Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Det er ren og skær urtejoints jeg ryger. Ryger ikke hash, da det ikke siger mig noget. :wink:

For at koge te på det, smider man det bare i et te-æg som man normalt gør med te og så lader det trække noget tid i en kop?

Hvor mange gram urter skal der i en kop te?

Titel:
Medlem

Personligt prøvede jeg mig frem uden at bruge min vægt, regulerede hvor stærk theen skulle være ved at øge eller reducere dosen, som jeg havde prøvet dagen forinden. Jeg vil anbefale dig at gøre det samme, men hvis du vil have en vejlende dosis, så vil jeg anbefale dig 1-4 g plantemateriale.

Jeg kogte vand, grofthakkende plantematerialet, smed det i koppen, hældt varmt vand i og lod det stå og trække i ca. 10 minutter. Derefter drak jeg det (det er kvalmende bittert!) uden at fjerne plantematerialet, men også uden at spise det. Når jeg var færdig, satte jeg mig udenfor og røg en joint med plantematerialet og meget lidt ristet tobak i. Gentag hver dag i to uger 30-60 min inden sengetid, så burde du bemærke en lille ændring i dit drømmestadie.

Meld endelig tilbage, da der ikke er tilstrækkeligt med data på området.

Titel:
Medlem

Så prøvede jeg i går at lave en the på urterne samt ryge en halv urtejoint med det 30-60min før sengetid. Da jeg vågnede i morges kunne jeg slet ikke huske hvad jeg har drømt, men efter et par timer begyndte jeg at huske det.

Vil dog ikke betegne det som lucid dreaming.

Var af flere blevet advaret om den bitre smag, som urterne kunne have når man lavede det som the, men var ikke klar over at det var SÅ fucking nasty at drikke. :shock:

Jeg ved ikke om jeg vil være i stand til at kaste mig selv igennem 10-14 dage med at drikke det lort hver aften.

Det smager jo fuldstændig ligesom klorhexidin! :roll:

Titel: Drømmeurt
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg synes at det lyder som noget der skal prøves :D , Men hvor kan man få fat på såden en drømmeurt ? er det nogen der bare vokser i naturen eller er det noget man selv skal så `?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Du kan købe det i en såkaldt kendt e-handel butik :D
Google det ..

( må ikke henvise til websider på boardet ) ;)

Titel: Drømmeurt..
Junior medlem
Brugeravatar

Okay tak :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]