Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er en ny begyndt hamp groer. Har nu i min lille plantage fundet de første par hanner . Spørgsmålet var så egentligt hvad jeg skal bruge dem til nu hvor jeg har fjernet dem ? man må vel kunne bruge dem til et eller andet. Har hørt lidt om hasholie, men ved ikke hvordan det skal laves. Erd er nogen der har en opskrift eller andre ideer til udnyttelsen af de ellers så smukke hanner.
hilsen ulse

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=17869

Hash-guiden min ven :D

Og her er det direkte link til en video om hvordan du laver hash olie, men husk også at læse hash guiden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIBm3r0Mkms

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ulse skrev:
Jeg er en ny begyndt hamp groer. Har nu i min lille plantage fundet de første par hanner . Spørgsmålet var så egentligt hvad jeg skal bruge dem til nu hvor jeg har fjernet dem ? man må vel kunne bruge dem til et eller andet. Har hørt lidt om hasholie, men ved ikke hvordan det skal laves. Erd er nogen der har en opskrift eller andre ideer til udnyttelsen af de ellers så smukke hanner.
hilsen ulse

Som altid kommer det an på dine mål i tilværelsen.

Hanner er primært avlsmateriale, som du bruger til at få lavet frø med. Man kan sagtens bestøve hunnerne i deres tidligste periode og få frø ud af det uden at ødelægge sin røg.

Der er generelt ikke meget at hente i at lave smør eller nol på hannerne (også fordi du jo bliver nødt til at høste dem i en ung alder, så de ikke bestøver hele dit grow).

Titel:
Dedikeret medlem

Der er vel og mærke ikke lige så meget at hente på at lave smør på dem som hunnerne, men der er en del og det vil jeg foreslå du gør. Du kan også lave potchai eller bruge bladene til at lave ice.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Under Blue Sky
Det vil sige: Min en meter høje han, skal ned med nakken. Tørres, gemme bladene og så kan jeg lave the af dem? Og opnå virkning?
Eller skal hele pisset bare på lossen?

Titel:
Dedikeret medlem

banditten skrev:
Det vil sige: Min en meter høje han, skal ned med nakken. Tørres, gemme bladene og så kan jeg lave the af dem? Og opnå virkning?
Eller skal hele pisset bare på lossen?

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=11027

En chai-opskrift hvilet ikke er det samme som the. Bedøm selv om du gider, nogle gider andre ikke. Jeg gider :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]