Min prøvedosis var på tre piller, og jeg vejede ca. 73 kg. Siden den gik fint, og jeg slet ikke mærkede noget, valgte jeg og en ven, at vi skulle prøve at tage resten af pakken (17 stk.) den kommende weekend, så der var en lille pause mellem prøven og selve trippet.
Inden trippet åd vi noget mad, og tog noget frugt, nogen chips og noget væske (unden alkohol i) op på mit værelse, hvis vi nu blev sultne eller tørstige under trippet. Vi tog også noget papir og noget at skrive med frem, så vi evt. kunne skrive/tegne under trippet. Så tændte vi noget musik, slugte pillerne og lagde os på hver sin seng. Efter ca. en halv time begyndte vi at mærke noget. Når det begyndte mistede jeg helt tidsfornemmelsen, og jeg kan ikke helt huske hvad jeg lavede. Mens trippet stadig var lunde stærkt, fik jeg pludselig lyst til at lave et par armbøjninger (?!) og spille et bilspil. Jeg fik på et tidspunkt også lyst til at pisse, og for at gøre det, var jeg nødt til at gå ned af trappen, hvilket viste sig at være skræmmende svært. Men jeg kom ned, pissede og kom glad og tom tilbage op på mit værelse. Så var klokken vidst omkring klokken 24, og både min ven og jeg havde lyst til at sove. Vi var begge stadig lidt påvirkede, og jeg havde meget svært ved at falde i søvn, så jeg skrev lidt med en veninde, gik ned i køkkenet for at tage noget at drikke og pissede igen, før jeg endelig kunne falde i søvn.
Alt i alt var det et meget hyggeligt trip, og jeg kan huske at have haft en "visual" (er det ikke dét det hedder?): Det var sådan et stort landskab. En slags ørken/savane uden nogen buske, bakker eller noget lignende. Helt fladt og tomt. Og over jorden svævede der sådan nogen orange/gule omvendte små pyramide-lignende ting. Pludselig kom der så en stor hånd frem, og begyndte at "klø" på landskabet, samtidigt med at den tog nogen af pyramiderne med sig. Ehm, jeg mener at landskabet skulle forestille min ryg, pyramiderne de steder det klør og hånden min hånd der kløede min ryg. Som du nok godt ved, så er det bedst ikke at klø igen når det klør, når man er på dxm, siden det bare kommer til at klø mere og gøre naller.
Siden har jeg ikke rigtig haft chancen for at prøve dxm igen, men jeg ser frem til mit næste trip, som nok bliver på 20 piller.
Du ønskes et godt trip fra mig!
|