Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Til så meget vand ville det være smart at spise lidt salt. (Understregningen er kun for at du ikke lige spiser flere spiseskefulde..)

Og tvivler på at det hjælper at drikke chokolade+at spise ting med meget sukker i. Spis måske lidt mere sukker end du er vant til, men ikke 100 gram om dagen.
Ellers kør det du har igang.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem

Pas på med citronsyre... det kan give mavesår...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Søren Putte Skrev:
Lån en vens urin.

De skal vel ikke stå og se på mens i pisser?
det kan godt lade sig gør hvis de skal, men det er svært - der skal bruges gummibold med styds normalt til at rense ører - tynd slange som limes fast til studen gummibolden kan du have forskellige steder på kroppen jeg ville nok vælge armhulen. fastgør (hudfarvet plaster) slangen på under siden af pikken så den slutter lige lidt fra spidsen.

Afprøv der hjemme eller hos en homie med alm vand træn så man ikke kan se at du trykker med armen plus du skal lave en stabil vedvarende stråle - dvs et konstant tryk på bolden uden at klemme den alt for hårdt.

Og nu til det allersværeste nemlig og finde ren urin, men du er ikke så gammel så mon ikke du har en ven som er fornuftig - jeg har engang kørt rundt i en hel weekend - det var der omkring jeg indså jeg havde et problem. Jeg kendte ikke en fucking eneste, som kunne levere ren urin - selv ham den gamle som jeg var sikker på, han sagde nej, ville ikke sige hvad han havde indtaget, men jeg har en fornemmelse - meget rystende at konstatere at hele ens omgangskreds er fucked.

held og lykke :wink:

Titel:
Medlem

du kan få sådan et produkt det ligner en minutemaid flaske. der i er der noget pulver du blander med vand og drikker et par timer før du skal til testen sammen med en liter vand eller to. så pisser du forfærdeligt meget og drikker mere vand inden du skal til testen så du kan tisse igen (til testen) det koster ca 300kr og kan købes i caboon i ålborg. du kan nok også finde det hos rygegrej og i århus.
det tager jo også tid at sende det med posten så du har lidt travlt. og cabbon sælger det ikke på deres hjemme side, men hvis du ringer til dem og siger du har problemer og det skal gå hurtigt så kan det være at de kan hjælpe dig evt sende på efterkrav men det kan jo være at mutte tejecker posten :wink: ... held og lykke

Titel: tak
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Den der skal nok give lidt smil på læberne her omkring :D :D :D

Titel:
Ok. Drikker 10 liter vand om dagen (½ liter af gangen, fra klokken 12-01.00.
Spiser en lille smule citron.
Noget saltet mad.
Noget mad med sukker i.

- Snakker ikke med nogen der har ren urin :/
Ikke lige dem jeg går med desværre.

Hvor er det der Caboon henne i aalborg ad?
- Er ikke så meget derinde skønt jeg bor 21 km. derfra.
- Og det kan vel købes i butikken? :)

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Som det vist er sagt før så drikker du alt for meget vand:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5141672.html

Med lidt held ser det ud til at du kan slippe igennem:

http://erowid.org/plants/cannabis/canna ... ting.shtml

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er blevet nævnt, men jeg gør det lige igen, hvis du ikke har set det: Tranebær-juice(ikke saft) virker udrensende på systemet og brændenælde-the er også godt. Ved ikke lige om theen er virksom mod THC, men næsten ethvert rå kan jeg forestille mig er brugbart i din situation.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
du skal først drikke alt vandet lige før prøven jo

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
nej han skal ej. Han skal rense ud i systemet, hvilket nyrerne står for. De udskiller en hvis mængde væske med affaldsstoffer (urin), og det er den process han skal optimere. Men som sagt før IKKE MERE END HØJST NØDVENDIGT. 3-4 liter max.

Titel:
Problemet er at THC sætter sig i fedt vævet og bliver langsomt nedbrudt, jeg tror ikke på at vand vil udrense dit system nok til du kan snyde en pis test.

Lidt sent, men ud skudle ha været gået online og bestilt en flaske "Cannabis Clean" drikker du dette passere du helt sikkert testen, jeg ved ikke hvad det indeholder men har personligt snakket med folk der benytter det i USA pga arbejde.

En anden ting du kan gøre, oven i at du har løbet en masse og spist saltet mad og drukket en masse og spist Tujon rig chocolade.
Om morgenen efter du har ladet din morgen urin går du i krig med at drikke gatorate, det smager af H til hvis du spørg mig. Men drikker du nok af dette, op til vil det passere lige igennem dit systm og du pisser praktisk talt gatorate. Tricket skulde ligge i at de ikke kan se forskel på gatorate og tis, men de kan se forskel på vand og tis.

Held og lykke med det

MVH
Piercer

PS en anden gang, så lad vær med at ryge hvis din fremtid afhænger af det. Du får massere af tid til at ryge hash når du er færdig med skole!

