Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsauce.
Mine fine udendørs planter lader til at være blevet angrebet at et eller andet!
det ligner lidt, at der er en der har kørt med fuld fart på mountain-bike, og stoppet skridende i en masse jord, lige ved siden af planterne.. Eller de er ihvertfald brunlige/plettede..
SOMEBODY HELP ME...
Jeg har hørt noget om at det skulle være godt at komme vaskepulver i jorden, pga. fosfor?

Nu er det kun nogle af dem der ser sådan ud, og resten er super flotte og store, men hvornår er det på tide at høste?
Har hørt noget om, at det skulle være slutningen af efteråret? Nærmere betegnet, den første dag temperaturen kommer ned omkring 0c?
Er det helt ude i hampen? (hii hii)

Hilsen Chili

Titel:
Stodder
Brugeravatar

http://www.dcfonline.dk/cf/

Titel:
Medlem

Citat:
Jeg har hørt noget om at det skulle være godt at komme vaskepulver i jorden, pga. fosfor?

vaskepulver/sæbe bliver lavet af lud og fedt. lud er en base og det vil ændre på ph-værdien. idioten der fortalt dig det er godt for dine planter er sikker den samme idiot der ikke kan lide dig og har kørt dine planter ned. :lol:

Titel: ??
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
hej chili
, det ku evt. godt lyde som om der er ved og gå mug i planten, er der det, mener jeg du skal høste dem nu og pille muggen af og hænge dem til tørre,

ang. resultat på dyrkning, det er godt for planten hvis den har noget modstand, jo svære planten har ved og gro jo stærkere resultat vil du få, husk på det er en ukrudtsplante, jeg plejer selv og komme lidt sand i min jord, så den er mere grov, det går langsom istarten men den tager ved senere, ang når du begynder og høste kan du se på planten men jeg plejer og trække den til september hvis vejret tillader det.

Mvh Fushibask

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]