Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Under Blue Sky
Jeg ryger aldrig. Så det er udelukket. Jeg har mest for sjov to fine hampplanter til at gro. Men nu har jeg fået lyst til at blive skæv, idag, og har ikke mulighed/kontakter til at skaffe noget andre steder fra.

Her kommer så mit spørgsmål: Kan jeg æde en hampplante rå? Den lugter jo så dejligt af hash.... aaaaaahhhhh....
Eller er det helt udelukket? Ved godt at alle rygere nu vil disse mig for at slagte busken, men rygning er som sagt for mig totalt no-go.

Har overvejet DXM, men synes ikke rigtig om ideen.
Svampe ville jeg give rigtig mange penge for, men det er uden for min rækkevidde, desværre.

Håber I kan svare, så jeg kan sidde og stene,/baske lidt i aften.... :roll:

PS: Jeg er gammel svampetripper, over 30, så ingen teenageforvirring her. Trænger bare til at sumpe igennem....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
tvivler på at du får meget ud af din hampplante hvis den ikke er gået i blomst.. - men ellers burde man godt kunne spise den -

forstår godt du ikke synes om ideen med dxm - og svampe er jo ikke altid det letteste at finde på den her årstid..

ellers så har vi her i danmark et legalt alternativ kaldet alkohol.. - men vær meget varsom og træd stille frem, da rusen kan være uoverstyrelig og føre til nærmest psykotiske tilstande med aggresioner eller stærkt følelsesudladelse, du vil også miste din balanceevne og du kan falde og slå dig, så en tripsitter vil være på sin plads. - skal også siges at du skal passe på med at træde for hurtigt frem af med indtagelsen, da dette kan føre til opkast.

men held og lykke herfra

Titel:
Junior medlem

du kan godt spise din hamp plante rå, men ville være bedst at vente til plantens blomster er groet færdige, vil du helt klart få mest udad.
kommer an på hvor langt henne de er i blomsterfasen.

Titel:
Junior medlem

hmm, tror bare jeg må sumpe au naturel så....

Har ikke lyst til alkoholrus. Det sucks.

Svampe er lige mig, men ja, ikke nemme at få på denne årstid.

Min hamp er kun lige begyndt at "blomstre", så de får lov at leve videre i fred og fordragelighed.....

Tak for svarene. God weekend.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hellere holde dine planter i blomst istedet for at spise dem nu. Tvivler også på virkningen.
Men du kunne evt. købe en vaporizer, hvis du ikke bryder dig om røg. Eller, at ryge det.

Men det ville være spild af fine hampplanter at spise dem nu. De skal i blomst i noget tid og derefter tørres..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
haha jeg fik den helt samme idé idag da jeg stenede i min kolonihave, jeg gik rundt og var lidt muggen over at min han har dusket min hun plante så jeg besluttede mig for at æde en hel masse blade rå og lave lidt te på noget af det .. så jeg sidder nu og har en rimlig god skævert på ihvert fald bedre end jeg ventede :P

ps. jeg er en forvirret teenager

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Køb da en god klump ryger og så lav dig en kop varm guld kakao. Tror sgu det er for nedern at sidde og tygge i sådan en gang hampe-salat....

Ellers er der jo også GHB, Rød Fluesvamp, Diazepam eller Kodein/Morfin/Heroin hvis du bare vil være baske.... Hmmm, skulle lige til at skrive "...men pas nu på!!" Men det ved du jo nok godt ;)

Titel:
Junior medlem

Kender ikke nogen med adgang til div. sager, ellers havde jeg helt sikkert købt ind til en meditativ dag i nøgenhattens eller LSDens svøbe. Trænger bare sådan til at få styr på nogle ting oppe i mit hoved. Det er over 3år siden sidst, så jeg.... ja...

Sayeh: hvor mange blade ca brugte du? Er klar på at slagte en han jeg har gemt i min kælder... KILL KILL KILL KIIIIIILLLLLL !!!! :twisted:

(Ynkelige mig, har været i Fakta og købe Elephant Beer.... )

Hader fucking alkohol. Hvorfor er mentaliteten at hvis man ikke drikker lissom alle de andre, så er man stemplet som kedelig?? Jeg er 31, for gammel til at have tømmermænd flere dage efter, det gider jeg ikke!! Trænger til en ny omgangskreds. Bare ikke nemt, når man er tilflytter i en lille by på Djursland.....

