Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Lala skrev:
Jeg syntes nu ikke der var noget hippie shit, er overbevist om at der findes lidt af alle typer på psychedelia!

Vi stod da også 2 grupper ved vest siden et godt stykke tid før nogle opdagede jeres psy skilt, rimelig svært at gennemskue når man ikke kunne se nogle med store øjne eller kender jer på forhånd :wink:

- I var generalt mindre lamme end jeg havde regnet med :roll:

Lala, du var så fucking blæst, Winta stod så tydeligt med hans erowid t-shirt :D Men ja, næste år vil jeg da opfordre til at der igen bliver to dage hvor vi måske er lidt mere blæst på den anden ;)

Men synes da ikke det var nogen specielle typer? Meget afslappet, skate/hiphop, lidt hippie-style, men ja, de "slemme drenge" var nok lidt i undertal...

Titel:
Insane psychedelia user!

Ayers Rock skrev:
de "slemme drenge" var nok lidt i undertal...

Næste år skal jeg nok komme og vise jer mine tribal tattoos på mine store overarme :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Tja der var gode ting og dårlige ting.

Jeg fik kun set en halv koncert, og jeg kan dårlig nok huske hvem det var. Alt mit tøj var vådt, og jeg fik skiftet tøj 2 gange i alt, i løbet af 8 dage.

Da jeg så om torsdagen fik taget mig sammen til at købe regntøj og gummistøvler, var det lidt spildte penge da jeg alligevel aldrig havde det på når jeg løb ind i en byge.

Elles var jeg konstant påvirket. Jeg fik trippet en del.

Et godt lille cubensis trip. Lidt 2c-e. Et super skod 5-NeO-DIPT trip(Sad og brækede mig i 4 timer)
På den sidste aften fik jeg en handfuld svampe og en kix i hånden (haps haps haps) og fuck hvor blev jeg blæst :twisted:

Da jeg så kom hjem, lå jeg og sov fra mandag eftermiddag til onsdag morgen.

Jeg var pisse kold og klam i en uge, men havde det pisse sjovt :wink:

Nåh ja, jeg fik osse hilst på winta og co. om mandagen. Osse god griner, selvom mine sko døde på turen hjem.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ayers Rock skrev:
Lala, du var så fucking blæst, Winta stod så tydeligt med hans erowid t-shirt :D ..

Nemlig ja, og den var så fin :D Nedern at vores orange t-shirts ikke var kommet endnu :( de kom først torsdag :)

Anyway, jeg er helt sikker frisk til næste år igen, og håber på større fremmøde der :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Her efter at have haft nogle dage til at komme mig, vil jeg her komme med min egen evaluering af mit roskilde 07.

Det var mit 9. år i træk, så jeg har en del år og erfaringer i bagagen. Vi er en ret stor crowd som altid har ligget sammen, så alt det med lejrbygning osv kørte på skinner. Men hold kæft en omgang regn vi fik, er du gal.. Havde sagt til mig selv før vi tog afsted, at så længe det ikke blev lige så slemt som i 04, så kunne det kun gå godt.
Må sgu ærligt indrømme at jeg var en presset mand, hehe. Det endte med at jeg tog til Nørrebro 3 gange ialt for at sove i min egen seng og skifte tøj osv. De sidste tre år har jeg virkelig set meget musik, men pga vejret blev det kun til

Trentemøller .. Kunne ikke komme ind, så lyden var lidt øv. Men super go stemning!!

Queens of the Stoneage .. Elsker dem, så det var bare fedt endelig at få dem set. De spillede desværre en masse jeg ikke kendte.

M.A.N.D.Y Patrick .. Fint fint. Heller ikke det store, men rigtig hyggelig stemning

Booka Shade .. Samme som Mandy

Lee Scratch Perry .. Fuck hvor var den mand stenet haha. Gik bare frem og tilbage og malede lidt på sit maleri, og ellers kastede alle hans grimme gamle reaggae klassikere af. Fik desværre ikke set The Congos.

Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.

Det var det...

Men alt i alt så havde jeg faktisk en super go festival alligevel. Stemningen overalt var på højdepunktet, og folk de var rigtig gode til at se ud over lorte vejret og så bare feste igennem. Det var ihvertfald det jeg oplevede.

Mht stoffer, så havde jeg et enkelt svampetrip dernede i dagene op til, og fik indtaget 200mg MDMA til Tiesto plus lidt rest svampe - Det var det, og det passede mig fint at det ikke blev vildere. Vi er kun et par stykker i vores vennekreds som indtager stoffer i ny og næ, og det er rigtig dejligt faktisk. Ikke folk på stoffer over det hele.

Gik desværre glip af begge psy møder ved trappen, men ser frem til næste år hvor jeg jo har jubilæum, og det skal fejres :P .

hyg jer.

Titel:
Methylon Connoisseur

MethylOle skrev:
Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.
.

w00t? :S

Der var da ingen andre der formåede at få fat i puplikum som ham, synes det var den fedeste koncert overhovedet :) Hvor stod du? oppe ved orange :S?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
MethylOle skrev:
.

Der var da ingen andre der formåede at få fat i puplikum som ham, synes det var den fedeste koncert overhovedet :) Hvor stod du? oppe ved orange :S?

Stadig alt for meget dancetrance shit, men ja forhelvede hvor jeg hoppede rundt i ren kærlighed! :wink:

Titel:
Methylon Connoisseur

Lala skrev:
Winta skrev:
MethylOle skrev:
.

Stadig alt for meget dancetrance shit, men ja forhelvede hvor jeg hoppede rundt i ren kærlighed! :wink:

Samme her, det var alt for fedt :D og mortion nok til resten af året :D

Titel:
Methylon Connoisseur

http://www.bevarfildeling.dk/show.php?mappe=Roskilde

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

Titel:
Dedikeret medlem

i ser sku hyggelige ud :D! kunne man evt få sat navne på billederne ? hvis altså dem der er på tillader det :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tiesto var virkelig skidt.
Kal var til gengæld helt fantastiske! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
HEY, det er jo mig med guldhatten, på det andet billede. :P
På billedet der er vist, er det Julleboy i den røde trøje.

Læg mærke til hvor sammenknebne øjne alle har, trods at vi er i læ og det er overskyet. Haha, vi er sku nogle skæve bastardo's.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Petter skrev:

Der er altså 2 personer med rød trøje?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Drop nu trampe snakken... Alle ved jo at Muse leverede årets klart bedste koncert... Finito! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Den anden er en canadisk pige der er ikke-ryger, uden kendskab til Psychedelia, andet end vores fremmøde på Roskilde.
Hvem er mon hvem?

Edit: I tager allesammen fejl ang. den fedeste koncert. Beastie Boys, de kom, de spillede, de trumfede alle andre optrædende.

Senest rettet af markogronni 15 jul 2007 14:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Den anden er en canadisk pige der er ikke-ryger, uden kendskab til Psychedelia, andet end vores fremmøde på Roskilde.
Hvem er mon hvem?

Nåå okay :) Det står jo også på billedet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Hvem er mon hvem?

Et billede siger mere end 1000 ord ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
ja, og så var der jo dem som ikke kunne finde broen den første dag, og var hjemme efter forsyninger anden gang..

og min tur gik skod:)
fik da set et par koncerter, men fik ikke drukket rigtigt... Og min camp var knapt å tiltalende; en blanding af gode kammerater og belastende gangstatyper uden hår på dyret.. ih man.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:
FlæmMing skrev:
Petter skrev:

Hvem er mon hvem?

Et billede siger mere end 1000 ord ;)

Det siger ikke en skid :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Winta skrev:
http://www.bevarfildeling.dk/show.php?mappe=Roskilde

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

Tja det er mig med bøllehatten..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]