Waffen skrev:
godz skrev:
Hvad fortæller stemmerne dig? er bare nysgerrig for undrer mig tit over hvordan det føles at høre sådan noget.. om det er uhyggeligt eller? :S
Heh, det er ikke fordi der er en stemme der siger jeg skal spise jordbær med fløde, men jeg tror jeg kan høre andre folk snakke om mig i en negativ retning, hvis jeg hører noget der lyder som stemmer i det fjerne, digter jeg selv ordene i mit hovede hvis du forstår?
Tror bare jeg er godt ramt of paranoia?
Det er forholdsvist normalt, specielt med sativa-dominante sorter. Auditive hallucinationer. At hære noget á la det du fortæller er meget normalt, men ikke at digte videre. Har oplevet det et par gange for år siden, men ikke noget værre end at jeg kan vende fokus væk fra det.
Normalt er det mere simple ting som en ventilator der lyder som fjern teknomusik eller lign. Plejer at hygge mig grundigt med det
Når jeg er meget skæv er auditive halluer næsten med hver gang. Forgårs aften i toget på vej hjem fra Staden, troede jeg at der var en mand overfor mig der sagde: "hvor har du købt den?" (om min cykel) men han havde bare lynet sin taske!

Sker det hver gang du ryger?
Hvis du har lyst, så prøv at give det en chance. Ryg lidt og prøv at slappe af. Tænk at folk du møder er splitterravende ligeglade med dig, hvorfor skulle de tale om dig? Og hvis de gjorde, kan du ikke være ligeglad hvis du ikke kender dem? Fight it og overbevis dig selv om at det kun er i dit hovede det sker. Fokuser kraftigt på det, jo mere jo bedre. Hvis du selv kører dig op under en hashrus, bliver du gladere, på samme måde kan du snyde hjernen til at blive tryg. Behold humøret oppe og smil, vær positiv og rusen drejer den vej. Plejer at virke når jeg får begyndende angst på et eller andet, selvom det er lang tid siden. Det kan være det hjælper.
Hvis ikke, så stop helt, eller hold en laaaang pause. Det kunne måske også være en god idé alligevel, jeg kender dig dog ikke så har svært ved at sige præcist hvad du skal gøre. Men jeg synes da at du kan give hashen en chance, og se om du kan vende det til noget positivt
Held og lykke