Titel:
Ja. Ok. idste ikke det her for et par dage siden hvor min mor kommer ind og siger at jeg skal til lægen om ikke så lang tid. men skal åbenbart først senere end forventet måske først om en uge fra nu af :)[/quote]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er det bare fortsætte med de råd du har fået herinde, så skal du nok komme igennem.
Jeg mener også at have hørt noget om Gatorade, nu hvor Piercer nævner det, men det ligger i yderområderne af mit sind lige nu.
Det er ellers en glimrende tørstslukker, selvom det har en noget... funky smag. Især den blå.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Rasta Drengen skrev:
Hvis de finder noget i testen er det meget lidt og helt sikkert ikke nok til at du ikke får lov at gå der. Det er sikkert bare en trussel. Og hvis du ikke får lov at gå der, er det fordi du har dummet dig...
Dont Worry Be Happy

jeg vil så lige sige.. at entet så er den positiv eller negativ... der kommer ikke til at stå noget om hvor meget der er blevet fundet.

og sig til dem hvis du har taget panodiler, da panodiler gør et eller andet ved kroppen så det kan slå ud som et opiod.(er ikke sikker på om det er opioder, men i hvert fald et ulovligt stof de osse tjekker efter).

taler af egen erfarring. og held og lykke makker :wink:

Titel:
Det skal lige siges at det er heler ikke altid de der tests er lige gode, jeg testede negativ da jeg blev bustet i tyskland og blev sved testet.

Dem der kender mig bare lidt, ved at jeg ryger altså en pæn portion weed og Bubblehash når jeg har.

Jeg havde sidet og røget Bubblehash til kl 5 om morgenen og til middag kørte jeg mod tyskland efter nogle timers søvn.

Man har lov til at være heldig

Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved dette svar måske ikke er sagen vedkommende men hvorfor ikke stå frem for både mor og skole og sige at du ryger cannabis? På denne her måde, bidrager vi jo bare til at planten bliver bevaret som ulovlig, farlig og tabubelagt.

Den skole lyder da heller ikke ligefremt som stedet for dig, mon ikke der kommer lignende prøver på skolen og mon ikke de folk du ender op med stort set kun er folk der har paseret testen på ærlig vis og på den måde nok ikke er folk du kan dele din cannabis-passion med?

Face reality, stay true to yourself eller det der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men at stå frem kræver jo ikke bare en god portion mod fra trådstarters side, men også at hans mor er et åbentsindet menneske på det område, og hvis det ikke er tilfældet, og skolen ikke vil tage ham p.g.a. af hans forbrug, vil hans mor jo lægge skylden på forbruget af hash, og så er ingen kommet videre omkring at gøre det mindre tabubelagt, snarere tværtimod. I hans mors øjne vil det jo så være 'dræbernarkoen hash' der er skyld i han ikke kommer på netop den skole, og derved er der bare blevet pustet ekstra liv i fordommene.
Og man kan godt komme igennem et skoleår eller to uden nødvendigvis at have nogen ved sin side der deler 'passionen', som du kalder det. Flere af mine nærmeste venner ryger slet ikke, men de accepterer og respekterer at jeg gør det fra tid til anden, og det er det vigtigste.

Titel:
Medlem

child_of_gaia skrev:
Jeg ved dette svar måske ikke er sagen vedkommende men hvorfor ikke stå frem for både mor og skole og sige at du ryger cannabis? På denne her måde, bidrager vi jo bare til at planten bliver bevaret som ulovlig, farlig og tabubelagt.

Den skole lyder da heller ikke ligefremt som stedet for dig, mon ikke der kommer lignende prøver på skolen og mon ikke de folk du ender op med stort set kun er folk der har paseret testen på ærlig vis og på den måde nok ikke er folk du kan dele din cannabis-passion med?

Face reality, stay true to yourself eller det der.

Kan jeg absolut ikke anbefale at gøre.. Man aner sgu aldrig hvilke fordomme personer går rundt med, i sær hvis trådstarter bor i en mindre by/forstad. I manges øjne er der ikke langt fra at ryge fed på skumle steder om natten(hvilket man næsten er tvunget til) til at være junkie

Vi havde endda en SSP-mand ude på vores skole, som moralprædikede for os og til trods at han skulle være "fagmand" sagde han klart og tydeligt til alle at hash var det farligste narko

Så hellere holde sit eget forbrug hemmeligt og ude af søgelyset..

Måske kunne man i stedet lave kampagner og projekter osv og snakke åbensindet omkring det(uden at nævne man selv indtager ulovlige substanser). Det skulle være til at overkomme når man går i skole :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Mariannes skrev:
hash var det farligste narko

Tsk tsk tsk, og alligevel ryger du.... Lyttede du slet ikke til hvad den kloge mand sagde?? :lol:

Titel:
SÅ er der bare lige det at min mor selv ryger hash.
Så kan altid sige hun skla med til pis test hvis jeg også skal. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]