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Rød fluesvamp og kodein skulle da ikke være så svære at skaffe. Der er en opskrift til kodein ekstrahering inde på Alkymistens Hjørne (tror jeg nok) kunne faktisk også godt selv tænke mig at teste den en dag. Lyder nu godt nok mere som om du er på jagt efter noget lidt mere alvorligt at beruse dig i, så jeg tror bare at jeg skrider! HEJ! :twisted:

Titel:
Junior medlem

Må jeg have lov at spørge hvorfor du ikke bryder dig om røg? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Du kan godt finde spids nøgenhat nu, så spar du dine penge op i stedet og brug hellere energien ude på markerne. Der finder du nok lidt mere end her :wink: Jeg fandt i hvert fald 88 stk for en uge siden. Vil vove at påstå sæsonen er rykket til tidligere fremover. Det er i hvert fald nogle fugtige somre vi har for tiden.. Dit eneste problem er bare hvor du skal lede. golfbaner (her er de lette at spotte, men pas på boldene) samt heste-, fåre- og komarker. Held og lykke med at finde dine fremtidige spots :D
-Meld da lige tilbage om du fandt noget. Hvis ikke, eller hvis du ikke ved hvad du skal lede efter, skal du nok få nogle tips så.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
min mand marok sn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bor rimelig tæt på en golfbane, og ledte hele banen igennem op til flere gange sidste år i mellem oktober og november, men jeg fandt ikke engang en enkelt spidsnøgenhat.. Kan det være at dem der "står" for golfbanen sprøjter med noget svampe gift eller lign. ??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Det lyder dyrt hvis de gør. Du skal "kun kigge ude i kanterne" - dvs ikke på selve banen - kun de yderste meter græs hvor det er lidt længere. Ikke helt oppe på toppen af bakkerne heller, men lidt under og så ellers ned efter. Græsset skal for det meste ikke være kortere end 5-7cm der hvor du leder. Husk at bemærk hvordan vejret er når i finder psyller. Med tiden (snakker ikke mere end en 1-3år) skulle i gerne udvikle en sans for vejret. Jeg kan beskrive gunstige forhold som kold og klar luft, men det er lidt svært at forklare. Den tid af året hvor den klare aftenluft kan være svær at få nok ned i lungerne af. Om morgenen må der meget gerne ligge rintåge. Det har der gjort der hvor jeg bor plus at det har regnet så meget som det har gjort (det har det ikke gjort alle steder nødvendigvis!)
Det kunne være, for dit vedkommende sayeh, at hattene har været våde endnu (så er de brune og grå og svære at spotte). Det kan så selvfølgelig også være at du ikke har været tæt nok på jorden med øjnene. Så tæt som muligt. Bliver du træt af at gå sådan, så sæt dig på hug engang imellem - det kan der også være held med.. Uanset hvad skal man lige vide hvad man kigger efter i hvert fald. Jeg finder for det meste heller ikke noget i starten, hvis ikke det er fordi jeg kender specifikke spots.

Det er kun vejledende det her jeg har skrevet - man kan også finde svampen andre steder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Det lyder dyrt hvis de gør. Du skal "kun kigge ude i kanterne" - dvs ikke på selve banen - kun de yderste meter græs hvor det er lidt længere. Ikke helt oppe på toppen af bakkerne heller, men lidt under og så ellers ned efter. Græsset skal for det meste ikke være kortere end 5-7cm der hvor du leder. Husk at bemærk hvordan vejret er når i finder psyller. Med tiden (snakker ikke mere end en 1-3år) skulle i gerne udvikle en sans for vejret. Jeg kan beskrive gunstige forhold som kold og klar luft, men det er lidt svært at forklare. Den tid af året hvor den klare aftenluft kan være svær at få nok ned i lungerne af. Om morgenen må der meget gerne ligge rintåge. Det har der gjort der hvor jeg bor plus at det har regnet så meget som det har gjort (det har det ikke gjort alle steder nødvendigvis!)
Det kunne være, for dit vedkommende sayeh, at hattene har været våde endnu (så er de brune og grå og svære at spotte). Det kan så selvfølgelig også være at du ikke har været tæt nok på jorden med øjnene. Så tæt som muligt. Bliver du træt af at gå sådan, så sæt dig på hug engang imellem - det kan der også være held med.. Uanset hvad skal man lige vide hvad man kigger efter i hvert fald. Jeg finder for det meste heller ikke noget i starten, hvis ikke det er fordi jeg kender specifikke spots.

Det er kun vejledende det her jeg har skrevet - man kan også finde svampen andre steder.

okay tusind tak for dit svar ! :D Jeg vil gå ud og lede nu ... Håber jeg er heldig!

Titel:
Junior medlem

Skal helt sikkert ud til mit sikre spot og tjekke om de spidse har meldt deres ankomst allerede i år!!!! SWEEEEEET !!!!

(bare lidt ærgeligt der er 35km efter at jeg er flyttet.... FUCK DET! :twisted: )

Til dig der skider i min morgenmad:

jeg har aldrig røget, og bryder mig bare ikke om røg. Og slet ikke nede i mine lunger!

Titel:
Junior medlem

Marok. Skal nok melde tilbage hvis jeg spotter dem :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
OT:

Citat:
Hader fucking alkohol. Hvorfor er mentaliteten at hvis man ikke drikker lissom alle de andre, så er man stemplet som kedelig??

100% enig. Jeg er 18 og har ikke været stiv siden jeg var 16. Hader rusen, og hader stive folk som stempler mig som kedelig fordi jeg ikke drikker. Kan bare ikke fucking se hvorfor det er et problem for folk... Og når de samme folk så finder ud af at jeg ryger den brede istedet så er man pludselig narkoman... Damn jeg forstår ikke den generalle druk-hjernes tankegang

Mvh Benjaimn

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]