Opdatering: denne opskrift er forældet, se nedenfor for en bedre løsning, men læs endelig den fysiske fremgangsmåde, da den stadig er rimelig anvendelig..
MalkaviNol, 30 mg. DNN (DødsNarkoNol)
------------------------------------------
Ingredienser:
- 520 mg. nol: 1. flush, ufiltreret pot-nol, konsistens: grynet chokolade. Røget giver ca. 40 mg. (0,04 g) en fin effekt til en aften-sofa-stener.
- 16 gel-caps fra Matas, rummer bekvemt 500 mg. smør
- 10 ml. stump plastiksprøjte fra Apoteket
- 8,5 gram AMA stegemargarine (80%)
- Flad kapsel fra vandflaske, fyldt med salt
- Vægt: 0,01 g. præcision, 10 mg. intervallet
- Mikrobølgeovn
- Lille kaffekop
Fremgangsmåde:
. Smelt margarinen let på "defrost" i mikroovnen
. Put nolen i margarinen
. Smelt smør/nol-blandingen rør det godt rundt indtil det er så homogent som muligt
. Lad det bruse godt op nogle gange i mikroen, så du er sikker på at det virkelig har været varmt
. Sug smørblandingen op i din 10 ml. sprøjte. Næsten det hele burde kunne være der (vend sprøjten opad, hvis du vil tømme den for luft ... doh!)
. Du har nu en sprøjte med ca. 6% nol-margarine
. Stil vægten frem
. Fyld kapslen med fint salt
. Tag en gel-cap og plant den i saltet
. Stil saltkapslen på vægten og lav en "Tare" for at nulstille
. Sprøjt 500 mg. MalkaviNol i kapslen
. Sæt låget fast i din 30 mg. gel-cap
. Fortsæt indtil alle kapsler er fyldte. Det passer næsten perfekt med 16 kapsler +/- en enkelt.
. Læg kapslerne i køleskabet
. Tag det antal kapsler din læge foreslår

Noter:
Margarine er noget lort, men det var hvad jeg kunne skaffe med kort varsel. Heldigvis er produktet stendødt og komplet unaturligt, så det burde holde sig. Problemet er nok mere, at der kun er 80% fedt i produktet, og det er sgu noget hø. Jeg ville nok have brugt palmin, der er raffineret kokosolie, 100% såvidt jeg ved.
Jeg fortryder lidt at jeg ikke havde noget rent, filtreret nol. For homogeniseringen var lidt usikker pga. de tørstoffer, der flød rundt i sprøjten. Jeg håber det har virket, men det ved jeg først når jeg har spist alle kapslerne

Stil sprøjten med spidsen opad mellem fyldningerne, så falder det meste af eventuelle tørstoffer ned på stemplet og du får renere olie i kapslerne.
De fleste kapsler fik mellem 500-530 mg nol-smør i sig. Ingen grund til at være alt for fedtet

Lige nu har jeg taget 2 kapsler for at prøve det. Effekten er ret mild, funktionel og jeg har kunnet skive hele denne post. Jeg kan konkludere, at de nok er så milde, at man i festligt lagt godt kunne gå og tage en enkelt kapsel eller to med et par timers mellemrum. Dejlig stealth til de narkofile

Smørblandingen er en 6% nol blanding. En kapsel med 500 mg. smør-nol indeholder ca. 30 mg. nol.