Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Hej hej. Super godt forum i har jer her!

Jeg er så småt gået i gang med at planlægge min næste klassiske koncert(Altså som tilhører) og vil i den anledning gerne have lov at udspørge Psy.dk om erfaringer inden for KLASSISKE koncerter på drugs.

I min situation vil setting nok primært være i små kirker og den slags, med en bred "kompakt" lyd. (Sådan oplever jeg det ihvertfald).

Hvad ville kunne gøre sig som et mildt auditivt psychedelia?

Titel:
Medlem

Jeg er ikke sikker på hvad du søger, men hvis det er et psykedelisk stof der selektivt påvirker hørelsen, er DIPT nok det du søger:

http://www.erowid.org/library/books_onl ... al04.shtml

Ellers er LSD et andet godt bud på et stof, som er godt at udfolde sig kunstnerisk på, især musisk. Cannabis er semipsykedelisk og kan ligeledes godt at udfolde sig musisk på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DiPT... Det lyder yderst interessant... Jeg ejer den pågældende bog, og har ingen ide om hvorfor jeg ikke kiggede den igennem først:) Det vil jeg gøre.

Hashis er en god ide, og kan bestemt anbefales, men IMO er netop hash også meget begrænsende, da det i mit tilfælde påvirker hukommelsen i utrolig høj grad, og det er jeg ikke interesseret i, da jeg holder meget af selve mindet om en god koncert.
I et koncert-tilfælde har jeg drukket særdeles stærk guldkakao, og det var ret så fantastisk, men kunne ikke huske så forfærdeligt meget bagefter:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes du skal få fat i noget thc-præget sativa cannabis, noget der får dig op at flyve, jeg har virkelig været rørt til tårer af musik, også klassisk på god opturscannabis.

Ellers måske nogle svampe? Jeg synes meget lydene taler til mig og virker mere inde i hovedet/sammensmelter med mit sind og virker enormt brede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Alle de psychedelia's jeg har prøvet, har påvirket min af opfattelse af lyde.

Så jeg ville nok i gå efter et stof, med mindst muligt budyload og kvalme. Især da det er under en koncert, hvor man ikke bare kan side og brække sig konstant.

Senest rettet af CamelJJ 13 aug 2007 12:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
LSD er på den ene side fremragende at høre musik på, men er måske ikke det mest hensigtsmæssige, grundet den lange varighed.
Men det ville nok være mit valg.

(En Prokofiev-koncert på LSD?! Wauw... Det må prøves)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSD giver jo nok en del tanker. Er det noget du vil have med? Eller vil du bare lytte og være "klar" i hovedet? Hvor meget visuelt vil du have til koncerten?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
-En fed tanke synes jeg. Du skal bare lige have med i dine overvejelser, at det også skal være et stof, hvor du kan sidde stille og forholde dig i ro. Ligemeget hvor meget jeg nød musikken, ville jeg trippe rigtig meget over ikke at kunne fedte rundt på stolen, eller grine osv.. Men kun sidde helt stille. :shock:

Jeg ville nok vælge en lille dosis svampe eller måske en lille dosis MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
osse her.. mdma og solbriller... så er den hjemme makker 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
waggafnipsen skrev:
osse her.. mdma og solbriller... så er den hjemme makker 8)

Du venter bare på at have en at give ret hva? :roll:

Jeg synes 2c-e giver utrolig meget forøget forståelse og indlevelses evne i musikken. Det var måske en mulighed. Sativa domineret skunk, har vidst været nævnt. Det lyder også som en mulighed for dig, specielt fordi det ikke påvirker hukommelsen så voldsomt, det er i hvert fald min erfaring.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svar, jeg researcher på livet løs:)

Citat:
LSD giver jo nok en del tanker. Er det noget du vil have med? Eller vil du bare lytte og være "klar" i hovedet? Hvor meget visuelt vil du have til koncerten?

Jeg leder fortrinsvis efter et "Audio enhancing" stof (jah, der er vel desværre intet "wonderdrug" i den dur) men de store visuals gemmer jeg nok til en anden gang, hvor der står teater, ballet, opera eller noget i den stil på programmet, det kunne være rigtigt rigtigt trippet... (eller...nej måske ikke lige opera)

Men first things first!
Jeg tror faktisk at jeg vil prøve at fremskaffe noget af det føromtalte DiPT, og indtage en behersket dosis.

Nu håber jeg at jeg har quotet på den korrekte måde. Det kan godt være en anelse vanskeligt at hitte ud af:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]