Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 23:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
kan det på nogen måde lade sig gøre at forkorte sin tolerans for svampe? Jeg har fået en mængde hawaii svampe hjem, og jeg har lyst til at trippe hele tiden.. og også længere tid.. så jeg orker ikke at vente 5-7 dage hver gnag jeg skal trippe...
kan man drikke noget? dyrke meget motion? eller andet der vil gøre toleransen forsvinder hurtigere? ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tvivler på det, men du kan jo bare æde nogle flere :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja det kunne jeg vel.. men jeg er slet ikke sikker på doserne så? hvis man normalt synes at 1g tørret hawaii er sådan ok fedt.. hvormeget skal man så æde for at opnå minimum samme virkning som i hvertfald 1g tørret hawaii?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil da råde dig til at starte ud med fx 1g også redosere senere hen hvis du ikke synes der sker noget, med fx 0,25-0,5g.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg synes bare du skal vente me at trippe til din tolerans er nede på et fornuftigt niveau igen, det er trods alt ikke helt ufarlige substanser du har med at gøre.
Desuden er det en bedre oplevelse, når man ikke har den så tit.
@Lilleso:
Dette er et HR-board, men dine svar er nærmest det modsatte.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kender jeg godt, men lad være. TAg den tid det ta'r eller hold minimum 2-3 dage imellem. GØr det kun en eller få gange. Jeg blev hurtigt "træt" af rusen da jeg lavede sådan en tur på et tidspunkt med alt for mange trips tæt på hinanden. FJerner magien, og virkningen er heller ikke tilnlærmelsesvis i top

Har holdt mig i lang tid fra svampe for at give mig selv et super trip om nogle uger

Tro mig du vil ikke fortryde at du venter. Højst 1 gang om ugen imo. Helst mindre. DU har masser af tid til at prøve dem, og du skal også have tid til at forarbejde alle dine oplevelser og indtryk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
@Lilleso:

Manden har tydeligvis lyst til at tygge igen. At sige vent en uge, besvarer ikke på hans spørgsmål imo da han allerede ved at det er det man bør gøre. Desuden kan jeg ikke se hvad der skulle kunne ske ved at starte med et gram også evt tage 0,25g mere - det er på ingen måde noget han burde komme til skade af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Lilleso skrev:
DeHades skrev:
@Lilleso:

Manden har tydeligvis lyst til at tygge igen. At sige vent en uge, besvarer ikke på hans spørgsmål imo da han allerede ved at det er det man bør gøre. Desuden kan jeg ikke se hvad der skulle kunne ske ved at starte med et gram også evt tage 0,25g mere - det er på ingen måde noget han burde komme til skade af.

Du synes altså slet ikke det går imod konceptet her på stedet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil give den lilleso ret i, at det ikke er direkte dårlig HR at sige, at manden godt kan tage et trip tilsvarende det sidste, og så evt. redosere senere hen med max et halvt eller et helt gram.

Selvfølgelig kan man sige, at hvis man har haft et intest trip sidst, et hvor man virkelig føler sig rystet igennem og med en fandens masse ting at tænke igennem, så er det ikke direkte god HR at råde vedkommende til at trippe igen, men har man haft en sådan oplevelse, så har jeg i hvertfald ikke lyst til at røre svampe igen inden for en måned, men det er måske kun mig? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Lilleso skrev:
DeHades skrev:
@Lilleso:

Du synes altså slet ikke det går imod konceptet her på stedet?

Hvis det ikke er farligt, har det vel næppe noget med dårlig HR at gøre.

Det lyder ikke som om han er helt uerfaren med svampe, derfor kan som sagt ikke se hvad der sker ved at svare på hans spørgsmål. Jeg siger ikke at han skal gøre det, blot at han kan og at hvis han gør, så skal han tage det stille og roligt. Forstår ikke hvordan han kan have lyst for at være helt ærlig for som Xp3rt siger, så synes jeg også at magien forsvinder hurtigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja jeg må jo nok hellere lære at vente lidt.. jeg kan nok se det der med magien der går væk hvis man gør det for ofte.. men jeg bliver nu ikke rystet af oplevelserne.. jeg har det mere somom jeg overhovedet ikke vil at trippet stopper.. jeg kunne sagtens tænke mig at være på trip i 6- 8 timer..
Hvis jeg tager MAO frø bliver trippet så længere eller bare mere intenst? Jeg har nemlig hørt at det kan give negative virkninger fremfor at give tripper meget mere blus på (med farver, træk, og alt det gode :D)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan eventuelt ryge en pind når trippet er ved at slutte, det forlænger det lidt for nogen - andre synes dog det kan blive for voldsomt, men det er vist mere hvis man gør det mens trippet peaker.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja vi plejer også at ryge en bønne tilsidst.. men så synes jeg dog kun at det bliver trippet i 10 min også bliver det bare alm. stoned :P hehe

Titel:
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Delysid skrev: så jeg orker ikke at vente 5-7 dage hver gnag jeg skal trippe.

Går der virkelig kun 5-7 dage før ens tolerance for svampe er nedbrudt. Nogle der kan be-/afkræfte dette?

Trippede cubensis to gange med to ugers interval. Og på trip nummer to var det ikke ligeså intenst. På trods af jeg tog samme dosis.

Senest rettet af Tibuku 23 jul 2007 19:26, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja efter 7 dage er du fint sat til at trippe næste gang.. Jeg plejer også at få en ordenlig tripper på hvis bare der er 5 dage imellem.. men helt sikkert mere trippet oppe i hovedet hvis der går et mdr eller noget... det er bare ikke til at tage sig sammen til at vente, når man har svampene til at ligge :P haha

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men igen. Hvad er folks erfaringer med MAOi ? jeg har læst en enkelt kommentar med det på søgemaskinen og der stod at vedkomne frarådet det og mente man skulle spise nogle flere svampe istedet for...?

Bliver trippet negativt ved indtagelse af MAOi ? Burde det ikke bare bliver meget stærkere og varer længere?

Titel: ..
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg læste her på boardet , at hvis man tog MAOi , så gjorde det som om man havde taget en større dose ....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Delysid skrev:
Men igen. Hvad er folks erfaringer med MAOi ? jeg har læst en enkelt kommentar med det på søgemaskinen og der stod at vedkomne frarådet det og mente man skulle spise nogle flere svampe istedet for...?

Bliver trippet negativt ved indtagelse af MAOi ? Burde det ikke bare bliver meget stærkere og varer længere?

MAO inhibitors som f.eks. Perganum harmala vil først og fremmest forstærke men også forlænge et trip yderligere, du skal dog være opmærksom på at MAOi på en måde er et trip i sig selv og ikke bare "forstærker" svampens egenskaber men tillægger svampetrippet en ekstra dimension som du ikke kan forudse før du har prøvet det, nogle kan lide det, andre kan bestemt ikke.

Desuden er der visse ting man ikke må spise inden man indtager MAOi (mælkeprodukter, kød osv osv osv), god ide at læse op på det ihvertfald. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeps jeps! Har læst en del omkring hvad man må og ikke må spise, så den del burde jeg have klart nu... jeg tænker dog på, hvor langtid efter trippet gælder disser regler stadig? der står jo man bl.a. ikke må indtage øl, mælkeprodukter, kødekstrakter mm. men er det så kun i den tid man tripper? eller hele dagen til næste morgen? :shock:

- cubensis - tak for den information omkring MAOi det var lige sådan noget jeg havde brug for ;) men kan man så også bare trippe på MAOi i sig selv?

Titel: ..
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
prøv og kig på denne post :D ..
der står i hvertfald meget om det : )
håber det er noget du kan bruge :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]