Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sygehuset
Junior medlem

Hej alle sammen. Her på det sidste har jeg tit været i byen, taget meget amfetamin osv osv

Her sidste lørdag sugede jeg ca.3-4g amfetamin, spiste 1 rohypnol, røg lidt hash, sugede et par streget coke og drak mig rigtig godt fuld ( :( )

Jeg tog så i byen og havde det pisse fedt. Jeg sov selvfølgelig ikke den nat og søndag formiddag tog jeg et ordenlig bong hoved. Der gik mit hjerte amok og jeg endte på sygehuset. Havde en alt for høj puls. Jeg kom hjem derfra mandag aften. I den tid jeg var på sygehuset havde jeg slet ikke sovet heller, hørte syner, så syner, og havde stadig store pupiller. Tirsdag fik jeg så et angst anfald, røg på sygehuset, men fik afvide det ikke var farligt men at jeg sku tage den med ro.

Hvad vil i råde mig til at gøre? Er ikke meget for at ligge stofferne helt på hylden, men vil gerne holde mig fra amfetamin,cocain og rohypnoler ihvertfald!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hash kan godt resultere i hjertebanken, og jo mere man bliver oprørt over det, jo mere knokler hjertet afsted :) Det kan være rimelig skræmmende, og det er en god begyndelse på at dårligt trip. Oven i alt det andet, har det åbenbart været for meget (jeg har ingen erfaring med kokain, amfetamin og rohypnol, så andre må kommentere på de mængder, du indtog).

Det er nok ikke nødvendigt at blive afholdsmand, men du skal vel også være rimelig tunghør for helt at overhøre den advarsel, du har fået?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

For mig virker 3-4 gram amf som virkelig meget! Jeg vil umiddelbart gætte på, at det var den relative høje dosis amfetamin, der gjorde udfaldet. Du burde holde lidt igen med så meget, og hvis du ikke kan styre det og virkelig SKAL have så høje doser, så er der ikke andet for end at stoppe helt.

Junior medlem

Kære du! - py ha - du forskrækker mig helt - tænk dig dog om - hvad f.... er det du gør med dig selv og dit liv - du har altså kun ét liv! - og du har simpelthen pligt til at bruge det fornuftigt! du skal huske at du har mange (måske70-80 år) foran dig.....

- Hvad laver du når du ikke tager stoffer? - hvem holder du af? - hvem holder af dig? - hvem snakker du med?

Misforstå mig ikke! - jeg er egentlig ligeglad med om du tager stoffer - blot skal du tænke på hvorfor du tager det - hvad det kan gøre for dig - ikke blot tage det fordi du vil være så "skæv" / "lam" /"dum" som overhovedet muligt! - og lige til sidst ..... hvor gammel er du? 17-18 ? Pas på dig selv!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Supermand>> hvis jeg var dig ville jeg holde en meget lang pause med alle substanser, måske med undtagelse af hash og alkohol en gang imellem.

Og så, hvis du vender tilbage til at ville tage stoffer igen, så gøre det relativt sjældent.

3-4 gram amfetamin er da osse sindsygt meget. Enten er det helt utroligt beskidt amfetamin, eller osse har du en hidsig resistance grundet overforbrug. Jeg gætter på det sidste.

Slap af med stofferne. De er sjove. men de har det osse med at skade dig, ved overforbrug.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
for mig at høre er det også noget at en blanding du har været ude i. uppers + downers er jo som sagt ikke særlig sundt. jeg vil også mene at du skal holde en pause, også for at give kroppen lidt ro oven på sådan en tur.

Og når du så går i byen, så skal du måske holde dig til enten uppers eller downers, for kroppen bliver virkelig voldtaget af den cocktail du har haft gang i der ;)

better safe than sorry, pas på din krop, du skal slæbe på den nogle år endnu..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Ja nu må bestemme dig for om det skal være opkvikkende eller sløvende, ellers kan hjertet ikke finde ud af hvad det skal og der er derfor større chance for hjertestop..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
3-4g amf og søvnmangel vil altid fucke med dit hoved, i stor stil. hvorfor kan folk aldrig have et ansvarligt amf forbrug?

amf er ok i ny og næ, men meget af det stads fucker dig op. husk det ^^

Titel: Re: Sygehuset
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Supermand skrev:
Hej alle sammen. Her på det sidste har jeg tit været i byen, taget meget amfetamin osv osv

Her sidste lørdag sugede jeg ca.3-4g amfetamin, spiste 1 rohypnol, røg lidt hash, sugede et par streget coke og drak mig rigtig godt fuld ( :( )

Jeg tog så i byen og havde det pisse fedt. Jeg sov selvfølgelig ikke den nat og søndag formiddag tog jeg et ordenlig bong hoved. Der gik mit hjerte amok og jeg endte på sygehuset. Havde en alt for høj puls. Jeg kom hjem derfra mandag aften. I den tid jeg var på sygehuset havde jeg slet ikke sovet heller, hørte syner, så syner, og havde stadig store pupiller. Tirsdag fik jeg så et angst anfald, røg på sygehuset, men fik afvide det ikke var farligt men at jeg sku tage den med ro.

Hvad vil i råde mig til at gøre? Er ikke meget for at ligge stofferne helt på hylden, men vil gerne holde mig fra amfetamin,cocain og rohypnoler ihvertfald!

Det lyder fuldstændig vanvittigt! på 0.5g sover jeg ikke de næste 24 timer.

Enten har du en latterlig høj tolerance fordi at du propper dig med det lort weekend efter weekend, eller også er det bare vold cuttet.

In any case, hold en lang pause. Prøv at find de andre værdier i livet. Dyrk lidt motion eventuelt, foretag dig andre sjove aktiviteter. Du mærker muligvis ingen bivirkninger nu. Men desto længere du indtager amf, desto hårdere kan det blive at gå igennem langtidsbivirkningerne når du stopper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]