virkelig fed festival!
mødte en masse dejlige mennesker dernede, og boede i en alt for grineren camp, hvor der næsten hele tiden var nogen der var ved at knække sig af grin. På trods af regn og blæst, som næsten blæste halvdelen af vores camp væk, bogstaveligt talt. Vi havde 4 pavillioner med backdrops, tæpper og stole over det hele, hyggelys, skraldestativer osv... Det var virkelig nice og rydeligt.
På 5 sekunder blev det trashed da 2 af pavillionerne blæste op og lagde sig på hovedet af de andre 2. Derefter blev lejren korrigeret flere gange for ikke at blæse væk, og endte med at være i halv højde over det hele så man skulle nærmest rulle ind under, for at komme ind. Skrald, drikkevare og ting lå spredt over det hele, fordi man ikke kunne holde orden når man kun kunne kravle rundt. Glem aldrig gaffatape, snor og strips! Det er virkelig guld værd og kan redde en hel camp fra total ødelæggelse.
Vi efterlod også stedet pænt opryddet.
Vejr eller ej... Vi havde det fanme fedt og kæderøg joints hele tiden plus nogle jord-hugaer og der blev indtaget rigelige mængder knark af alverdens slags, men dog ret kontrolleret i vores camp i hvert fald.
Af forskellige substanser jeg ved blev indtaget i vores camp, enten af folk i campen eller folk der kom forbi, er:
THC (skunk, pot, hash(sort ryger og pollen), charras) alkohol amfetamin coke mdma (i rene hvide og store krystaller, andet i pulverform, sansynligvis knuste krystaller, der var også to der spiste en pille hver, men sagde den ikke virkede) methylon piperazinpiller (forskellige med bl.a. 30x muskatnød ekstrakt, bzp, tfmpp, mcpp, meopp, tftpp) lsd (blotters og flydende) doi svampe meskalin ghb ketamin 2cb 2ci
Musikken var fed på proggy scene men lyden en smule skuffende pga setupet. En masse lækker mad i boderne, og rare mennesker overalt.
Det var klart federe end Voov, som jeg har været til de sidste 4 år.
Næste år hedder det
Tshitraka, fullmoon og boom!
På mandag tager jeg til Amsterdam i 5 dage og chiller på cofeeshops og intet andet... så er ferien værdigt sluttet for denne gang.
|