Her efter at have haft nogle dage til at komme mig, vil jeg her komme med min egen evaluering af mit roskilde 07.
Det var mit 9. år i træk, så jeg har en del år og erfaringer i bagagen. Vi er en ret stor crowd som altid har ligget sammen, så alt det med lejrbygning osv kørte på skinner. Men hold kæft en omgang regn vi fik, er du gal.. Havde sagt til mig selv før vi tog afsted, at så længe det ikke blev lige så slemt som i 04, så kunne det kun gå godt.
Må sgu ærligt indrømme at jeg var en presset mand, hehe. Det endte med at jeg tog til Nørrebro 3 gange ialt for at sove i min egen seng og skifte tøj osv. De sidste tre år har jeg virkelig set meget musik, men pga vejret blev det kun til
Trentemøller .. Kunne ikke komme ind, så lyden var lidt øv. Men super go stemning!!
Queens of the Stoneage .. Elsker dem, så det var bare fedt endelig at få dem set. De spillede desværre en masse jeg ikke kendte.
M.A.N.D.Y Patrick .. Fint fint. Heller ikke det store, men rigtig hyggelig stemning
Booka Shade .. Samme som Mandy
Lee Scratch Perry .. Fuck hvor var den mand stenet haha. Gik bare frem og tilbage og malede lidt på sit maleri, og ellers kastede alle hans grimme gamle reaggae klassikere af. Fik desværre ikke set The Congos.
Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.
Det var det...
Men alt i alt så havde jeg faktisk en super go festival alligevel. Stemningen overalt var på højdepunktet, og folk de var rigtig gode til at se ud over lorte vejret og så bare feste igennem. Det var ihvertfald det jeg oplevede.
Mht stoffer, så havde jeg et enkelt svampetrip dernede i dagene op til, og fik indtaget 200mg MDMA til Tiesto plus lidt rest svampe - Det var det, og det passede mig fint at det ikke blev vildere. Vi er kun et par stykker i vores vennekreds som indtager stoffer i ny og næ, og det er rigtig dejligt faktisk. Ikke folk på stoffer over det hele.
Gik desværre glip af begge psy møder ved trappen, men ser frem til næste år hvor jeg jo har jubilæum, og det skal fejres

.
hyg jer.