Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

KaFFeGrums skrev:
hehe det lyder som om du er i det falske narkomiljø, find nogle rigtige mennesker ^^

Hvis den var henvendt til mig, så er jeg faktisk glad for at der er mange ikke brugere i omgangskredsen - det holder mig lidt forankret i den "normale" verden...
Men med det sagt, så mangler vi sgu også nogle flere som er med på det af og til (ikke mindst lidt piger også - det gør festerne anderledes) - ved fx ecstasy har det meget stor betydning for mig at der er andre omkring mig i samme tilstand... - omvendt så er jeg også pisse dobbeltmoralsk, for ankommer jeg til en fest hvor alle er nogle "misbrugslignende" typer, som sidder og suger cola ad libitum, har jeg ikke rigtig lyst til at være der - især ikke hvis det er nogen jeg ikke kender :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Søren00 skrev:
Jeg kan genkende mange af de ting du skriver. Dette: - "Den måde kokain er blevet en "se-mig-hallåå åå-se-hvor-rig-jeg-er"-ting på linje med D&G, Gucci, LV og hvad fanden det ellers hedder, blandt de yngste teenagere, og de derfor næsten sender kæde-SMS'er rundt efter indtag (alle har sgu da råd til at dele et gram coke med fire andre)" er en af de ting du nævner som virkelig også forekommer mig totalt fucked. Det er helt vildt der hvor jeg kommer fra, og det sørgelige er at det gik igang efter "Rich Kids" kom.

Der er mange af de ting du siger der passer. Min liste er knap så lang, men lavede jeg én, ville flere af ting du nævner passe ind.

Prøv og forestil dig hvordan det er heroppe i Gilleleje/Rågeleje/Tisvilde :roll:

Der er man direkte bums hvis man ryger hash/ta'r speed "for det er jo for fattigrøve" osv..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Chanders@

Jeg kan nikke genkendende til langt de fleste af dine punkter - Dog ligger det et godt stykke tid tilbage, ca. 6-12 måneder.

Jeg valgte at tage en 3-måneders pause fra alle stoffer (undtagen gratis coke). Nogle syntes det var cool, andre syntes jeg var hellig. Men inden jeg var færdig var stemningen i den gruppe jeg gik i en hel anden - Stofferne fyldte noget mindre, men snakken OM stoffer var nærmest ikke-eksisterende. Det var virkelig en befrielse! Jeg er så glad for at se at folk rent faktisk havde andre ting at byde på end "lamme-historier".
I min situation havde de fleste det dog også sådan at det havde taget en smule overhånd for os alle sammen.

Jeg ved ikke hvad der konkret ville hjælpe i din situation, men en god lang pause, ville garanteret ikke skade. For mig havde det rent faktisk den omvendte effekt af hvad jeg havde forestillet mig: Jeg troede jeg ville savne det enormt meget, og se super meget frem til at kunne lamme mig igen. Men det forholdte sig fuldstændig omvendt - Jeg blev gladere og gladere for hver dag der gik for IKKE at være lam, og finde nye ting at gå op i.

En ting du også nævner er, det her med at man skaber et venskab hvor det er legitimt at tage stoffer: Det er en del af samværet. Pludselig er samværet tomt og kedeligt UDEN stofferne. Ergo lammer man sig stort set hver gang man er sammen, enten på det ene eller det andet.
Der hjalp det for os/mig at komme mere ud af huset, droppe at se film hjemme, men tage på cafe/bar, i biografen, ud at bowle eller what ever.

Held og lykke med det!

JD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]