hel dum er man jo heller ikke. - så jeg skiftede til nogen mere positive tanker.
- hvis du får meget dårlige tanker kan du jo ikke bare "gå med dem, lade trippet styre dig".. - så skal du da prøve at få ændret dit trip til noget bedre? - det er som sagt i din hjerne det hele forgår, og du kontrollere mere eller mindre din hjerne.
Så ubehagelige tanker har jeg nu aldrig haft.. Og ville nok genoverveje det at tage svampe hvis det var den slags ting jeg sad og tænkte på, for så er det vel et eller andet sted ikke det værd..
Og læste du hel mit indlæg ?
ths skrev:
Og bliver det alt for ubehageligt så husk på det ikke er virkelighed, det er bare noget du har taget der spiller din hjerne et pus.. Og du skal nok vågne op og være frisk igen..
Altså sidder du og tænker på at hoppe ud af vinduet eller noget i den stil, så mind lige dig selv om at det ikke er virkelighed, men bare noget du taget der fucker med dig... Men igen hvorfor tage noget der for dig til at tro du lige så godt bare kan springe ud af vinduet fordi livet ikke giver mening ?
nu sprang jeg heller ikke ud af vinduet - men de tanker kørte stadig igennem mit hoved. - folk får meget underlige tanker på svampe... før eller senere oplever du nok også at de ting du tænker kan være dybt mærkværdige.. - og det var ikke ubehageligt.. jeg sad bare og tænkte det.. - du vil måske fortælle mig meningen med livet, og hvorfor man skal leve det?
og ja hvorfor tage noget der får dig til at tænke at livet ikke giver mening?.. - så hellere tage noget så du glemmer det og vælter rundt i tager på piger i din alkoholbrandert? - alle oplever underlige tanker under en rus.. generelt altid.. du har måske heller aldrig stået ved kanten til en dyb afgrund og overvejet hvordan det ville være at opleve de få sekunders frit fald? eller hvordan det ville være at være død? - så længe det er tanker sker der ikke meget.. også derfor at man ikke bare skal "go with the flow"
jeg bliver facineret af den slags oplevelser.. der er ingen grund til at proppe sig med stoffer bare for blive blive blæst.. selvom det også kan være sjovt.
- efter den oplevelse forstår jeg også hvordan nogen folk kan miste tiltroen til eksitensen.. - jeg har dog ikke selv mistet troen.. bare oplevet hvordan det er.
- og hvis du kigger på den tilfældige triprapport, så tror vedkommende at han måske kan dø på grund af en overdosis? hvorfor tage et stof der får dig til at tro det?..
Jo jeg har da osse haft mærkelige tanker, men aldrig noget der kunne have fået mig slået ihjel.. Ubehagelige / fucked tanker , så tænk lige på at det altså kun er noget du har taget der fucker med dig og det er ikke nødvendigt at springe... Og nej jeg vil sgu ikke fortælle dig meningen med livet hvor fanden skulle jeg lige kende den fra ? Og har vist heller aldrig givet udtryk for at være istand til at fortælle dig den..
Hvorfor begynder du nu at snakke om alkohol og kællinger ?
Og nej jeg stiller mig ALDRIG ud til kanten af noget som helst, hader højder

Og jo jeg har da overvejet hvordan det ville være at dø, men aldrig mens jeg var på et trip og er altid kommet frem til at det er sgu ikke helt det værd...
Læs nu hvad jeg skriver : Tænker du ubehagelige / vanvittige tanker om at springe ud af vinduet eller tror du er ved at dø fordi du har taget for meget, så mind dig selv om at det er noget du har taget der fucker godt og grundigt med din hjerne og at du nok skal vågne op og være frisk igen !!! Altså går du helt i selvsving skal du ikke go with the flow.. Det regnede jeg egentlig med at var til at læse ud af min tekst i hvert fald hvis man lige læste den igennem 2 gange !!