Supermand skrev:
Hej alle sammen. Her på det sidste har jeg tit været i byen, taget meget amfetamin osv osv
Her sidste lørdag sugede jeg ca.3-4g amfetamin, spiste 1 rohypnol, røg lidt hash, sugede et par streget coke og drak mig rigtig godt fuld (

)
Jeg tog så i byen og havde det pisse fedt. Jeg sov selvfølgelig ikke den nat og søndag formiddag tog jeg et ordenlig bong hoved. Der gik mit hjerte amok og jeg endte på sygehuset. Havde en alt for høj puls. Jeg kom hjem derfra mandag aften. I den tid jeg var på sygehuset havde jeg slet ikke sovet heller, hørte syner, så syner, og havde stadig store pupiller. Tirsdag fik jeg så et angst anfald, røg på sygehuset, men fik afvide det ikke var farligt men at jeg sku tage den med ro.
Hvad vil i råde mig til at gøre? Er ikke meget for at ligge stofferne helt på hylden, men vil gerne holde mig fra amfetamin,cocain og rohypnoler ihvertfald!
Det lyder fuldstændig vanvittigt! på 0.5g sover jeg ikke de næste 24 timer.
Enten har du en latterlig høj tolerance fordi at du propper dig med det lort weekend efter weekend, eller også er det bare vold cuttet.
In any case, hold en lang pause. Prøv at find de andre værdier i livet. Dyrk lidt motion eventuelt, foretag dig andre sjove aktiviteter. Du mærker muligvis ingen bivirkninger nu. Men desto længere du indtager amf, desto hårdere kan det blive at gå igennem langtidsbivirkningerne når du stopper.