Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Spun er en fed nok film om meth.. :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Julleboy skrev:
Spun er en fed nok film om meth.. :)

Nej. "The Salton Sea" er en ok film om meth, mens "Spun" er en skodfilm.

Og Treasure, indrøm nu at det er en poppet film. Den er ganske underholdende, men blot det faktum at den fokuserer så meget på billedsiden afslører dens useriøsitet. Jeg har også prøvet meth flere gange både via rygning på glaspibe og insufflering. Det sagde aldrig mig noget, hvorimod kokain faktisk var et stof jeg nød i en periode.

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Treasure skrev:
Zarathustra skrev:
For mit vedkommende er kokain LANGT mere afhængighedsskabende end meth.

Det kommer vel an på hvordan man indtager det. Jeg tror det er mere afhængighedsskabende når det ryges, som de gør i udsendelsen.

Mere afhængighedsskabende end hvad?

Hvis du sammenligner røget meth med crack (=rygbar kokain), tror jeg sgu de fleste vil sige, at crack er mindst lige så afhængighedsskabende.

Og hvis du sammenligner insuffleret meth med insuffleret kokain, tror jeg også at de fleste vil mene, at kokain er mest afhængighedsskabende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har taget amfetamin i et par år. Har haft fornøjelsen at prøve methamphetamine tre gange i alt. Rusen er helt noget for sig selv. Du kommer meget mere op at køre, utrolig kraftig eufori, ingen kvalme af nogen art under selve rusen. Kort og vel, det virker bare MEGET mere kraftigt og intenst.

Helt bestemt, man "kan" crave det, og det har et uhyre afhængighedspotentiale. MEN dette afhænger alt sammen af dit liv. Om du er glad generalt, om du har stabilitet i dit liv, en stærk psyke, en fornuftig omgangskreds samt tid der bliver fyldt ud i dagligdagen. Jeg syntes absolut at det var et rigtig fedt stof, og jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve det igen, i forhold til normalt kedeligt dansk amfetamin, dengang jeg var en stimulansluder. Om det har påvirket det tag amfetamin har haft i mig skal jeg ikke kunne sige. Men jeg har været i stand til at stoppe efter et års intenst amfetamin brug, uden nogen fysiske eller videre psykiske cravings. Dette var dog en illusion, hvis jeg ikke havde skiftet vennekreds.

Den video der skal helt klart tages med et stort gran salt. That being said...

Jeg vil ikke anbefale nogen at prøve meth, da det så nemt kan udnyttes i så mange situationer. Det er det perfekte stof at trampe på, holde sig vågen eller bare feste. Du kan køre i fire dage uden at få det skidt. Modsat normale amfetamin bivirkinger. Hovedet fungerer stadig som det gjorde på førstedagen.

Jeg er virkelig glad for at det ikke er særlig populært i Danmark. Da det helt absolut giver et tag i en, på en måde du slet ikke kan sammenligne med normal amfetamin. Og i dagens danmark begynder de unge jo skræmmende nok med amf i en alder af 15.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]