Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuuuuuck så er det sgu imorgen!!!

God festival til alle, det bliver for vildt!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Nogen der har ris/ros her efter festen.....?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Neglen skrev:
Nogen der har ris/ros her efter festen.....?

Jeg havde en absolut genial fenomenal tur derned. Vejret var ikke saa fantastisk, men det var sgu egenlig lige meget naar det kom til stykket. Det er jo af lige vel om natten magien sker, Jeg havde det hvertfald fantastisk fedt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg havde hvertfald en fantastisk fenomenal festival, virkelig virkelig godt. Tak til alle for en virkelig dejlig stemning.

Nu gik jeg heldigvis glip af det meste musik om dagen, da jeg for det meste lå og sov. Men nætterne var hvertfald spækket med lækkert musik, især Electrypnose, Penta, Digitalist, Whicked Hayo søndag nat var genialt. Hallucinogen spillede (som altid) et virkelig lækkert set. Sjovt at bruge Gamma Goblins, som en slags overture. Hilight Tribe spillede også mindst lige så fedt som sidste år på Boom. Altid sjovt med bands der spille goa/psy.

En anden ting jeg synes der var lækkert, var at der kun var live sets om natten. Desuden synes jeg at laserne og projectorne nogen gange spillede alt for vildt sammen, så det hele gik op i en størrer enhed. Virkelig, virkelig genialt. Progresive scene var virkelig også god, hvis man lige havde brug for lidt mere tilbagelænnet musik.

Angående lyden på Full-on synes jeg at basen udfasede sig selv forskellige steder, men hvis man fandt det rigtige spot (f.eks over ved en af stolperne i højre eller venstre side), var lyden virkelig god. Basen lå hvertfald lige i mellem gulvet

Lyden på Prog. var rigtig nok lidt spøjst, hvis man stod det forkerte sted, men lige ledes, hvis man stod det rigtige sted, var den fin nok.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
virkelig fed festival!

mødte en masse dejlige mennesker dernede, og boede i en alt for grineren camp, hvor der næsten hele tiden var nogen der var ved at knække sig af grin. På trods af regn og blæst, som næsten blæste halvdelen af vores camp væk, bogstaveligt talt. Vi havde 4 pavillioner med backdrops, tæpper og stole over det hele, hyggelys, skraldestativer osv... Det var virkelig nice og rydeligt.

På 5 sekunder blev det trashed da 2 af pavillionerne blæste op og lagde sig på hovedet af de andre 2. Derefter blev lejren korrigeret flere gange for ikke at blæse væk, og endte med at være i halv højde over det hele så man skulle nærmest rulle ind under, for at komme ind. Skrald, drikkevare og ting lå spredt over det hele, fordi man ikke kunne holde orden når man kun kunne kravle rundt.
Glem aldrig gaffatape, snor og strips! Det er virkelig guld værd og kan redde en hel camp fra total ødelæggelse.

Vi efterlod også stedet pænt opryddet.

Vejr eller ej... Vi havde det fanme fedt og kæderøg joints hele tiden plus nogle jord-hugaer og der blev indtaget rigelige mængder knark af alverdens slags, men dog ret kontrolleret i vores camp i hvert fald.

Af forskellige substanser jeg ved blev indtaget i vores camp, enten af folk i campen eller folk der kom forbi, er:

THC (skunk, pot, hash(sort ryger og pollen), charras)
alkohol
amfetamin
coke
mdma (i rene hvide og store krystaller, andet i pulverform, sansynligvis knuste krystaller, der var også to der spiste en pille hver, men sagde den ikke virkede)
methylon
piperazinpiller (forskellige med bl.a. 30x muskatnød ekstrakt, bzp, tfmpp, mcpp, meopp, tftpp)
lsd (blotters og flydende)
doi
svampe
meskalin
ghb
ketamin
2cb
2ci

Musikken var fed på proggy scene men lyden en smule skuffende pga setupet. En masse lækker mad i boderne, og rare mennesker overalt.

Det var klart federe end Voov, som jeg har været til de sidste 4 år.

Næste år hedder det

Tshitraka, fullmoon og boom!

På mandag tager jeg til Amsterdam i 5 dage og chiller på cofeeshops og intet andet... så er ferien værdigt sluttet for denne gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes sgu det var lidt skuffende i forhold til sidste år, primært pga. vejret, men ikke mindst pga. alle de lamme danskere der tror at sådan en festival er udendørs amager bio eller bryggen! :x

Fandme lige før jeg var flov over at være dansker dernede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
:yeah:

sad vi også og snakkede om i vores lejr, men jeg syntes det var som om at "de hårde drenge fra bryggen" (som de blev kaldt i vores lejr) forsvandt omkring søndag-mandag..

men ellers fed nok festival, specielt tirsdag fra kl 00-11, bare ærgeligt med vejret, men sådan er det jo..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
kan kun være enig i at de der amf-hoveder der holdte deres egen fest på campingen var lidt for pinligt... vi sørgede også for ikke at tale for højt dansk når vi skulle forbi... Man skulle nødig kædes sammen med kexeklapperne, steroidevragne og amf-hovederne.

Vores camp lå helt nede i bunden, væk fra festpladsen, på den anden side af landingsbanen. Der var sku kun hyggelige folk der, på trods af de forskellige ting der blev indtaget. Mængderne var ikke vilde, slet ikke af amf og coke... der kan man vist tælle det totale antal streger i lejren på en enkelt mands hænder og fødder. Det var mest hash vi gik amok i. Og generelt nede på festpladsen var stemningen i top synes jeg.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg havde også en rigtig god festival!
På mange måder bedere end sidste år, ikke pga. vejret men fordi jeg havde penge nok og massere af hjælpe midler til humøret :)

Den Progressive scene var også for vild i år :shock:

Middel Earth er jo også på trapperne! Tror det bliver hyggeligt, håber vejret bliver godt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg skrider til Ozora i morgen... Ha' det godt! :P

Nogen der skal til Indian Spirit senere på sommeren?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DEX: Jeg var meget tæt på at tage til Ozora efter du sagde det fandtes, det er jo lidt ukendte festivaller, når man ikke kender dem :) vil du ikke kort give nogle navne på hvad der findes som er en smule psy relaterede ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der er jo tonsvis... Tjek isratrance.com, det er vel nok en af de mest up-to-date sider vedr. festival-info.

Jeg har hørt om en gratis hemmelig festival i Bulgarien senere på sommeren. Den skulle svjv hedde Teknical eller noget i den stil, men selv efter ivrig googling har jeg intet kunne finde! :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tusind tak, men nu har du erfaringen med de festivaller og jeg er igang med at få det. Men hvis du finder den du omtalter så må du gerne smide en PM :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hejsa :D

Jeg var kun til Fullmoon festivallen fra lørdag morgen til midt tirsdag, men fuck jeg hyggede mig max sammen med nogle hvis pavillion fik lidt for meget vind i sejlet :o
De var sku hyggelige!
Musikken var ret tilfredsstillende om natten på full on scenen efter min mening.. Ikke fordi den progresive fejlede noget.. Men.. Ja.. Feeee måsæk!

Mødte altså nogle hoveder herfra, men kan ikke huske deres brugernavn nu, så jeg har ikke haft kontakt med nogle fra festivallen siden.. Lidt nederen.. Hvis i læser det her, vil i så ikke lige smide en PM?

Mvh. Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]